Obsahy(1)
V roce 2016 Spike Jonze přijal nabídku módního domu Kenzo, aby vytvořil propagační video pro jejich novou dámskou vůni World... Sledujeme mladou ženu účastnící se nudné společenské akce, z níž uniká na opuštěnou chodbu honosné budovy, kde se pouští do divokého křepčení pod taktovkou choreografa Ryana Heffingtona. Hudební doprovod, skladbu Mutant Brain, pro reklamu složili Sam Spiegel & Ape Drums (feat. Assassin). Video svým stylem upomene Jonzův kultovní videoklip Weapons of Choice. (J.Connor)
(více)Recenze (15)
Spike Jonze tu sice pouze pro potřeby zakázkové reklamy recykluje svůj starší koncept z grandiózního videoklipu Fatboy Slim - Weapon of Choice. Ale casting a pohybová choreografie přináší natolik zásadní posun, že vytváří ohromně uhrančivý výsledek, který spíš vyvolává asociace s klipem Sia - Chandelier. Part dříve ztvárněný šarmantním sympaťákem v letech Christopherem Walkenem přebírá energií sršící Margaret Qualley. Moc doufám, že tahle vycházející talentovaná herečka konečně dostane pořádnou roli v celovečeráku, kde bude moct předvést totožnou míru expresivity jako jí zatím na malém prostoru umožnili Jonze a Olivia Wilde v jejích krátkých počinech. ()
Všimol som si, že tanečníčky, považované sami sebou a často aj okolím za nadané a talentované, zakladali svoj tanečný šmrnc na rýchlosti vrtenia. Často bez ohľadu na vcítenie sa do nálady hudby, stačilo dostatočne rýchle vrtenie zadkom, zodpovedajúce rytmu - ako tak zodpovedajúce. Nuž a tento film je presne v tom istom duchu: spústa efektného ultrarýchleho vrtenia priestorom, bez čohokoľvek hlbšieho. Ako smrad parfumu, čo za nejakú dobu vyprchá do prázdna. ()
Jen blbni! Není moje oblíbená, nepůsobí zatím jakože ani úplně stoprocentně sebejistě (to určitě přijde časem s první nominací), ale kdybych měl ukázat prstem na jedinou hollywoodskou šťabajznu, se kterou bych chtěl HNED TEĎ randit, byla by to právě dcera Kevina Garveyho. ()
Rozkošná blbost. ()
Skvelé!! ()
Hodně zajímavý. Rychle vás to strhne do svýho rytmu. 80%. ()
Jako člověk, který více jak 10 let svého života zasvětil reklamě a marketingu, si troufám tvrdit, že tohle není dobrá reklama. ()
Ačkoli nejsem tanečník a ani se o tanec nijak nezajímám, musím (amatérsky) ocenit náročnou a dobře zvládnutou hlavní roli ztvárněnou dcerou Andie MacDowell. Kvality snímku/reklamy můžete posoudit sami na https://youtu.be/ABz2m0olmPg P.S. dle začátku bych si teda netipl, že to bude reklama zrovna na parfém:) ()
Spike ma tohle v pazi. Kdyby to nebyla reklama, ale hudebni video, troufam si tvrdit, ze by s tim dvaceti lety udelal diru do mtv. ()
Ne, tohle fakt ne. Margaret Qualley je možná talentovaná, ale tady byla spíš jako někdo, kdo zrovna vylezl z blázince a právě prodělává epileptický záchvat spojený s těžkou schizofrenií. Hudba je naprosto příšerná a neposlouchatelná. Tady je Fatboy Slim a jeho Weapon of Choice (což je zjevná inspirace) se skvělým Christopherem Walkenem a světelné roky dál - a to i přesto, že nejsem zrovna žádný jeho fanoušek... ()
Na počin lze nazírat z více hledisek. Jako na hudebně-tanečně-výrazový klip a tečka. Nebo jako PR počin designerské dvojice, která je dostatečně renesanční a žánrově rozkročená na to, aby ukočírovala produkci. V obou případech klobouk dolů. Ač to slouží jenom ke zviditelnění Kenza, stejně se mi to líbí :-) ()
Parfém mám doma, ale kvůli reklamy jsem si ho tedy nekupovala :D ()
Přesně vystihuje to, co mám chuť udělat při každé pracovní poradě. ()
První dobrá reklama :) ()
Reklama