poster

Nepoužitelní

  • francouzský

    De l'autre côté du périph

  • slovenský

    Nepoužiteľní

  • anglický

    On the Other Side of the Tracks

Komedie / Krimi / Akční

Francie, 2012, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MartinezZ
    ***

    Průměrná buddy-cop krimi komedie, na kterou se dá v pořádku koukat, ale ničím ani nepřekvapí ani neoslní, snad jedině přisprostlým humorem, který mohl ale bez obtíží zcela absentovat. Je tu jen kvůli chabým pokusům o jakési šokování, aby si na film alespoň někdo nějak pamatoval. Omar se snaží vytěžit co nejvíc z toho, že se ve Francii a i mimo ni stal o něco známějším díky preceňovaným a taktéž velice průměrným a stejně jako tenhle film i nepřekvapivým a neoslnivým Intouchables. Do televize a na DVD fajn film, nenáročná podívaná bez ambicí, která odsýpá.(29.9.2013)

  • verbal
    *

    Žabožrouti se evidentně snaží z nové, zářící cirkusové gorily vyždímat maximum, a tak kvapen splácali pro svého senegalského Žángabéna rychlokvašnou sračku, jen aby si rychle zaparazitovali a vyždímali ještě pár Ojr z veskrze dokonalých Nedoknutelných. No, udělali by lépe, kdyby raději nechal odlít v Číně pár jeho velmi toxických figurek a rozhodili je do předměstských tržnic mezi všechny ty milé a vítané azylanty z afrických kolonií, co by si je flákli na poličku mezi djembe a bongo a snili dál svůj "francouzský sen". A tak mu místo velmi charismatického kripla přiřkli za partnera velmi nesympatického buzeranta a za každou cenu se z něj snažili udělat galského Eksla Folyho, přičemž tato snaha vyznívá uboze až trapně a z populárního dakarského lidoopa napodruhé vyždímali akorát tak profesora Klumpa.(3.9.2013)

  • salalala
    ***

    Takhle přesně to vypadá, když evropská kinematografie ztratí svůl půvab a svéráznost a snaží se otrocky napodobovat Hollywood. Žánrově naprosto čistý snímek, který ale rychle vyšumí a nepřináší absolutně nic nového. Všechno jsme už viděli mnohokrát a lépe. Od začátku jede vše v zavedených kolejích a neuhne to z nich ani o píď. Je tu nesourodá dvojka policistů, která si nemůže přijít na jméno, spiknutí sahající do vysokých politických míst a pokus o špičkování hlavních hrdinů. Zásadní problém je právě s ústřední dvojkou - Omar Sy je vlastně jediný důvod, který film drží v průměru. I ten sebelacinější fórek dovede tak nějak prodat, že se člověk aspoň pousměje. Nechybí mu charisma a umí i hláškovat, což se počítá. Chemie mezi ním a Lafittem ale nefunguje a úplně bije do očí, jak je Lafitteho postava nesympatická a protivná. Sám Lafitte navíc není dobrý komik a jeho snaha o vtip se mění v křeč. Charhon sice určitý talent má a třeba akce v jeho podání vypadá sympaticky a adrenalinově, jenomže s ryze průměrným a nedotaženým scénářem neudělá nic ani on a výsledek je, jaký je. 50%(28.2.2013)

  • Georgex
    **

    Pokus o francouzskou Křižovatku smrti, který se snaží na základě známého receptu naservírovat různorodou dvojku detektivů vyšetřující tentokráte zločin z pařížského předměstí. Bohužel tvůrci si asi neuvědomili, že to co zafungovalo jednou, nemusí fungovat pokaždé a už vůbec ne s každými herci. Jinými slovy řečeno Omar Sy není Chris Tucker, aby celý film utáhl na svém vtipném řečnění a příliš mu nepomáhá ani nezáživný Laurent Lefitte. Přidá-li se k tomu poměrně nudný příběh, který spíš řeší problémy na předměstí francouzského hlavního města a jak bílí papalášové utlačují černé přistěhovalce, než aby vás dokázal přitáhnout k obrazovkám nebo rozesmál, tak je potom těžké na filmu hledat nějaká pozitiva. Každopádně pár vtipných scén tam bylo a jednou se to vydržet dá. Moje hodnocení 40%.(22.12.2014)

  • mortak
    *

    Nevadí mi ani, že film není určen bílému evropanovi, ale černým klukům na pařížském předměstí. Omar Sy je vychovává přes příběh policisty, který se z otloukánka vypracoval na policajta. Francouzi jsou zobrazováni jen jako karikatury - pořád jen souloží, nebo o sexu mluví, rodina pro něnic neznamená, a jak jsou zobrazovány ženy o tom raději ani nemluvě (budˇsexuální objekty, nebo kariéristky). Horší je to zaštiťování Belmondem. Jeho filmy sice taky často měly mizerný scénář, ale byly alespoň přehlídkou scén a kaskaderských kousků. Sy a Lafitte ovšem hlavně rychle melou hubou, po půl hodině je divákovi úplně jedno, kdo vraždil, a konec bez finále je výsměch divákovi. Tvůrci si asi řekli, že hodinu a půl mají, tak co se namáhat.(24.6.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace