• salalala
    *

    Ukrutný film, který se postupem doby stal kultem. V roce 1993 nikdo nevěděl, jak se mají točit akční filmy, takže se Olmer a spol. nechali inspirovat béčkovými (a nižšími) kategoriemi amerických filmů a stvořili tohle. Jediný Krampol pochopil, jak tu roli hrát a nebral ji vůbec vážně a má tu tedy nehorázné hlášky ("Ty vole, máš Sorbonu, ne? Z Valdic" - "Hovno, vysoká škola SNB"; bitka v hospodě, cikán: "Co je, gážo?" Krampol: "Nic, gážo."), ani ten Vaculík tu nevypadá nejhůř. Akorát ta Kája Třísková je úplně tragická, neumí hrát ani mluvit. Bravurní bitky, kde všichni čekají, až na ně někdo vyskočí nebo jim dá po hubě. V neposlední řadě je tenhle film úžasně politicky nekorektní a divím se, že se dostal do kin. Dneska by to neprošlo. No a Jonák jako šéf mafie? To je třešnička na dortu. Česká pornodetektivka s trapným scénářem je kultovní a určitě stojí za to ji vidět. Bohužel to tvůrci mysleli zcela vážně. Divoký východ v Praze. 10%(31.3.2010)

  • cariada
    ****

    Tak tenhle asi první a taky jediný dosavadní pokus o český akční film. Ted jsem to zkouknul a musím říct ,že to je docela dobrý. Ano taková byla doba a tvůrci se toho nebáli a šli do toho. Ano veksl skončil a začalo se obchodovat ze sexem. Je tu velice dobře zachycen problém romské komunity a lidská lhostejnost. Zajímavá je postava Ivana Jonáka ,který v podstatě hraje sám sebe. Neodsuzujme tenhle snímek je stejný jako ty americký jen po česku natočený. Neprávem to zůstává zapomenutý. Jsou tam dnes už legendární scény bitka skínu a romů, či závěrečná řežba cikánů na večírku kam je nepozvali.(30.10.2007)

  • gudaulin
    ***

    Film jsem viděl v době premiéry a pamatoval jsem si z něj vlastně jen to, že jde o mizerný film - typický příklad slátaniny natočené v okouzlení z raně kapitalistického podnikání ve filmové branži první poloviny 90. let. Po dlouhé době jsem si jej zopakoval a musím přiznat, že mě samotného má reakce na snímek překvapila. Obvykle totiž po nějaké té dekádě a novém zhlédnutí filmu hvězdičky ubírám, často i víc než jednu. Tady jsem se z předpokládaného odpadu dostal hned na tři, a to jen proto, že dát víc by bylo fackou pro opravdu dobré snímky. Už léta se zabývám myšlenkou navštívit jednou Festival otrlého diváka a zhlédnout filmy s mimořádně špatnou pověstí. Nemám k tomu ale odvahu, protože většina špatných filmů je nudná, špatná takovým tím urážlivým způsobem a jen tu a tam, obvykle náhodou, protože nic takového se nedá naplánovat, vznikne nechtěně vtipná záležitost, zkrátka guilty pleasure, kdy civíte na obrazovku či filmové plátno a na tváři se vám tetelí úsměv od ucha k uchu. Přesně to je případ Nahoty na prodej, kdy kombinace režiséra, hereckého obsazení, žánru a komerčních zájmů vedla k vytvoření prapodivné, ale o to zábavnější podívané. Obsazení Karly Trisky je bizár, který se bohužel už nikdy nikde neopakoval, Jirka Krampol se dostal k akčnímu hrdinovi mnohem později než by si to zasloužil a než by měl reálnou šanci takový part zvládnout. Účast takových zázraků charakterního herectví, jako byl Jirka Pomeje a někteří další, tomu přidává další level, stejně jako cameo rolička Ivana Jonáka. Víťa Olmer má své značně nízké limity, to všichni víme, ale přece jen to není žádný Simandl, takže tohle všechno dohromady vedlo k výsledku, kdy by si Nahota na prodej zařazení do programu Festivalu otrlého diváka oprávněně zasloužila a mohla by vyvolat slušný ohlas. Celkový dojem tentokrát raději neuvádím, protože co si budem namlouvat, tohle je specifická záležitost.(11.2.2018)

  • Pedestrian
    ***

    Oblíbená scéna: Vaculík kouká na porno (blowjob) a Krampol u toho omývá okurku. Good job. A samozřejmě závěr. Hodnocení je v tomto případě absolutně nepodstatné, pohybuje se někde mezi odpadem! - 3* - 5*. Svému kultovnímu statusu Nahota naštěstí plně dostává. A film prosím zařadit do příští programové nabídky Festivalu otrlého diváka.(27.2.2010)

  • Vančura
    odpad!

    Obludné filmové dítě devadesátek, z nichž nasálo to nejhorší - ten film je po letech tak debilní, že je v podstatě nekoukatelný. Naprosto dementní scénář, příšerné herecké výkony, nepokryté napodobování amerických filmů, a celkově děsivé technické zpracování - na ten film se nedá dívat, nic v něm nedává smysl, celé je to nechtěně směšné, a celkově to působí jako mnohem starší film, než to je. Nahota na prodej není nic než stupidní diletantská sračka, která nikdy neměla vzniknout - neexistuje důvod, proč to dnes chtít vidět (sám jsem se k tomu dostal naprostou náhodou) - téměř jistě je to jeden z nejhorších filmů, co jsem v životě viděl, a hluboce jím opovrhuji.(23.10.2016)

  • - V dobe uvedenia vyšla aj knižná predloha filmu. (Jello Biafra)

  • - Inšpiráciou pre natočenie filmu sa stala dobová reportáž Josefa Klímu v týždenníku Reflex, v ktorom vyšiel článok o prostitútkach a ich pasákoch. (Jello Biafra)

  • - Jedná se o jeden z mála porevolučních filmů Víta Olmera, ve kterém si nezahrála jeho manželka Simona Chytrová. (majky19)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace