poster

Escobar: Paradise Lost

  • francouzský

    Paradise Lost

  • Escobar: Paraíso perdido

Romantický / Thriller

Francie / Španělsko / Belgie, 2014, 120 min

Scénář:

Andrea Di Stefano

Hudba:

Max Richter

Producenti:

Dimitri Rassam

Scénografie:

Carlos Conti

Kostýmy:

Marylin Fitoussi
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ghatos
    **

    Hrozná otrava. Nevhodně zvolili formu vyprávění přes Kanaďana (nakonec jsem pochopil proč). Escobar nebyl Escobar, ale nějaký vyfabulovaný mafián a hlavně ufňukaná buznička Josh Hutcherson (tragéd). Ten mi vypil krve. Nemuseli vůbec použít jméno kolumbijského mafiána. Měli si natočit romantický film s názvem: Jak se kretén zamiloval v Kolumbii. Podraz za 40%.(23.11.2015)

  • Kingjiri
    ***

    Kdybych aspoň trochu znal příběh Pabla Escabara, možná by mi film řek víc. Nicméně, první romantickou polovinu si mohli tvůrci klidně strčit za klobouk. Druhá, thrillerově laděná polovina, nebyla špatná, jenže takovej měl být celej snímek. Tolik romantiky a kecání mi prostě do filmu o drogovym bossovi nesedí. Třetí slabá hvězda za slušnej závěr a zajímavou výpravu.(15.3.2015)

  • verbal
    ****

    Místo jako vždy vynikajícího a charismatického sympaťáka Benedikta Býkovského bych si v roli nejúspěšnějšího kolumbijského farmáře všech dob představoval spíše takového Mariana Labudu. Pavel E. byl totiž ve skutečnosti odporný tlustý cigoš, který téměř nikdy nesundal křiklavou teplákovku Addidas, a co si za peníze utržené z velkoobchodního prodeje chechtacího prášku postavil haciendu snad vkusnější než Stojkovi v Bánovciach nad Bebravou. Znáte to, zlaté kohoutky ústící do smaragdové sanitární techniky, starožitný nábytek ve stylu Ludvíka XIV. stojící na tygřích a medvědích kožešinách citlivě zkombinovaný se sedačkami z rudé kůže pokryté žlutě žíhaným leskimem, nad tím vším obří zlatý lustr s kříšťálovými cancy osvětlující sbírky růžového porcelánu a panenky s porcelánovými hlavami, do toho na sytě zelených stěnách pár originálních vlámských mistrů… Ten chlap měl prostě styl spolu s dokonalým smyslem pro fén-šukej, přičemž Benedikt jej zahrál až příliš mrazivě a seriózně a udělal z něj přičmoudlého Dona Korleona, i když je z dokumentů jasné, že jste z něj naživo museli na první pohled srát smíchy. Tedy do doby, než vás některá z jeho goril ověšená zlatými řetězy tak, že vypadala jako stojan u Kartiéra, neoblažila tracheotomií a neuvázala vám kolumbijskou kravatu. Smyšlený příběh píchala Pavlovy neteře je však jinak vcelku záživný a ve druhé polovině dokonce až strhující, nicméně má jednu dost hnusnou chlupatou bradavici rovnou na čele. Tou je obsazení toho ultimativního neherce a krystalického slizáka z Hangrgejs a já bych tedy ty dvě hodiny mnohem raději než na jeho naprosto iritující xicht čuměl do roztažené prdele klečící Věry Bílé. Pokud však vždy na chvíli zavřete oči, jakmile se ten mutant objeví, dá se u toho sto dvacet minut celkem úspěšně nezlobit. Jestliže to jen tak namátkou a zcela náhodou srovnám například s takovým Birdmanem, odporným to, povrchním, nudným a hloupým zvěrstvem pro přihřáté pozéry, mám pocit, jako bych se z nejhnusnější mouchami obsypané veřejné latríny někde v Kalkatě vynořil na rozkvetlé himalajské louce. Ostatně vždycky budu soudit, že Birdman musí být zničen.(6.2.2015)

  • dopitak
    *****

    Pecka, napínavější film jsem dlouho neviděl. Tyhle jihoamerický hory na mě zabírají a Benicio je jednička. Slaďárna kolem Joshe, co španělsky neuměl ale Pablovu neteřinku přes krovky klepnul, se musí přetrpět, na druhou stranu právě dění kolem jeho postavy v jednu chvíli téměř zastaví dech - tak dobře je akce natočená.(26.5.2015)

  • TheDon
    ****

    Patron, kterej z nuly dokázal sedmý místo ve Forbes, klobouk dolů. Ale to klopýtání přes ty haldy mrtvol co mu ležely pod nohama a který mu samotnýmu prošly rukama, je nářez. Není pochyb o tom, že Pablito byl dobrej obchodník a mecenáš, ale taky sadista a magor, kterej se nebál ničeho. Vůbec ničeho. Ani Boha. Del Toro to zahrál minimálně na glóbus. A Josh mi zase tolik nevadil. Hodně hodně silný čtyři.(10.3.2015)

  • - Snímka sa natáčala v panamských lokalitách Bocas del Toro, Chiriquí i samotnom meste Panama. (mh825)

  • - Vlajka vejúca pred kanadskou ambasádou v Bogote, v skutočnosti nebola vlajkou Kanady. (MikaelSVK)

  • - Španielska herečka Claudia Traisac vo filme používala mnoho mexických a argentínskych fráz, pretože vôbec nehovorila kolumbijským dialektom. (MikaelSVK)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace