Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Waldo je modrý medvěd z dětské vzdělávací televizní show, která děti učí poznávat svět prostřednictvím rozhovorů s politiky a důležitými lidmi. Doopravdy je však Waldo anarchistická animovaná postava v satirické noční komediální show, která - když se jí podaří nalákat někoho do studia - chrlí ze sebe sérii vtipných narážek, sarkasmu a dětinské jedovatosti. V zákulisí za Waldem stojí a jeho ústy mluví neúspěšný komik Jamie Salter. Waldův úspěch kontrastuje s Jamieho nepříliš šťastným osobním životem. Když se televizní stanice rozhodne dát Waldovi vlastní pořad, produkční společnost přijde s nápadem, že by Waldo mohl kandidovat proti jedné ze svých obětí, konzervativci Liamu Monroeovi, jenž byl vybrán, aby vyhrál v doplňovacích volbách. Jamie má ze světa politiky obavy, ale nakonec se nechá od Jacka Napiera, šéfa produkční společnosti přesvědčit. Během předvolební kampaně se Jamie seznámí a zamiluje do kandidátky liberálů Gwendolyn Harrisové, jež je ve své straně vycházející hvězdou. Když Gwendolyn vycouvá, poté co ji před Jamiem varuje manažer její kampaně, má Jamie problém ovládnout své pohrdání kariérními politiky. Waldo, nezávislý na nedůvěřivé veřejnosti, si přestává brát servítky. Může tenhle modrý medvěd skutečně vyhrát volby? Nebo se hraje o něco většího? (HBO Europe)

(více)

Recenze (83)

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Je zajímavé, že jde o jednu z nejhůř hodnocených epizod Black Mirror. Jasně, není to nějak zvlášť komplexní, ale to není Black Mirror nikdy - a tady mi to přijde vlastně o něco propracovanější než jindy. Optika se neustále přelévá a náš názor na situaci a protagonistu mění a rozviklává. Vyvádí to z konformní zóny a zároveň se vyjadřuje k širšímu tématu. 44 minut je tak akorát a jo - dalo by se to promyslet líp, ale v kontextu obvyklé úrovně Black Mirror jde vlastně o dobrý výkon. ()

Jinny 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Těžko říct, koho si tahle epizoda bere na mušku víc, jestli většinu politiků, kteří snahou vyhrát a měnit principy a názory za pochodu voliče znechutili, nebo znechucené voliče, kteří volby neberou zodpovědně a tím přispívají k moci těch, kteří mění názory a principy za pochodu. Dětinský humor a urážky animované postavičky zkrátka v lidech dokázaly vyvolat představu, že nabízejí nějakou alternativu. Co se příliš nepovedlo, tak to je samotný konec. Tvůrci Černého zrcadla samozřejmě rozvádějí negativa moderní společnosti do absurdních rozměrů, ale kéž by u takhle důležitého tématu zafinišovali přece jenom uvěřitelněji. ()

Reklama

collector 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Je fajn, že tento seriál trochu odbočil zo svojej komfortnej zóny a ponúkol divákovi aj niečo čo sa zdalo byť až do určitého momentu ako vtipná epizóda. Aj napriek tomu, že sa zdá byť táto epizóda zábavná, tak v sebe má myšlienku nad ktorou by sa dnešná spoločnosť mohla zamyslieť. Pre mňa veľmi príjemné oživenie. ()

Gelaos 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Slabší (nikoliv slabý) díl. Rozvádí se tu témata naťuknutá v The National Anthem a díky dalším aspektům bude The Waldo Moment aktuální ještě hodně dlouho. Voličský nihilismus, nekonstruktivní urážky, lži, zkostnatělost, nečinnost i antisystémovost jsou bezesporu součástí dnešní politiky. Epizoda je sice absurdně vyhrocená, ale podobnost s realitou jí nelze upřít. ()

Autogram 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Waldo nemá tú údernosť a atmosféru iných dielov Čierneho zrkadla, ale politika je tu novinkou. A možno je chyba len v tom, že nepoznáme britskú volebnú matematiku, a či sa tam k nejakému virtuálnemu kandidátovi schyľovalo. Na druhú stranu, politické figúrky na diaľkové ovládanie poznáme. –––– Já jsem hlas modrýho medvídka. Jestli to znamená úspěch, jsme v hajzlu. –––– Waldo je dokonalá politická loutka. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (6)

  • Z hľadiska robotiky je waldo zariadenie, ktoré umožňuje ovládať stroj alebo počítačový obraz pomocou ručne ovládaného zariadenia, ako je napríklad to, ktoré sa používa na ovládanie medveďa Walda. Tento výraz pochádza z rovnomennej novely od Roberta A. Heinleina, v ktorej hlavná postava pre seba stavia pokročilé robotické ruky. (Arsenal83)

Reklama

Reklama