Reklama

Reklama

Autostop

  • Česko Autostop za 2 000 000 $ (více)

VOD (1)

Obsahy(1)

Manželský pár projíždějící Kalifornií prožívá krizi ve svém vztahu. Jejich cesta má jejich vztah napravit. Bohužel se tak neděje, manžel alkoholik a egocentrický novinář se ke své manželce chová otřesně jak o samotě, tak před lidmi. Jejich vypjatá cesta autem se však změní ve chvíli, kdy naberou do svého auta stopaře. Ten se brzy vyjeví jako brutální psychopat, který má navíc v kufru 2 miliony dolarů ukradených z banky. Souboj o holé životy a hra kočky s myší tak právě začíná ... Film tak nabírá jiný směr a mnohem větší obrátky... (Flipnic)

(více)

Recenze (54)

choze 

všechny recenze uživatele

Trojlístek manželský pár v krizi a cáklý vrah uzavřený do dopravního prostředku mi připomněl Úplné bezvětří, které má ale výrazně konvenčnější scénář a také podle mě víc směřuje k napínavému thrilleru, zatímco tohle je spíš sedmdesátkově exploatačně sleazy. Jednoduchou výchozí situaci scenáristi ozvláštnili postavou manžela, který je sice dle očekávání intelektuálem, ale nikoli sucharským a bezbranným a jeho sexy manželka se s ním narozdíl od Hoffmanova intelektuála ve Strašácích rozhodně nenudí. Tohle manželství je dost divoké a bylo by zajímavé ho sledovat i bez zásahu zvenčí, což je super. Zajímavý motiv taky je, když Nerův bývalý novinář koketuje se zločincovou nabídkou, aby o něm napsal knihu. A film končí dost nečekaně a originálně. Plus obsazení je typově perfektní - Nero vyfasoval nejzajímavější postavu a i herecky zastiňuje ostatní, Hess hraje to, co vždycky, a Corinne Cléry je přesně ten typ krásné ženské, který chcete vidět v téhle roli. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Nejlepší stopařskej thriller, kterej sice svým věhlasem nemůže konkurovat daleko známějšímu Stopaři s Hauerem, ale kvalitou ho jednoznačně předčí. Příběh se přece jenom víc než k thrilleru ale kloní k drsnějšímu exploitation žánru, kde je víc násilností, ale rozhodně ne míň napětí, navíc film má skvěle vykreslený postavy, nejde v podstatě čistě určit hodný nebo zlý, na první pohled možná jo, ale na druhej už ani omylem, je to spíš podle situace a právě úplným závěrem to vše dokonale vyvrcholí, i když se může zdát, že to tam je už trošku navíc, tak to svůj smysl v tomhle příběhu rozhodně má. ()

Reklama

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Vynikající film, díky Flipnicovi za doporučení. Až doposud jsm si myslel, že nejlepším stopařským snímkem je The Hitcher, nyní jsem byl vyveden z omylu. Autostop rosso sangue je skvělý, rychle utíkající thriller s opravdu výtečnými herci, propracovanými postavami a s v ledasčem překvapujícím dějem. Vysoké hodnocení a pouhá hrstka hodnotících uživatelů sice může vyvolat dojem, že se jedná o jakýsi raritní film, který obyčejné publikum nesnese, avšak opak je pravdou. Není to žádný ryzí exploitation, jenž by se snažil prvoplánově ukázat co největší zvrhlosti, ani nijaký enormně psychicky náročný teror. Prostě "jen" velmi povedený napínavý thriller, navíc skvěle natočený a s padnoucí hudbou. Rozhodně lze doporučit. 9/10 ()

JAn 

všechny recenze uživatele

You´re wrong, darling. They´re making love, we just screw. Po Bavových Rabid Dogs další neobyčejný sruvival road movie s výbornými dialogy a jedinečnou gradací, která elegantně žene psychologii jednotlvých postav vpřed jejich epizodním vyvrcholením. David Hess si svou roli opět neskutečně užívá a Franco Nero mu zdárně sekunduje. Za zmínku stojí taky, jako třešnička na dortu, scéna kontroverzního znásilnění, jenž skvěle podtrhne finální pointu. Prostě exploitation jako víno! ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Téměř zapomenutý, ale naprosto špičkový, mrazivý thriller, který chytne a nepustí do samotného konce. Manželský pár s řadou problémů, alkoholickým manželem, kterého absolutně dokonale hraje Franco Nero, projíždí Kalifornií automobilem a přívěsným karavanem. Oba manželé jsou dosti šílené postavy, zejména ta, kterou hraje Nero ... Alkoholik, vulgární hovado a v podstatě násilník vůči své ženě ... manželka, která si nechá vše líbit a není na ní ani přesně poznat, jestli se jí ponižování líbí nebo ne. Tak tito dva zastaví na své cestě nikomu jinému než Davidu Hessovi, známému to psychopatickému sadistovi z filmů Last House on the Left (1972) a House on the Edge of Park (1980). V tu chvíli se vše mění, protože Hess začne velmi brzy ze zadního sedadla trousit vulgarysmy a po konfrontaci s Nerem, kde sice v podstatě dostane na budku, vytáhne bouchačku a pak už následuje jen nekonečná cesta plná mrazivého napětí, teroru, násilí a mrtvol. Jedná se o výborný film, který tvoří v podstatě jen tři herci. Herečka Corinne Clery zde spíše slouží jako ženský objekt pro ukájení sexuálních choutek zbylých mužských postav a pro doplnění notné dávky erotiky a explotačního sexuálního násilí. Duel Nero versus Hess je však naprosto perfektní. Divák během filmu několikrát přehodnocuje, kdo z těch dvou je vlastně šílenější a ujetější. Ani jedna postava není žádným kladným hrdinem. Hess si hraje svoji roli dokonale, ovšem je zde jasně vidět, že Nero je pan herec a táhne celý film a svým hereckým výkonem oba kolegy zastiňuje. Film je proto skvělým filmem, thrillerem i horrorem díky úžasnému psychologickému vykreslení postav a jejich vzájemné snaze dostat toho druhého tam, kam potřebují. Bravurní a excelentní!! ()

Galerie (11)

Zajímavosti (5)

  • Film sa mal pôvodne natáčať v severnej Kalifornii, no rozpočet neumožňoval natáčanie filmu mimo Talianska. Preto miesta v Taliansku boli vybrané tak, aby ich terén vyzeral ako ten americký. To isté platí o dopravných značkách a čerpacích staniciach, ktoré sa vo filme objavia. (westerns)

Reklama

Reklama