Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ariane a Hugo chtějí uniknout z rutiny svého desetiletého manželství. Začínají si připadat jako ten křeček, co se věčně lopotí v kole a proto se rozhodnou k zásadní změně - vymění si své životní úlohy. Ona je náhle šéfovou společnosti, půjčující stavební zařízení. On se zas pokouší převzít roli podomního prodavače šperků... Je ale život opravdu lepší, když ho žijete na druhé straně postele? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (50)

ZkuKol 

všechny recenze uživatele

Asi takhle, se Sophie Marceau bych ocenil i němý černobílý film, kde připravuje škubánky s mákem, následně je vyzvrací a pak po sobě umyje toaletu. Z toho lze poznat, že tentokrát o moc velký zázrak nejedná. Domácnost je průměrná rodinná lehce crazy-komedie, která netrpí velkou originalitou, láká diváka vyžehleným vizuálem alá videoklip 90.let a stojí a padá s ikonou francouzské krásy. Neříkám, že se nezasmějete, ale logika je velmi uvolněná, Danny to hraje přes citrónový ksicht, děti nic moc a soundtrack až na výjimky slabší. Závěrem, Sophie je stále holka-pokušitelka, ale jak zmizí z plátna a nepřijde do minuty vtip, přetáčejte. Manželé jsou tak nějak navzájem zničení svým společným životem, tak se rozhodnou prohodit si své role a spustí tak malé zemětřesení s velkými následky... 50% ()

maoc 

všechny recenze uživatele

Základní premisa o výměně rolí sice asi není originální, ale proč ne. Tvůrci z toho ovšem nezvládli vymáčknout dost šťávy. Na komedii je to nudné, na gender zamyšlení nad rolemi muže a ženy a nad vztahy obecně zase plytké, vztah Arianiny matky a jejich kouče je už naprostým výsměchem psychologii postav, chování obou partnerů skoro také. ZkuKol píše o devadesátkovém vizuálu a má pravdu. Barvičky, čančátka, "moderní" tvary, prázdnota. Velká prázdnota. ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

U nás se exekutoři u dveří střílejí, ve Francii je zvou ke stolu při společné večeři a vášnivě spolu diskutují. Následně v případě tohoto filmu se jim exekutor vyzpovídá, že má rád, když může lidi ve vypjatých situacích pozorovat a tak tu standardně krásnou Sophie Marceau a standardně zábavného Dany Boona napadne, že si vymění práci a pomůžou si v životně svízelné situaci tak, že zachrání upadající manželství, splatí dluhy a ještě si navzájem do svých prací přidají pár nových myšlenek a nápadů. Nápad par excellence, kterému ale chybí lehkost Francise Vebera. A mrak dalších francouzských tvůrců to holt se svojí průměrností nezachrání. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Vychodzi napad bol dost infantilny, ale dobre. Viem si predstavit, ze by na jeho zaklade mohla vzniknut dobra komedia. Lenze vsetok humor je zalozeny na tom, ze sa on sprava, cim dalej tym viac ako zena a ona ako muz. To mi pripada sakra malo na dobru komediu. Nieco ako pokus o situacny humor tu uplne absentuje. No a ani spickovi herci nedokazali tak trivialne a milionkrat ohrane vtipky predviest zabavnym spôsobom. Zbytocny film. 4/10. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Malý nezávislý film to nie je, televízny film to nie je, komerčný film pre masy to tiež nie je. Komédia to nie je, dráma to nie je a psychologický film to už vonkoncom nie je. Málo pravdepodobne rozohratá zápletka sa nám snaží vsugerovať, že ak si vymenite s manželkou úlohy (ako sa to vôbec v reálnom živote dá?), tak sa začnete chovať ako žena a vaša žena zase ako muž. Prejaví sa to napríklad tým, že žena vás podvedie, pretože je mentálne zrazu muž, zatiaľ čo vy toho nie ste schopný, pretože začínate myslieť ako žena. Čiže ťažká psychológia ako od Bergmana. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (3)

  • Antoine Duléry (Maurice) hrál prozatím v každém filmu režírovaném Pascale Pouzadouxem. (D3VIL)
  • Pascale Pouzadoux strávila rok psaním scénáře ve spolupráci s Grégoire Vigneron. (D3VIL)
  • Sophie Marceau byla vybrána pro ztvárnění Ariane ještě předtím, než byl scénář dokončen. (D3VIL)

Reklama

Reklama