Režie:
Sophie MarceauScénář:
Gianguido SpinelliKamera:
Laurent DaillandHrají:
Christopher Lambert, Sophie Marceau, Simon Abkarian, Robert Hossein, Marie-Christine Barrault, Judith Magre, Marilou Berry, Magali Woch, Firmine Richard (více)Obsahy(1)
Samotářský policista Jacques, nacházející se v kritické životní situaci, poté co mu zemřela manželka, patrá po zámožném majiteli hotelu v Normandii, jenž zmizel za zahádných okolností. Jeho vyšetřování je narušeno zjevením Victorie, slavné herečky, ženy, oplývající nesmírným šarmem, která zemřela před třiceti lety při autonehodě za velmi podivných okolností. Jacques se musí potýkat s palčivými otázkami - kdo je ona tajemná žena, proč se objevila zrovna teď a právě jemu, je tato žena skutečná nebo jen přeludem jeho rozbolavělé duše? Jacques, čelící nedůvěře kolegů a vlastním pochybám, bude muset dojít až na hranici svých možností, aby přišel celé záhadě na kloub...
Sophie Marceau se po pěti letech opět postavila za kameru a taktéž si zahrála jednu z hlavních rolí. Myšlenku natočit mysteriozní thriller zasazený do Normandie dostala během natáčení filmu "Je reste" v jednom hotelu v normandském městečku Deauville. Sophie zdůraznila svou fascinaci hotelovým prostředím, kde se denně míjí desítky lidí, desítky lidských osudů, příběhu,což ji láká tyto příběhy zachytit a přenést na plátna kin. (claudel)
(více)Recenze (18)
Není to poprvé kdy tato dvojice - stárnoucí (nebo už dost sešlý) Christopher a nyní již nic neříkající Sophie totálně zklamaly... Ve filmu ještě ohledně herců byl totálně mimo i příběh. Tohle bych čekal od nějakých začínajících amatérů... - HRŮZA, DĚS... - 31. 5. 2011 - 5% ()
Promiň Sophie, jsi opravdu krásná a nadaná herečka, ale tuhle laťku sis nasadila tak, že na ní ani nedohlídneš, natož abys přeskočila. Hezký je, žes svoje dílko věnovala rodičům, těm to udělalo jistě nekritickou radost, ale já podstoupila brutální sebemrsk dovydrženej jen proto, že něco tak špatnýho je na hranici uvěřitelnosti. Co tam prováděl Lambert, už přesahuje plyšový maliny, to je noční můra ochotníka z Kotěhůlek a děj? Pejsek s kočičkou vařili bouillabaisse metodou "co kdyby už příště nebyla příležitost". Dala bych si pár pohlavků. ()
To radši sežeru kilo nevoloupaných brambor než se znovu dívat na tohle. Lambert ve filmu pořád někam běhal, vůbec jsem netušil proč a kam a jediný co jsem si přál aby už běžel do prdele. Čtvrt hodiny před koncem jsem usnul, takže nevím jak to dopadlo a je mě to úplně jedno. Jedna Sophie, jedna hvězdička. ()
Nový režisérský počin Sophie Marceau vzbudil zájem médií už při natáčení. Bulvární plátky totiž propíraly vztah Marceau a Lamberta. Námět je nepochybně přitažlivý, zpracování však už tak ne. Marceau jako tajemná "femme fatale" vypadá výborně, Marie-Christine Barrault je také přesvědčivá. Ovšem napětí není nijak značné a závěrečný zvrat nikterak překvapivý. Průměrný film. ()
Dobrý Lambert, tuctová réžia, nezaujímavý príbeh. 4/10. ()
Rozhodně to nepatří k filmům které je vhodné pouštět si jako kulisu, protože u toho musíte do jisté míry uvažovat. Stačí pár minut nepozornosti a ztratíte se na dobrou čtvrthodinku jako já. Lambert předváděl vskutku nadstandartní výkon a roli si místama neskutečně užíval, myslím že na uhrání hlavní role v nákém náročnějším snímku ještě pořád má, ale samozřejmě musí chtít a režisér ho musí vyburcovat. Nečekejte tu žádné přestřelky, krvev, násilí, je tu jen jedna lehká automobilová honička a tuny dialogu které do sebe zapadají. Uspokojivé béčko na jedno zkouknutí. ()
Bohužel musím uznat, že to je poněkud překombinované a ne zcela povedené. Námět dobrý, realizace méně. Největší mínus ovšem je, že avizovaná herecká účast Sophie Marceau se tu omezuje vlastně jen na letmé prostřihy a sérii fotografií. ()
Dobrý Lambert, obstojná režie, nedotažený scénář. ()
no, místy to hodně bolelo .. Sophie Marceau .. promiň .. ale auuu .... ()
Nebylo to nic výjimečného, ale dobré 3* si to zaslouží, a ani Lambertův výkon není špatný. ()
Sophie Marceau jako režisér.¬ Tento ostudně nepovedený snímek vypovídá o naší době víc, než bys bez zvláštního přemýšlení řekl. Vypovídá o tom, jak jsou ženy dnes nutkány k mužských úlohám a k mužským zaměstnáním. Kosmonautka, ministryně, šéfová-režisérka. Jakmile pocítí náznak úspěšnosti, odmítá se žena starati řádně jako matka o dítě, dávati mu to, na co má právo podle přírody a přirozenosti. Ano, dnešní úspěšné a leckdy i méně úspěšné ženy jsou zvrácené bytosti; je mezi nimi stále mnoho výjimek, ale ty nezabrání prosazování obecného směřování od mateřství a služby rodu a rodině směrem k ovládání a rozkoši.¬ Strčte si někam ty mužské kalhoty, Sofie. A vraťte se k herectví, jemuž můžete dáti své. Nebo už se nenajde muž, který by odepnul pásek a vyplatil vás na tu vaši krásnou prdelku? ()
Pokus o alternativu. Zmatený. Až neuvěřitelné. ()
Asi by to bývalo mohlo být dobré, ale styl vyprávění je zmatený a po chvíli začne poněkud nudit. Ani slovo proti rozervanému Lambertovi, ten jako zahrál výborně ()
Sophie Marceau a její třetí režijní počin, ve kterém se rozhodla kočíroval Christophera Lamberta v roli policisty Jacquese nacházejícího se ve složité životní situaci. Občas zahlédne ženu, která však před třiceti lety zemřela při záhadné automobilové nehodě. A tak se rozhodně jí vypátrat. Zpočátku zdánlivě mysteriózní thriller, který nakonec překvapí svým zakončením. Nedá se ale zrovna říct, že by snímek nějak nadchnul. Z atmosféry je znát starý dobrý žánr noir, který je ve spojení záhad a určitých nepatřičností na pomezí psychologie a postavení policisty Jacquese. Domnělá romance a charaktery činnost postav chvílemi mate a spíše vytváří iluzi nedosažitelné přesvědčivosti. Některé dějové zvraty jsou podivné, čímž za sebou zanechávají jistou bezradnost v zájmu vývoje děje. Těžko říct jak by film vyzněl, kdyby byl natočen černobílé. Určitá poetika by jistojistě nabyla na síle a žánru noir by dodalo určitou poctu. Takhle je film jen na jedno zhlédnutí, ze kterého v paměti zůstane snad jen herecký výkon Christophera Lamberta ve snaze dodat své postavě psychologickou charakteristiku, ()
Tak krásný námět a tak krásně to špatně natočit. Zmatené, chvílemi nelogické vyústění scén. Lambert hraje jako amatér. Nezáživné dialogy. Prostě ztracených 107 minut. ()
Jedna hviezdička za Sophie. Aj to len zo zotrvačnosti. ()
Neuvěřitelně divný film,zmatený,o ničem.Francouzské filmy mám rád,ale tohle nestojí ani za dokoukání.Příběh nedává smysl,Lambert má jakési halucinace,nesourodý děj,nesympatičtí herci... ()
jsou herci, ktečí zamlada neměli nic než že jsou pěkní a postupně se hrát i naučili. Pan Lambert mezi ně nepatčí, naopak je snad rok od roku horší (podobně jako Jan Hrušínký). U Sofie to nebylo tak zlé a je krásná pořád a herecky něco snad i ano. Ale režii neumí, ono je to prostě jiné řemeslo. Scénář možná není špatný, možná je jen špatně natočený, to neumím posoudit. ()
Reklama