Nastala chyba při přehrávání videa.
  • troufalka
    **

    S panem Formanem si prostě nesedneme. Dokázala bych popsat, co mi na filmu nesedne a vadí, ale nechci. Prostě mě nechytil. Téma i zpracovaní je mi cizí.                                                                                                                                           Zajímavý komentář: mupimup(9.5.2014)

  • klerik
    *****

    Tak známy, tak starý a tak úžasný film! Mal som zimomriavky už pri prvej scéne a na konci som mal čo robiť aby som neprestal dýchať. Myslel som, že Forman ma nikdy neuchváti, ale toto je zážitok na celý život. Skvelý Treat Williams, úžasná hudba, silná výpoveď (nielen) jednej generácie...(14.12.2006)

  • Aidan
    **

    Pokus o návrat do květinových šedesátých let. Žel už nějak nedokážu cítit sympatii k hippie ideálům té doby. Všichni byli v pohodě, žili jen pro dnešek, milovali volnost... Ty hodnoty znějí tak lidumilně, ale přitom klamou zevnějškem. Byla to také kultura sobectví, dětinské nezodpovědnosti, naivního pacifismu, sebezničující vzpoury. Nemám potřebu si ji idealizovat.(19.5.2006)

  • hippyman
    *****

    njn, žádnej půst, musej ´ růst !!! ...těžko hledat lepší muzikál... 100% edit: prostě jsem si musel půjčit z nějakých stránek na netu: Vlasy, jeden z nejvýznamnějších muzikálů druhé poloviny 20. století, zaujal bezpochyby Miloše Formana nejen nabízející se možností natočit výpravný film s choreografickými čísly, moderní hudbou a provokujícími texty, ale především svými přesahy za obvyklé hranice muzikálového žánru. V době svého vzniku byly Vlasy dílem politickým a vyhroceně sociálněkritickým, odsuzujícím válku ve Vietnamu a maloměšťáckou lhostejnost vůči této tragédii. A také dílem romantickým vzýval hippies a všechny formy jejich rebelie proti zbytnělému konzervatismu. Formanovi nečinilo žádné potíže najít si vztah k těmto ryze americkým tématům, vždyť jádrem tam byly problémy, na něž se soustřeďoval ve všech svých českých filmech: generační konflikt, naivní a čistá touha mládí po lásce a svobodě a rovněž protest proti konvencím a předsudkům, které tyto iluze bezcitně ničí. Ondříček měl tentokrát před kamerou daleko různorodější a temperamentnější reprezentanty mládí, než na jaké byl zvyklý doma, a také toho náležitě využil. Snímá je téměř nepřetržitě v akci a dynamickém pohybu, nevšímá si jen řeči tváře, ale celého těla, mladí muži a ženy v jeho podání jsou živelní a draví, strhující svou spontaneitou. Jistě i jeho zásluhou je tento film především nakažlivou oslavou vitality a radosti ze života. (7.8.2007)

  • HAL
    ****

    Má zamilovanost do muzikálů sice není moc dlouhá, ale o to je intenzivnější a Hair na ní nic neubralo. Některé písně se mi sice moc nelíbily a prostřední část lehce nudí, ale zato dokonalý závěr, ten mě přímo rozbrečel. ... Éra hippies nemohla chtít lepší pomník než je tento film. ... Let the Sunshine in. 8/10(25.4.2007)

  • - Hlavnú úlohu Clauda Hoopera Bukowského mal hrať Brad Dourif, s ktorým režisér Forman predtým spolupracoval na filme Prelet nad kukučím hniezdom (1975). (Raccoon.city)

  • - Jde o nejvíce výdělečný film v Maďarsku. (don corleone)

  • - I když je film inspirován divadelním muzikálem, liší se od sebe velmi výrazně. Film se od původního muzikálu rozchází v pořadí skladeb, v tom, která postava kterou zpívá i v samotné pointě. (don corleone)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace