poster

Terminal

  • Velká Británie

    Terminal

  • USA

    Terminal

  • USA

    End of the Line

    (pracovní název)
  • Hongkong

    喋血雙紅

Krimi / Drama / Thriller

Irsko / Velká Británie / USA / Maďarsko / Hongkong, 2018, 95 min

Režie:

Vaughn Stein

Scénář:

Vaughn Stein
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • aLPaC
    ****

    Stylizace jako u Refna, děj a dialogy mi zase připomínaly Ritchieho. Margot Robbie je svůdná a skvělá, tyhle role jí prostě sednou. Simon Pegg kolikrát výborně zahlásí a tohohle herce mám také rád. Závěrečná pomsta je krutá. Mě se film rozhodně líbil, ale je vidět, že uživatele hodně rozděluje. Buď dáš jednu hvězda, nebo čtyři a víc.(28.7.2018)

  • silentname
    **

    Niekedy sa stane, že máme pred sebou film, ktorý by chcel hrať veľkú ligu, no nemá na to sa stať ničím veľkolepým. A presne do tejto kategórie spadá aj "Terminal". Osobne som bol celkom zvedavý čo sa tu ponúkne. Obsadenie bolo slušné, Margot Robbie vie hrať šialené ženské a vizuálne to malo dosť veľký potenciál. No film nie je vôbec celistvý. Reálne to chce svojich divákov zamotať a dostať do svojho vlastného začarovaného "Wonderlandu". Výsledne je ten film potom rozbitý, zmätený a len veľmi ťažko dokáže udržať svojich divákov. S výnimkou svojho dizajnu a vizuálov, ktoré sú veľmi dobré. Len bojoval som miestami s filmom, lebo som mal pocit, že absolútne stratil svoj smer. Samozrejme príde aj neočakávaný zvrat, ktorý niektoré veci vysvetlí a celkovo to dá aj zmysel, no miestami som mal pocit, že film reálne nemá nejakú hlbšiu pointu, ktorú by som mohol v tom nájsť. Jediná výnimka je jeho záver a scénky medzi Margot Robbie a Simonom Peggom, alebo ich pomenujme Annie a Billom. Tam ma film dokázal aj celkom chytiť. Minimálne svojimi nápadmi vizualizácie jednotlivých predstáv o smrti. A úprimne som mal pocit, že to začína aj fungovať. No potom sa to sústredí aj na tých dvoch zabijakov, ktorých story ma neberie ani v najmenšom. A potom sú tu maličkosti, ktoré dokopy nakoniec nezapadnú nikam. Ako napríklad Bill, ktorý čaká na vlak, ktorý neexistuje. Ako napríklad dôvod prečo boli tí zabijaci terčom. Len pre zábavu? Ja neviem. Hľadať v tomto filme nejakú zásadnú pointu je dosť ťažké. A jeho pomsta je na mňa tak neskutočne komplikovaná, že mám pocit, že sa to dalo spracovať aj inak. Tento film rozhodne nie je nič veľkolepé. A úprimne poviem, že ma to mrzí, lebo si myslím, že to niečo veľkolepé aj skutočne mohlo byť. Hodnotenie: C-(12.5.2018)

  • anatheman
    ***

    V podstatě podobný film jako In Darkness s Natalií Dormer. V obojím případě se jedná o snímek s pseudotajuplnou atmosférou, který se následkem překombinovaných plot-twistů přemění na úsměvný guláš. Naštěstí se ale nejedná o nic nudného. Načrtnuté linie dokážou dostatečně motivovat. Nicméně konec... no jo, posuďte sami. Film má ovšem skvělé herecké obsazení a aktéři si své role evidentně užívají. Margot je vskutku hezké děvče a podobně laděné postavy (nejednou v ní uvidíte H. Quinn) jí zkrátka sedí. Simon Pegg mi znovu připomněl, že si přeji, aby si někdy v budoucnu zahrál Vincenta van Gogha. Nechť se některý filmař této idey chytne a naplní ji. Byla by škoda ji promarnit.(18.10.2018)

  • Topco
    ***

    Nebolo to zasa až také zlé. Ak máte radi Margot ako Harley Quinn, tu ju budete zbožňovať! Poloha pomstychtivej femme fatale jej sedí so všetkými potrebnými doplnkami: rúž, cigareta, podpätky, celá rada kostýmov. Okrem nej môžete ďalej obdivovať štýlový, neo-noirový look plný farebných neónov, zadného svetla a siluet. Škoda len toho povrchného revenge príbehu, ktorý sa v závere snaží scenár už trochu zbytočne a až príliš prekombinovane zachrániť. Každopádne, Stein je debutant a ak bude pracovať s lepším scenárom (v zmysle „menej je viac“), po technickej stránke je tu rozhodne na čom stavať.(6.1.2019)

  • lesumir
    *

    Ten film má šššššššštyýýýýýl. A tak přemýšlím, kde se to posralo. Margot Robbie jede podle scénáře Rytmuse a Igora Kmeťa ze známé písničky "Ona má štýýl a vie, že ťa vždy roztancuje. Lebo ona má štýl, a vie, že ťa vždy dostane. Nananana ...", takže její chyba to rozhodně nebude. Ten neonový look je sice trochu crazy, ale tím to taky nebude, ten to všechno dělá originálním. Takže za to může příběh. I když... nemůže, ten je zajímavý, na konci trochu over the top, ale pořád dobrý. Takže za to může vlastně všechno dohromady a ten borec co seděl na režisérské lavičce to prostě nezvladl. V tom to bude celý zakopaný. Je to jako když z IKEA přivezete stolek a začnete ho skládat, přitom jste uplní leváci a lemplové. Výsledek je vrzající, pohupující cosi, co nedrží pohromadě. Stejně jak tenhle film. Komponenty jsou ok, nemá se vlastně co posrat, ale ve výsledku je to nekoukatelný.(6.1.2019)