Režie:
Joe WrightScénář:
Tracy LettsKamera:
Bruno DelbonnelHudba:
Danny ElfmanHrají:
Amy Adams, Fred Hechinger, Gary Oldman, Julianne Moore, Jennifer Jason Leigh, Wyatt Russell, Brian Tyree Henry, Jeanine Serralles, Anthony Mackie (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (217)
Kdyby byla možnost dál půl hvězdičky dala bych tři a půl. Nakonec jsem se to rozhodla zaokrouhlit nahoru, protože se mi to líbilo. Knižní předlohu jsem ještě nečetla, ale v budoucnu se na ní chystám, věřím, že mi kniha dá něco navíc než film. Ale film funguje skvěle, je to napínavé psycho. Hodně jsem tam viděla prvky Hitchcocka, takže je cítit, že režisér je jeho fanouškem, protože se hodně inspiroval. Závěrečná bojová scéna mi přišla trochu moc, ale atmosféra je skvělá. ()
Keďže som takto pred rokom v lete čítala rovnomennú knihu, nevedela som sa dočkať avizovaného filmu. Kniha vo mne dokázala vytvoriť napätie, temnotu aj dramatický záver. Príjemným spestrením pre mňa bola záľuba hlavnej hrdinky v sledovaní noir filmov, v knihe ich autorka aj menovite uvádza, to ma naozaj bavilo, niektoré sa mi takto podarilo objaviť. Ale späť k filmu, mala som asi veľké očakávania, ktoré ostali nenaplnené. Chápem že bolo sa treba držať knižnej predlohy, no celý film sa tiahol, zdalo sa akoby sa tam nič nedialo, a ani atmosféra nebola dostatočne temná. Záver pôsobil akoby to už chceli mať tvorcovia rýchlo “z krku”. Nemôžem si pomôcť čo je mi aj ľúto, že divák celý film len na niečo čaká, ale nedočká sa. ()
Sice se jedná o další film se svědkem vraždy v sousedství, ale no a co? Tenhle film má něco do sebe. Především to, že hlavní představitelkou je agorafobická žena, která potlačuje vzpomínku na incident z její minulosti. A kvůli tomu, že bere prášky, které mohou způsobovat halucinace, tak nevíte, jestli se ta vražda vůbec stala a udržuje vás to ve zmatení. Amy Adamsová zde ukázala, že je pořád vynikající herečka. V závěrečném rozuzlování bylo lehce vidět, že to píše scénárista divadelních her, ale to mi moc nevadilo, protože závěr byl překvapivý a drsný zároveň. Udrželo to ve vás až k samotnému konci jisté napětí. Na to, že to prošlo dvěma různými produkcemi, tak jsem čekal mnohem horší výsledek. Jsem se závěrem naprosto spokojený. Za mě tedy 4 hvězdy. ()
Prototyp nespolehlive vypravecky vas nechava stale na pochybach.Kombinuje cervene vino s antidepresivy a zije sama s bilym kocourem.Tvurci venuji velkou pozornost vizualu filmu,ktery znazornuje dusevni rozpolozeni teny Dekorace honosneho novogotickeho domu, tmave mistnosti s vysokymi stropy jimiz prostupuji uzke pruhy svetla.Hlavni hvezda se pred kamerou odvazne zosklivila.Jeji strhane opuchle,nenalicene tvare s vyhaslyma kralicima ocima,neforemna postava s nepadnoucim oblecenim.Za svym zivotem zatahls roletu a prestala o sebe dbat.Skryva tajemstvi z minulosti a behem jednoho zaberu dokaze az chameleonsky vyjadrit emoce.Tim dokaze za vlasy pritazeny pribeh alespon ze zacatku vzbuzovat zvedavost a trochu toho napeti.Goldman hraje zuriveho a nasilnickeho partnera a mozna mohl dostat vic prostoru. Kdyby dnes nekdo spachal zlocin,asi by si ve strachu pred kamerama zatahl zaluzie.Misto dramatizace lacinymi lekackami a radoby sokujicimi blahovymi zvraty se spis meli tvzrci venovat detailnejsi a psychologicky verohodnejsi studii hrdinky.Zaverecna scena je jako vystrizena ze slash hororu a je brakove premrstena. ()
Mě tyhle typy bijáků prostě baví! Mysteriózní, zamotaný, s nějakým zajímavým rozlousknutím, to je ono... Mám výhodu, že nečtu moc mezi řádky a že mě nevadí Netflix. Žena v okně kvalitu určitě má, i když musím lehounce uznat, že už jsme to viděli všichni snad stokrát.... I přes to, pálím skoro vostrejma! 75% ()
Galerie (27)
Zajímavosti (7)
- Anna (Amy Adams) pozerá pred spaním filmy Temná pasáž (1947), Laura (1944), Rozdvojená duša (1945). (megajalec)
- Ethan (Fred Hechinger) si požičia od Anny (Amy Adams) DVD s filmom Plynové lampy (1944). (megajalec)
- V úvode filmu je vidieť scénu s Jamesom Stewartom z filmu Okno do dvora (1954), s ktorým má film viacero spoločných prvkov. (megajalec)
Reklama