Reklama

Reklama

Bláznivá komedie o záměně identity, sexy monstrech a neshopných policajtech v hlavní roli s Robertem Benignim. Děj, založený na skečích probíhá na okraji Říma, kde řádí neznámý vrah a násilník. Všechny nitky vedou k Lorimu (Roberto Benigni), který je pro svoje neobvyklé chování nejnenáviděnějším člověkem v okolí. Od první chvíle policejního vyšetřování je hlavním podezřelým a po svých neslavných pokusech svádění přivádí policii k myšlence, že právě on je tím sexuálním maniakem. (Butterfly Video Entertainment)

(více)

Recenze (42)

neoBlast 

všechny recenze uživatele

Natolik ztřeštěná italská komedie, že se na dvě hodiny řvoucího Reborta Benigniho nelze vůbec zlobit. Hodně umírněná produkce (tři herci a jedno sídliště) vám prostě naznačuje, že Benigni herec je centrem zájmu pro ehm... Binigniho režiséra. Přihlouplá komedie, která to o sobě ví a vůbec se za to upřímně nestydí. 70 % ()

TheSpearCZ 

všechny recenze uživatele

Tohle je ten starý dobrý komediální humor, kterým se může pyšnit jen velmi malé množství filmů. Roberto Benigni, coby bezmozek je tady naprosto geniální a spolu s pěknou Nicolettou Braschi tady oba dva rozjeli takřka dokonalý příběh s kriminálním a sexuálním podtextem, ale samozřejmě vše bez nějakého nátlaku, je to natočené se strašnou lehkostí a jedna kultovní scénka střídá druhou. Francie je Funès, Itálie bezpochyby Benigni. A rád se na to podívám znovu. Čisté 4* ()

Reklama

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Já se přiznám, že při komedii Monstrum jsem se zrovna nebavil. V první řadě mi Roberto Benigni strašně připomínal Pierra Richarda a skoro mi přišlo, že svůj herecký projev v celé řadě bláznivých situací záměrně jeho stylu přizpůsoboval. Jednotlivé komediální momenty na mě působily až moc prvoplánově stejně jako celá dějová linka. Přílišná přímočarost byla prostě na škodu. Navíc vše postavit na blbosti jedné hlavní postavy, to už v 90. letech bylo dávno pasé a předtím mnohokrát použito a mnohem lépe. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

První film v roce 2014 a hned komediální výživa jak kráva. Film stojí a padá na komediálním supertalentu Roberta Benigniho. Roberto využívá všech druhů komiky, scénická, grimasová, dialogová, některé scény jsou doslova výstavní gagy jak z dob němých grotesek. Chůze na kačátka mě naprosto rozložila a co je gólový, že tuto scénu tam v různých obměnách dal Roberto celkem 4x a pokaždý rozesmála. Roberto tím posílá rčení, že opakovaný vtip není vtipem vegetit na smetiště prázdných rčeních. Geniální pocta situačnímu humoru se tady nachází na každým rohu, ať už je to "nakupování" v marketu nebo návštěva "krejčího", člověk se bude chechtat a chechtat a víc od komedie nežádám. ()

Devadesát Dva 

všechny recenze uživatele

"E' il Mozart del vizio..." (haha) (...) Geniální physical comedy Roberta Benigniho, který ještě před svým oscarovým 'La vita è bella' předvádí vlastně dost totéž, ale zajímavěji a zábavněji (protože na rozdíl od jeho oscarového filmu tu není ta prvoplánovaná hra na city - ale třeba bych se na to dnes díval jinak). 'Il Mostro' je pro svou dobu typická italská bláznivá komedie, kde se hlavní hrdina, v jádru sympatický, ale pořád prospěchář, Loris, skrz své podivné voyeur "momentky", kdy se často dostává do erotických situací... a je u toho mnohdy i na očích, či i na kameře, stává hlavním podezřelým v hledáčku policie, která chce mermoci dopadnout vraha, který zrovna řádí v Římě. Scény jsou skečovité a vždycky se snadno strhnou určitým směrem, ale v té jednoduchosti je to geniální (jak to s tím zápalem a afektem umí prodat snad jen Italové) a Benigni to tady zkrátka trefil, je to skvěle napsané a nenáročné, člověk u toho nemusí moc přemýšlet, aby se na to naladil. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (2)

  • Francouzští herci namluvili vše ve svém rodném jazyce a později byli předabováni různými italskými herci. (TheSpearCZ)

Reklama

Reklama