Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

kingik 

všechny recenze uživatele

Poměrně netradiční spojení českých celebrit s terénními motorkami. Exotická krajina, písek až v nose, autentické postřehy. Vše ale poněkud jednotvárně vedeno. V pohodě by stačil jeden ucelený dokument z výpravy do marocké pouště,Turecka a na Kavkaz. Jenže koncept si tvůrci zvolili natahovat a roztahovat to celé až do pověstného úmoru. Ať i méně zasvěcený divák pozná, jaké je to vláčet se pouští na nevyzpytatelném stroji, mít v zádech ostré slunce a stále si držet dobrou náladu. Partička sestavená ze známých osobností v pohodě. Díky ní jsem u toho vydržel. Být na jejich místech profesionální jezdci a jejich povídání, ani bych o to nezavadil. Moto disciplínám nehovím. Noidovi a spol. patří dík, že mně alespoň na pár okamžiků přivedli k těm dvěma kolům a řvoucímu motoru. Pocítil jsem jejich úsilí, jejich dřinu a námahu, ale nic mně to nedalo. Dokument z jejich cesty je nezáživně až amatérsky sestřihán, divácky to neladí, touha pokračovat s partou v jejich cestě je takřka nulová. Ale vydržel jsem. Písek mně do kvartýru nezanesli, olej a benzín mně dál smrdí a můj nezájem o motorky pokračuje. Nesnesitelný dokument to přímo není. Nicneříkající (mně osobně) ale ano. 40% ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

ForFan 

všechny recenze uživatele

Podle mě celkem povedený pořad, na který se dá dívat, oproti jiným dnešním výtvorům našich TV. Pavel Liška to táhne celé nahoru díky svým srandovním hláškám, s ním jet někde na dovolenou, to musí být opravdu nezapomenutelný zážitek... 1. série: Byla nic moc (protože tam nebyl Liška) 2.série: Podstatně lepší (protože tam byl Liška) 3.série: Zatím nej, Liška s Révaiem celkem povedená dvojka, délka pořadu je tak akorát a pokaždé se těším na další díl ... Myslím si, že by si těch 75% tento pořad zasloužil, už jen proto, že to není klasický "nudný" cestopis... ()

zrx 

všechny recenze uživatele

50% Ale jen za ty obrázky Afriky :-) No musím říct, že motorky miluju a na takovou cestu bych se taky rád jednou vydal. Musí to být paráda a fakt asi makačka. Ale že by zrovna tahle skvadra se Zounarem a Noidem byly profíci, to se říct nedá. Oddělat spojku za těch pár km, to je mazec a docela mě dostal díl o cestě zpátky, ten je tak neuvěřitelně zkrácenej jen proto, že měl v háji spojku. Chápu že je to v Africe, ale pochybuju, že by se nedala spojka na BMW sehnat max za pár dnů, i kdyby jí měli posílat až z ČR. Tohle prostě nechápu, borci si to tam jedou užít, a zastaví je na jednu stranu taková "prkotina". Co mají dělat kluci co jezdí sami:-) A ještě je doprovázej 2 auta:-D se divím, že nevezou i karavan, aby se bylo kde vyspat. Hlavně že borci kalej, ale na ježdění nějak zapomínaj. Dobrej nápad napodobit anglický seriál, ale bohužel se to zrovna nepovedlo. Možná by to chtělo příště místo našich "celebrit" vzít opravdové jezdce a neřešit blbosti.. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Záběry, kde Fanánek tankuje z 2litrové lahve, jsou zcela autentické. V poušti bylo možné benzín sehnat téměř v každé vesnici po 1-2 litrech. Bývá však mnohem dražší a ředěný naftou nebo petrolejem. (TomasTT)
  • Po dojezdu k nejvyšším marockým dunám Erg Chebbi u vesnice Merzouga chtěli filmaři ubytování v aubergu, přestože jezdci a část řidičů si přála spát v bivaku v poušti. Důvodem byly obavy z přemnožených škorpionů, kteří měli v té době být velkým problémem. Realita byla taková, že největší výskyt škorpionů včetně nebezpečných bílých byl právě v chladnějších prostorách aubergu a nikoliv venku v poušti. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)

Reklama

Reklama