Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

anais 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa je roztomilá komedie, která zaujme zajímavou výtvarnou stylizací ve stylu šedesátý let, ale i výkonem hlavního představitele, Louise De Funès. Ten se stará o většinu gagů a pomáhá tak zapomenout přeci jen trochu jednodušší scénář. Na podobném principu je sice postavena většina Funesových komedií (jedno téma, které se po dobu celého filmu příliš nerozvíjí, na něž je nabaleno množství všemožných vtipů), ale zrovna v tomto případě se jedná spíš o lehčí nadprůměr, než naprostou klasiku jakou je Fantomas nebo první četníci. Pro českého diváka se však film stává povinností, pokud je fanouškem Tata bojs, kteří si do své písničky Attention aux hommes vypůjčili z tohoto filmu opravdu téměř všechno. Sledování někerých scén tak dostává nový, zajímavý rozměr (Filipe, Filipe! :) ()

Adam Bernau 

všechny recenze uživatele

Tak nezaměnitelně blbé, jak může být snad jen klasická francouzská komedie. Tak blbé, že mě to až nutilo k pozornějšímu pohledu, jestli to ti Francouzi s humorem nemají prostě nějak jinak. V některých momentech se mi skutečně zdálo, že se mi to „jiné“ otvírá, třeba při obdivování sochy nebo v úvodu, když z auta vystoupivší de Funés posléze osloví všechny za ním stojící řidiče. Ale tam je to hmatatelně přes čáru, co počít se všemi těmi momenty prostě jen blbými, nevím. Celý film je z nich poskládán (a ještě blbě). V jednom momentu jsem však byl silně zaskočen, nevěděv náhle, na čem jako divák jsem. Byly to ty nekonečné vteřiny, po něž de Funés zkoumavě civí do právě zakoupeného nočníku. To jakoby hluchoněmé místo nesmyslně dlouhého zkoumavého civění mě oslnilo jako blyštící se diamant ve strusce. Pokud jde o standard, dost podařená je rodinka Siciliánů. Ale proč jsem se na to vůbec díval, když už dávno vím, že všechny tyhle „klasické pecky“ (obzvláště s de Funés), v dětství milované, jsou tak blbé, že se na ně dospělému dívat ani nejde? Proč dvě hvězdičky, když i tu jednu bych dal leda z milosti? Proč? Protože Piti piti pa. V dětství jsem to viděl asi dvakrát, naposled snad v deseti letech. Utkvěla mi vzpomínka jen na schéma „napružený směšně přísný taneční mistr Funés, nezbedné mladé tanečnice, konečný úspěch“. A samozřejmě na refrén Piti piti pa a taneční kreace v oné povrchně módní, avšak elegantní estetice barevných zápaďáckých časopisů (ač v černobílé televizi). Pro tento dojem mi tento film tehdy připadal zvláštní, ke komediální zábavě jaksi přidával „vyšší uměleckou úroveň“. Ano, je to Piti piti pa, z nějž mě poprvé oslovila jakási náročnější úroveň. A mimo to (mimo to?), Piti piti pa bylo též mystériem sexu , v dobách, kdy jsem ještě ani nevěděl, že existuje něco jako pohlavní styk. Esence Piti piti pa, totiž to spojení směšného de Funés a jeho tanečnic, zůstala zachována i nyní. Je to především ta první scéna (obohacena předimenzovaným retro úletem mužského osazenstva) a finále, ale prakticky všechny podobné scény, dokonce se ona esence přelévá i do některých netanečních scén (žel jen v první půli), ano dokonce i když je tam de Funés bez děvčat. Piti piti pa je prostě trip do jiné dimenze. ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Nemůžete se přece vdát. Nemáte na to právo." Choreograf Evans v tom má jasno a já mu dávám za pravdu, takže holky na trénink, na váhu, místo večeře na rotoped a děti do postele. Jaké děti? No přece ty z této ulítlé komedie, jejíž hudebně taneční čísla mě baví a pan Evans je dokonalý v tanci, při kojení i za volantem. Zejména jeho pouliční závodění a elegantní ignorování srážky s autobusem bylo vynikající. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Musel bych se zpronevěřit svým zásadám a přesvědčení, kdybych Piti Piti Pa nadělil více než dvě hvězdičky, protože neustále zdůrazňuju důležitost scénáře a i na poměry mixu muzikálu a lehké letní komedie určené nejširším vrstvám má tenhle kousek scénář příliš jednoduchý a naivní. Přesto, když jsem si komedii po mnoha letech zopakoval, neskončilo to nějakým trápením, byla to relativně příjemně strávená chvíle se stárnoucím komikem, který se v pozdním věku našel a díky své mimice a energii dokázal nadchnout davy. Bohužel je tím jediným, co film táhne. Pravda, půvab tanečnic a kostýmy z pozdních 60. let taky nejsou úplně k zahození... Snímek je snad zajímavý i tím, že šlo o nejvážnější pokus tatínka Funese rozjet filmovou kariéru svého syna Oliviera. Inu nezadařilo se a synek se záhy vydal jiným směrem. Na pozdní večer nebo nudné deštivé odpoledne se Piti Piti Pa dá absolvovat a svoji cenu má nesporně i pro pamětníky a nostalgiky. Celkový dojem: 45 %. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Tohle je jeden z mála filmů, které jsou s Louisem de Funèsem neviděl nikdy dříve. Koukám, že jsem ani moc nepřišel, protože až na skvělou hudbu, tedy konkrétní skladbu, to zase tak skvělá komedie není a je zde jenom pád gagů, při kterých jsem se skutečně zasmál. Člověka pak potěší, že stopáž je jinak docela krátká. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • V České republice se film vysílá s dvěma verzemi Evansovy pohádky o Vlku a kůzlátku, kterou vypráví děvčatům před spaním. V první verzi je celá pohádka zkrácena a doplněna dabingem p. Filipovského. Druhá verze je kompletní a bez dabingu (zvukovou složku tvoří pouze zvuky pana Funese). (Gavin87)
  • Tanečnica, ktorá sa v 11 min. sťažuje, že je unavená a má toho dosť, nemá byť z čoho unavená, lebo vôbec netancovala. Po prvý (a posledný) raz sa objaví až so svojou replikou "Říkam ne." (hemul)
  • V úvodnej automobilovej scéne môžeme vidieť Louisa de Funèsa (Evan Evans), jazdiaceho na červenom Fiate 124 Sport Coupé (124AC) z roku 1969 a Daniela Bellusa (mladý vodič) na unikátnom žltom Lamborghini Miura P400 z roku 1969, z ktorého bolo vyrobených iba 338 kusov. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno