Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 3

Recenze (331)

Faustka 

všechny recenze uživatele

"Hledám pravdu, snad ji najdu." Propracovaný kombinační maraton, čili mnoho falešných stop, nepřeberné množství příběhových odboček a cíl v nedohlednu. Obhájkyně ostrá jako břitva. Sebejistý podezřelý zdárně kličkující. Souboj kdo koho přečůrá může začít. Španělé jsou ve formě a Oriol Paulo mě držel v napětí až do úplného závěru. Tak to mám ráda. ()

classic 

všechny recenze uživatele

„Nezdar” číha buď vľavo, kde je zároveň aj varovná značka s výskytom jeleňov, alebo vpravo, kadiaľ môže viesť, trebárs i kratšia cesta, ktorá by taktiež naše postavy vystríhala všadejakých problémov, no i napriek tomu, úspešný biznisman Adrián Doria a umelkyňa/fotografka Laura Vidal, jeho MILENKA, sa rozhodnú využiť práve tú trasu, kde sa odohrá zlomová nehoda, ale to dopredu nemohli aj tak úplne predvídať, a predsa mohli. Náhoda je naozaj blbec, vždy sa stane vtedy, keď ju najmenej očakávate, no občas si za ňu môže človek sám, ak podcení situáciu, ktorá môže nastať. Toto nešťastie sa ešte len stane, že najprv bude musieť Adrián čeliť obhajkyni Virginie Goodmanovej, ktorá prišla raz večer do jeho luxusného bytu na 180 minút, aby jej »poriadne« vysvetlil všetky okolnosti, ako vlastne došlo ku vražde Laury Vidal v istom, horskom hoteli, z ktorej je aktuálne podozrivý. Obžaloba má vraj k dispozícii i kľúčového svedka, a tak čas sa už naozaj veľmi kráti. Ako tak v "retrospektíve" rozpráva nasledujúce filmové sekvencie, začína sa automaticky vytvárať akási spletitá pavučina, do ktorej sa čoraz viac zamotáva, čiže postupne vznikajú viaceré verzie jedného a toho istého príbehu, pričom, s nami divákmi, sa niekto po celý čas krásne zahráva, a la Rašómon Akira Kurosawu, i keď sú vskutku obidva počiny dosť prepracované, španielsky thriller ma totálne položil na lopatky ! Už som bol skoro presvedčený, že som na všetko prišiel, ale režisér a scenárista Oriol Paulo, mal ešte jedno ukryté eso v rukáve. Jedna z produkčných spoločností filmu - N O S T R O M O (žeby pomenovaná podľa hororu Votrelec, ktorého charakterizovala citovaná loď ?), sa postarala o unikátne filmové spracovanie, na ktorom som si cenil asi najviac úplne to, že som si pri ňom nemohol byť nikdy ničím nadmieru istý, čiže väčšinou ma držal vo zveráku, z ktorého ma pustil až na úplnom konci, keď som sa konečne poriadne nadýchol ! Klobúk dolu pred režisérom a scenáristom v jednej osobe - Oriol Paulo, ktorý je vo veľa ohľadoch priam nadčasový a unikátny. A samá chvála patrí nielen jemu. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Pro toho chlapce už nemohli nic udělat. Byla to prostě nehoda. Neměl žádnou budoucnost. Oni ano. S takovými myšlenkami odjíždějí od kolize s jelenem, kdy ve druhém autě zemřel mladík. Vlastní vinou, dalo by se napsat. Nejel připoutaný a podle všechno držel v ruce mobil. Jenže celé to začalo mnohem dřív. Dvojice si v druhém autě vezla totiž i pořádné kostlivce. Ona má manžela, on manželku a malou dcerku. Přitom zrovna dopsali další kapitolu svého vášnivého románku. Ten ale právě dostal pořádný direkt. Když půjde ke dnu jeden, stáhne i druhého. Až příliš dokonalého hošana (vlhký sen dívčin a nejednoho homosexuála) Maria Casase opustila manželka, protože byl obviněný z vraždy své milenky. Jakou roli v tom hraje právě nezvěstný mladík? A nebo to bylo všechno úplně jinak? Coby prachatý podnikatel má ovšem díky zkušené obhájkyni možnost se z toho všeho vysekat. Mile překombinovaný thriller, který sledujeme z několika úhlů pohledu. Hlavnímu hrdinovi se ve zlomku pokazí úspěšný život, sledovat další minuty je zajímavé a poměrně inteligentně podané, hlavně jsem se v celé té spleti lží a polopravd solidně orientoval. Má to atmosféru, dynamiku, velmi dobré herce i několik slušných nápadů. Jen na ten závěrečný „Mission: Impossible” twist bych raději zapomněl. Španělé každopádně ve formě. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Když se na konci zamyslíte nad tím, co jste viděli, máte před sebou v podstatě tuctový kriminální příběh. Nicméně jeho podání, ten způsob, jakým si s vámi scénář pohraje a jak důkladně vás zmate, je obdivuhodný. Trochu Agatha Christie, trochu Hitchcock, mazaná zábava... A možná také o něco delší stopáž než bylo nutné. ()

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Druhý španělský film ve dvou dnech a opět jsem s hodnocením zamířil vysoko. Ne tedy tak vysoko jako u El cuerpa, protože závěr mi připadal tak přitažený za vlasy, až z toho padaly paruky, ale i tak byla má spokojenost veliká. Příběh provedl víc zvratů, souvratů a výkrutů než kdysi Petr Jirmus při letecké akrobacii, i přes to Contra měl děj vysoké tiempo a probírání jednotlivých možných pravd mě až zvráceně bavilo. 4*+ ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Natáčanie filmu prebiehalo predovšetkým v Katalánsku, no aj na severovýchode Španielska v provincii Biskajsko od 10.3 do 12.7.2015. (MikaelSVK)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)
  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno