Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 1

Recenze (331)

classic 

všechny recenze uživatele

„Nezdar” číha buď vľavo, kde je zároveň aj varovná značka s výskytom jeleňov, alebo vpravo, kadiaľ môže viesť, trebárs i kratšia cesta, ktorá by taktiež naše postavy vystríhala všadejakých problémov, no i napriek tomu, úspešný biznisman Adrián Doria a umelkyňa/fotografka Laura Vidal, jeho MILENKA, sa rozhodnú využiť práve tú trasu, kde sa odohrá zlomová nehoda, ale to dopredu nemohli aj tak úplne predvídať, a predsa mohli. Náhoda je naozaj blbec, vždy sa stane vtedy, keď ju najmenej očakávate, no občas si za ňu môže človek sám, ak podcení situáciu, ktorá môže nastať. Toto nešťastie sa ešte len stane, že najprv bude musieť Adrián čeliť obhajkyni Virginie Goodmanovej, ktorá prišla raz večer do jeho luxusného bytu na 180 minút, aby jej »poriadne« vysvetlil všetky okolnosti, ako vlastne došlo ku vražde Laury Vidal v istom, horskom hoteli, z ktorej je aktuálne podozrivý. Obžaloba má vraj k dispozícii i kľúčového svedka, a tak čas sa už naozaj veľmi kráti. Ako tak v "retrospektíve" rozpráva nasledujúce filmové sekvencie, začína sa automaticky vytvárať akási spletitá pavučina, do ktorej sa čoraz viac zamotáva, čiže postupne vznikajú viaceré verzie jedného a toho istého príbehu, pričom, s nami divákmi, sa niekto po celý čas krásne zahráva, a la Rašómon Akira Kurosawu, i keď sú vskutku obidva počiny dosť prepracované, španielsky thriller ma totálne položil na lopatky ! Už som bol skoro presvedčený, že som na všetko prišiel, ale režisér a scenárista Oriol Paulo, mal ešte jedno ukryté eso v rukáve. Jedna z produkčných spoločností filmu - N O S T R O M O (žeby pomenovaná podľa hororu Votrelec, ktorého charakterizovala citovaná loď ?), sa postarala o unikátne filmové spracovanie, na ktorom som si cenil asi najviac úplne to, že som si pri ňom nemohol byť nikdy ničím nadmieru istý, čiže väčšinou ma držal vo zveráku, z ktorého ma pustil až na úplnom konci, keď som sa konečne poriadne nadýchol ! Klobúk dolu pred režisérom a scenáristom v jednej osobe - Oriol Paulo, ktorý je vo veľa ohľadoch priam nadčasový a unikátny. A samá chvála patrí nielen jemu. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Spoilery! Velkou výtku bych měl k obrovskému kreténismu v rámci chování ústředních postav. Nevím, zda jsem úvodu věnoval dostatečnou pozornost, ale přišlo mi, že se jednalo o nezaviněnou dopravní nehodu způsobenou výskytem paroháče na silnici. Nepochopil jsem tedy poté, proč se svévolně hlavní hrdinové vrhli po hlavě do víru problémů a z nezaviněné dopravní nehody udělali postupně v podstatě pokus o vraždu. Další vývoj už byl ryze španělský. Nechyběla spousta překvapivých zvratů . Zejména mě bavila zhruba poslední třetina filmu, kdy se krásně přiostřilo. Úvod mi přišel zbytečně rozvleklý. Rozuzlení je poté velmi dobře vymyšlené a krásně vypointované. [65 %] ()

Reklama

Happens 

všechny recenze uživatele

Film podobný snímku Tělo. Rozstříháme zločin na malé kousíčky, ty rozházíme po stole a snažíme se je pak dávat dohromady z různých perspektiv s ohledem na motivy, poházené charaktery a pomstu. Samozřejmě pomstu. Typický kvalitně propracovaný španělský thriller. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Pro toho chlapce už nemohli nic udělat. Byla to prostě nehoda. Neměl žádnou budoucnost. Oni ano. S takovými myšlenkami odjíždějí od kolize s jelenem, kdy ve druhém autě zemřel mladík. Vlastní vinou, dalo by se napsat. Nejel připoutaný a podle všechno držel v ruce mobil. Jenže celé to začalo mnohem dřív. Dvojice si v druhém autě vezla totiž i pořádné kostlivce. Ona má manžela, on manželku a malou dcerku. Přitom zrovna dopsali další kapitolu svého vášnivého románku. Ten ale právě dostal pořádný direkt. Když půjde ke dnu jeden, stáhne i druhého. Až příliš dokonalého hošana (vlhký sen dívčin a nejednoho homosexuála) Maria Casase opustila manželka, protože byl obviněný z vraždy své milenky. Jakou roli v tom hraje právě nezvěstný mladík? A nebo to bylo všechno úplně jinak? Coby prachatý podnikatel má ovšem díky zkušené obhájkyni možnost se z toho všeho vysekat. Mile překombinovaný thriller, který sledujeme z několika úhlů pohledu. Hlavnímu hrdinovi se ve zlomku pokazí úspěšný život, sledovat další minuty je zajímavé a poměrně inteligentně podané, hlavně jsem se v celé té spleti lží a polopravd solidně orientoval. Má to atmosféru, dynamiku, velmi dobré herce i několik slušných nápadů. Jen na ten závěrečný „Mission: Impossible” twist bych raději zapomněl. Španělé každopádně ve formě. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Thriller ako vyšitý s množstvom odbočiek a slepých uličiek. Ak sa v neuveriteľných zvratoch stratíte, nebudete jediný... v každom prípade sa nájdete a budete nadmieru spokojní. Španieli už dávno potvrdili, že sa v podobných vodách cítia ako ryby vo vode a sú schopní vymyslieť originálny a inteligentný príbeh. Dávam na zreteľ aj kvalitnú hudbu. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Mimo Španělsko byl film překvapivým hitem v Číně. Zpočátku ovšem film promítán v kinech nebyl, ale byl k dispozici na nelegálních webech pro sdílení souborů, kde byl ve velkém stahován. Pozitivní ohlas přimělo místního filmového distributora, aby kontaktoval režiséra Oriola Paula a prodiskutoval jeho uvedení v čínských kinech. (Emo-haunter)
  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno