poster

Dvojitý milenec

  • Francie

    L'amant double

  • anglický

    Amant Double

  • anglický

    The Double Lover

    (festivalový název)

Drama / Thriller

Francie / Belgie, 2017, 107 min

Režie:

François Ozon

Předloha:

Joyce Carol Oates (kniha)

Scénář:

François Ozon

Kamera:

Manuel Dacosse
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ***

    Frantíci se od pradávna sexu nebojí, takže i tady ten kousek co se sexu týká nebude patřit mezi filmy, který se stane v Saudský Arábii hitem číslo jedna. Pokud jde o jiné filmové složky než je erotika, tak musím vynadat Rombimu, protože jeho hudba až příliš napovídala vyznění scény. Herecky vše v pořádku, oba hlavní představitelé mají charisma a když už tam bylo tolik šuku tak byla i znát jistá chemie mezi nimi. Ospalý úvod, nahradí solidní thilerrový děj a mírně přehrocené finále, nutno říct že ke konci už jsem se v bratrech taky naprosto ztratil. Na závěr bylo solidní baf a pak hajdy do hajan a přemýšled nad tím, zda ještě někdy uvidím přes celý plátno vnitřek vagíny.(13.7.2017)

  • dubinak
    ****

    Navštíveno v rámci Šary Vary ozvěn, protože ve Varech mi do toho pořád něco skákalo. Musím říct, že ten erotický subžánr nebyl to, co mě na tento film nalákalo. Důvodem byl určitě zajímavý popis a navíc chuť na nějaké to psychologično. Dvojitý milenec byl pro mě opravdu výjimečný kousek, protože jsem si zamilovala nevyzpytatelné a nepředvídatelné postavy a Francois Ozon se navíc snaží divákovi opravdu zamotat hlavu. A i když asi trošku napodobuje jiné režisérské kapacity, mně tento snímek opravdu sedl už kvůli svým častým napínavým, někdy až hororově působícím scénám. Nemůžu ale pochválit vše, závěr je dost zmatený a i když svojí teorii mám, bůhví, jestli sám režisér věděl, co chtěl říct. Každopádně slušný francouzský thriller, který mě evokoval na nedávno viděnou Elle na Febio Festu.(17.8.2017)

  • Greg25
    **

    Možná u začínajícího režiséra bych to ještě překousla, ale od někoho, kdo se na poli francouzského filmu už nějaký ten pátek pohybuje mi to přijde příliš nedotažené. Možnosti vysvětlení se vzájemně popírají a v jednotlivých bodech si odporují. Vlastně je to takový halucinogenní snímek, kde celek nedává smysl a kde snaha šokovat a natočit rádoby cool sexuální scény s přídavkem mysteriózna bortí vše okolo. Do sebe zahleděný komorní vizuál bez hloubky i soudržnosti děje. Špetka atmosféry a dobří herci, víc nic. 40%(11.8.2017)

  • Streeper
    ****

    52. KVIFF - Tenhle film bych označila asi jako nejlepší film, který jsem na festivalu viděla. Chtěla jsem ho vidět už když jsem si přečetla popis a taky o něj byl veliký zájem. Už od začátku je to hodně zajímavé a napínavé. Převážně hlavní postava mi přišla zajímavá, hlavně její způsob myšlení. Konec je bohužel předvídatelný a bohužel ne moc vysvětlený, ale to u festivalových filmů bývá, ale i tak jsem byla z tohoto filmu nadšená.(5.7.2017)

  • kajas
    ***

    Po loňské "Elle" jsem se setkala s dalším zástupcem současné francouzské kinematografie. Ozonovo dílo mi některými prvky (manipulativní hlavní hrdinka, otevřenější erotické scény) "Elle" připomnělo, první polovina snímku dokázala zaujmout působivým snímáním (točité schody, zrcadlová hala) i dějovou linkou, ve druhé polovině už se ale bizarnost lepila na bizarnost a hra s publikem zamotala hlavu nejednomu divákovi v sále Puppu.(3.7.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace