
Obsahy(2)
Film Consuming Kids (Deti konzumu) vrhá zúfalo potrebné svetlo do praktík neúprosnej multimiliardovej marketingovej mašinérie, ktorá teraz predáva deťom a ich rodičom všetko. Od nezdravého jedla a násilných video hier až po falošné vzdelávacie produkty a autá. (oficiální text distributora)
Recenze (78)
Vynikajici tema v sotva prumernem dokumentu, s nim si filmovi tvurci moc prace nedali. Verim, ze v Americe je reklama jeste agresivnejsi nez u nas, vzit si za obeti deti..., to uz by se melo zakazat podobne jako reklamy na cigarety. Nekdy s obavou hledim do budoucnosti, co z dnesnich deti vyroste, kdyz uz od narozeni jim kdosi diktuje priority a jakysi zivotni styl plny konzumu, prebytku, utraceni a zadluzovani se. ()
Smutný a poburujúci dokument, ktorý si ale podkopáva vlastné nohy. Veľmi oceňujem tému, ktorou sa zaoberá a jeho snahu otvárať oči nad týmto závažným problémom, no miestami to silno zaváňa jednostranným, nekorektným dokumentaristickým prístupom. Fakt, že reklama je najväčšie zlo a vymýva mozgy (nielen) detí, je už dávno známy, ale aspoň som sa dozvedel, že viniť z toho treba republikánov a nie rodičov-idiotov, neschopných zasiahnuť... Hoci túžim svoje deti vychovávať kdesi na farme pri lese, ďaleko od vplyvov tohto všetkého, nebol to tento dokument, ktorý ma o tom presvedčil. (6/10) ()
Zde http://www.mustwatch.cz/film/consuming-kids-deti-konzumu/ (od uživatele PavHer na této stránce) ____ Od začátku je jasné kdo je v tomto dokumentu zloduch - obchodník. Reklama je (odjakživa?) úspěšný způsob jak získat zákazníky a kapitalismus si pomalu začíná vybírat oběti. Protože každý napíše jak je tento dokument lidský, argumentačně výborný a důležitý, tak píšu svůj blitek. Mohl bych začít zneplatňováním jednotlivých tvrzení v dokumentu obsažených, ale při sledování dokumentu jsem měl hlavu podepřenou rukou a zíral jsem ... nechci se k tomu vracet. Fakt ne. Mám lepší věci na práci než valit do propagandy (ne tak jako Frata Koukolík , za což jsem mu vděčný viz http://blisty.cz/aut/2631/art.html příp. http://doiop.com/KoukolProp ) ____ DRAMA STRANOU ____ To co se zkoumá pro reklamní průmysl je ůžasné. Zdá se, že se jim ůspěšně podaří namodelovat malé děti. Také poměrně umí testovat svoje výrobky. Na lidech a ne na myších, myši na bednu nečumí. __ Nakonec se starají o děti více než sami rodiče. A snad i lépe, protože je připravují pro novou spotřebitelskou společnost. "Tu ale prece sami vyrobili." To mě na tom baví nejvíc. ____ PROPAGANDA AAKO RGUMENTJ ____ Přirovnávají Reklamníky k pedofilům. A jakými zbraněmi mají tedy bojovat? Bojovat? Mají se vzdát. Protože snaha pozvednout společnost jejich (proti-reklamníkům) pokryteckým způsobem už měla několik tisíc let zkušební období a akorát vytvořila Reklamníky. __ Pokryteckým způsobem? Četl jsi někdy nějakou netechnickou studii? Poslouchals někdy co kdejací Zelenía Greenpeace považují a používají k obhajobě svých názorů? __ No jo, ale kdyby byla pořádná osvěta? Hahaha. __ A co morálka?/ Ta je vždy ale až v poslední řadě. Co s morálkou, stroje nepotřebují morálku. ____ CO S TIM UDELAME ____ Poškozují reklamou zpracované děti společnosti více než předtím? Příspívají jí jinak? Je třeba aby jí vůbec přispívali? Nepotřebuje tahle společnost nakonec pouze vyžrané spotřebitele? Funguje-li tahle společnost tak je vše v pořádku. Trochu silné tvrzení nezdá se ti? Ne, pouze snaha vidět dál než co se zkouší ve škole. A nezpůsobila tahle snaha náhodou atomovku? Dneska máme ale hezké počasí, co říkáš? ____ O CO JIM JDE ____ O co jde v dokumentu který nepoužívá jiné prostředky než reklama kterou negativně kritizuje? Zajímá mě, co se přede mnou snažili skrýt, protože jejich úvahy byly jednostrané a neustále útočili na city (to je důvod proč píšu tak syrový komentář). Takové věci do dokumentu nepatří, jen pokud by jim nešlo o katarzi ze sebeironie. ____ ZLE VIDEOHRY ____ Lživé tvrzení o tom, jak rychle se měnily velikosti "slova" u procesoru. Uznávám, u videoher je škoda, že se z nich staly takové tupé user-friendly mrdky. ____ STARE HNUSNE PANNY ____ a ne krásné mladé kočičky (jako u konkurence), si stěžují že jejich starý a pokrytecký systém umírá. Že se na jeho místo protlačuje nový pokrytecký systém, nad kterým ale nebudou mít žádnou vládu (kontrolu). Je čím dál těžšší mít nadhled. __ Není to poměrně kruté a nadnesené? Je. Co vím tak kdysi když už skoro začínalo jít o spolupráci (a papaláši se se víceméně nažrali a přestali být tak nepříjemní) si to parta lidiček odcinkala v 1989. Mluvíš o tom slově na K? A naznačuješ snad že by to K-slovo nebylo dílo satanovo? Kdyby se politici místo dělání divadýlka sesedli strana nestrana a začli pracovat aspoň z půlky tak usilovně jako kluci z Reklamy, mohl by být hej. To asi jo. ____ POZNAMKY ____ Kde proboha vzali ta čísla? Zas někdo padělal statistiku, počkat, ono to snad ani jinak nejde. ____ ZAVER ____ Tento dokument je ukázkou pokrytectví a obhajování názorů jen jedné strany. Moje kecy na tom nejsou nijak jinak, ale já za to nedostal prachy. ()
Děs a hrůza... Mrdketing a oklama v praxi. Každopádně velmi poučné... Bohužel však děti nejsou >hloupí dospělí< , že... %-/ . . . Našinec z branže pak s potměšilostí sobě vlastní říká - "Ser jim na jejich značky! Vytvoř si svou vlastní!!!" ;o] - - - - - (Poprvé viděno 9.4.2010 na >konzumním< prostoru, hodnocení 104., komentář zde jako sedmnáctý - 3.4.2010) ()
Jací rodiče, takové děti? Často to platí. Konzumují-li rodiče to a ono, pak taky děti k tomu mají sklony. Stojí to hodně odvahy se tomu vzpříčit. A k tomu je nepodporuje ani škola (konzumní učitelé), ani pracoviště (konzumní zaměstnanic), ani organizace (konzumní organizátoři organizace). Kde tedy má vidět dítě jiný příklad než v komzumu? A tak čemu se divíme? Konzumní děti patří k zdejší civilizaci. ()
Galerie (12)

Reklama