poster

Vanishing on 7th Street

  • Slovensko

    Zmiznutie na 7. ulici

    (festivalový název)

Horor / Mysteriózní / Thriller

USA, 2010, 92 min

Režie:

Brad Anderson

Scénář:

Anthony Jaswinski

Kamera:

Uta Briesewitz

Hudba:

Lucas Vidal

Producenti:

Celine Rattray

Střih:

Jeffrey Wolf

Scénografie:

Stephen Beatrice

Kostýmy:

Danielle Hollowell
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • phoebess
    odpad!

    Jestli sem se měla bát, tak to účel... nesplnilo! Jestli jsem se měla u tohoto filmu bavit, tak to účel... hmm, budu se opakovat, nesplnilo! Jestli sem se měla při filmu uzívat a unudit, tak to účel kupodivu (?) splnilo. Chvíli po zkouknutí filmu mi to pořád vrtalo hlavou... celou dobu nepotkali žádného psa, žádnou kočku, jenom ptáčka v kleci... a najednou tam narazí na koně? A ještě osedlanýho? A jenom jednoho?!?! A při náhradním generátoru sem se modlila, aby už konečně chcípnul, herci se vypařili a film skončil...(10.5.2011)

  • tron
    **

    Zručný... ale nie príliš sa snažiaci režisér. Znesiteľní... ale s takto priemerne napísanými postavami nemajúci veľkú šancu niečo urobiť herci. A atmosféra... ktorá však ku koncu nudí a stagnuje. Prvú hodinu to nie je zlé a hoci mali tvorcovia obmedzený rozpočet, i s desiatimi miliónmi sa im podarilo vytvoriť autentickú víziu prvých dní po bližšie nešpecifikovanej „apokalypse“, ktorú sa snažia dať do súvislosti s fascinujúcou pradávnou udalosťou, kedy záhadne zmizli obyvatelia malej americkej osady bez jedinej stopy, pričom po sebe zanechali všetky osobné veci. Jedna z postáv o tom samozrejme náhodou na začiatku filmu číta, aby následne mohla informovať ostatné. Vôbec, so scenárom sa nikto príliš nebabral (keď je bar široko ďaleko jediným osvetleným miestom v meste, prečo je v ňom len jeden chlapec? Keď v bare vypadáva generátor, prečo nerozsvietili baterky? Keď im patrí celé mesto (minimálne), prečo z obchodov nepobrali tisíce bateriek? Prečo si nesadli na zastávku so solárnym panelom? Prečo preboha nemali fakle?!?!?!?!). Po prvej hodinke, ktorá je fajn, prichádza rutina a čakáte na koniec. A čakáte a čakáte. A nakoniec sa dočkáte. Inak ale vcelku uchádzajúci mix Hmly a Langolierov. Zaujímavosť dňa: Hayden si v prequel sérii Star Wars zahral Dartha Vadera, otca Lukea Skywalkera. V dnešnom filme hrá postavu menom Luke.(2.12.2016)

  • honajz
    *

    Nějak se mi potvrzuje, že Brad Anderson nedokáže vytvořit atmosféru. I ta blbá 30 dní dlouhá noc je napínavější. Ale v průběhu filmu jsem si vzpomněl, kde by se Anderson mohl něco naučit. U novozélandské kinematografie - stačí když si pustí Quiet Earth. ---- Mimochodem, také vám přišlo divné, že Tma (Temnota, Peklo, kdoví co to bylo za šmejd) se sice bojí světla, ale když chce někoho dostat, tak světlo vytváří? -- Škoda, že to, co následovalo po prvních dvaceti minutách, nebylo zhuštěno do čtvrt hodiny, aby příběh mohl atraktivně pokračovat.(7.4.2011)

  • maddy
    **

    Naozaj mi nevadí to, že sa film nezaoberá žiadnym vysvetlením, pretože ten nápad s "vražiadcimi tieňmi" bol naozaj pútavý, dokonca až do takej miery, že prvých 30 minút si dokázal plne udržať moju pozornosť. Bohužiaľ, keď sa vo filme ani po uplynutí pol hodiny nič zásadnejšie neudeje a omiela sa dookola neustále to isté, tak to neutiahne ani sebelepší nápad. Nepomáha tomu ani tupý scenár, u hororov väčšinou neočakávam "oscarovú" kvalitu, no tentokrát vkladá hercom do úst neskutočné nezmysly (vrcholom bola scéna, kde postavám v bare dochádza palivo v generátore a oni si až po dvoch dňoch uvedomia, že by mali šetriť energiou a vypnúť nepotrebné veci ako jukebox, vonkajšie neónové osvetlenie a pod., wtf?). Navyše to až neskutočne vykráda japonský horor Kairo (2001) - dokonca tam je presne tá istá scéna pádu lietadla a to už naozaj nie je len inšpirácia, ale obyčajné vykrádanie. Celkovo 2,5*, oceňujem hlavne vynikajúci začiatok.(16.5.2011)

  • vegetol.mp
    ***

    Tenhle film dělal v podstatě skoro všechno dobře. Skoro.. Hudba, atmosféra, kamera, to všechno je na vysoké úrovni. Herci to taky nijak nekazí, jenže... Jenže divák u toho tak nějak nic necítí. Celý film jsem se dobře bavil, byl jsem zvědavý, jak to dopadne, ale že bych byl extra napnutý, to se říct nedá. Příliš nepomohlo ani to, že se postavy chovají občas nelogicky nebo ten černošskej spratek, co byl na ránu už od začátku. To je snad v nějaký scénáristický příručce, či co. Když nevíte, jak vyřešit složitou situaci v ději, připište otravnýho černýho spratka, co se chová jako debil. Originální to taky moc není, kdo viděl filmy jako Oni nebo Darkness Falls, ví, co může čekat. Jinak, nevýhoda filmů, které se odehrávají ve tmě je, že je tam vidět úplný hovno. Ani tenhle snímek, není vyjímkou.(26.5.2011)

  • - Když Paul sní, chodí po dlouhé chodbě v suterénu, když poté otevře dveře, vidí jen zeď z cihel. Když začne do zdi bušit, je jasně poznat, že se jedná o lepenkovou zeď, protože cihlová zeď by se nikdy tak netřásla. (Kroup4)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace