Krátce po sametové revoluci se z kdekoho stává podnikatel. Obory podnikání se různí. Ať už jsou to legální formy, nebo naopak organizovaný zločin. Mladá studentka Nancy přijíždí do Prahy na stáž. Má české kořeny, a proto si zvolila Prahu. Společně s novinářem Egonem a bývalým policistou, nyní soukromým detektivem Poldou, pátrají po unesené šestnáctileté dívce. Její otec je zoufalý, ani policie mu nedokáže pomoci. Jejich pátrání je zavede k romskému gangu obchodníků s prostitucí a pornografií, kteří se neštítí ničeho. Pokud dívka dobrovolně nespolupracuje, přinutí ji násilím. Naše trojice se vydala do velmi nebezpečného prostředí, kde mnohdy ani policie netrvá na striktním dodržování zákonů. Ať již ze strachu, nebo kvůli tomu, že se nechala uplatit. Egon s Poldou sami mnoho nezmohou, a tak požádají o pomoc neonacisty. Cílem bylo, aby neonacisté odlákali pozornost Romů a oni mohli pátrat po zmizelé dívce. Dochází však doslova k pouličnímu boji mezi Romy a neonacisty, kteří ač původně požádáni pouze o vyvolání zmatku, využijí této příležitosti k tomu, aby vyvolali přímou konfrontaci s Romy. Je jasné, že takto dívku nenajdou. Je tedy potřeba zvolit jiný způsob. Polda díky své minulosti policisty zná některé osoby z podsvětí a pomocí informací, jež získají, se dostanou až k bossům, kteří obchodují s pornografií a jsou v kontaktu s romským gangem. Nemohou se však stále dostat ke zmizelé dívce, a tak vyvolají konflikt mezi Romy a českými obchodníky s pornografií. Když dojde k přestřelce, využijí příležitosti k tomu, aby dívku zachránili. Ona však nemá zájem. Hodlá odcestovat do Německa s jedním ze svých zákazníků. Boj mezi gangy má mnoho obětí. Polda zachrání alespoň malou romskou dívenku... Nancy odlétá zpět do Ameriky, ale slibuje, že se brzy vrátí.(TV Prima)
Isherwood
Divoký začátek devadesátých let, kdy jsme chtěli mermomocí dohnat během chvilky uplynulých čtyřicet let, se projevil i na filmovém plátně. Dovoleno bylo snad všechno, takže cikáni jsou ti největší prasata obchodující s lidmi, točí se tu BDSM porno a střílí se samopalů. Ano, filmařská stránka je esence zoufalství, ale patnáct let od natočení je to už spíše raritní kousek, který svým způsobem naprosto dokonale charakterizuje dobu.(8.8.2008)
Enšpígl
Klidně si ty vaše odpady vemte do postele a mazlete se s nima, ale já to tady vidím jinak. Ten filmskvěle vystih divokej počátek devadesátých let včetně politický nekorektnosti. Tady co cikán to šmejd, a co druhej bílej, to ještě větší šmejd. Určitě to není festival dokonalýho filmařskýho umění a o hereckých výkonech se nedá mluvit už vůbec, ale film má skvělej odsyp, nenudu, do Kajínka nejlíp natočenou akční scénu (bitka skinů a cikánů ), velmi kvalitní hudbu Ondry Soukupa (JAR a Lucka Bílá ? ) a především dokonale zakořeněnou tehdejší dobu.(14.3.2015)
Vančura
odpad!Obludné filmové dítě devadesátek, z nichž nasálo to nejhorší - ten film je po letech tak debilní, že je v podstatě nekoukatelný. Naprosto dementní scénář, příšerné herecké výkony, nepokryté napodobování amerických filmů, a celkově děsivé technické zpracování - na ten film se nedá dívat, nic v něm nedává smysl, celé je to nechtěně směšné, a celkově to působí jako mnohem starší film, než to je. Nahota na prodej není nic než stupidní diletantská sračka, která nikdy neměla vzniknout - neexistuje důvod, proč to dnes chtít vidět (sám jsem se k tomu dostal naprostou náhodou) - téměř jistě je to jeden z nejhorších filmů, co jsem v životě viděl, a hluboce jím opovrhuji.(23.10.2016)
honajz
Velmi, ale skutečně velmi nepovedený pokus o český akční film v americkém hávu, kdy všechny ty kašírované souboje a především všechny bitky s Krampolem vyznívají směšně a jako parodie. Kája Třísková je s prominutím ho.vno, a ne herečka,navíc koukat na její prasečí obličejík s malýma očkama není nijak povzbudivé. Jako jo, chápu, oč asi tvůrcům šlo - dnes bychom řekli, že byli ultra nekorektní a z naivní Američanky a jejích naivních idealistických keců si dělali prdel, protože realita s cikány byla a je vážně hodně jiná (teď mně napadá, že Nahota na prodej je takový antiMost!), ale kurnik: mizerná hudba, naprosto amatérský střih, zvuk na úrovni amatérského filmu, veškeré postavy mají přehnaná jednání, až absurdně, počet ženských koz zbytečně veliký, a hlavně scénář sám je naivnější než Adamová z Topky, Kateřina Biomasa nebo Emma Smetana. Měl jsem problém to vůbec dokoukat přes to množství kiksů, rádoby chlapáctví, blbých dialogů a scén (hlavně ta závěrečná, uf), a těch pár nekorektních hlášek to fakt nezachrání. A co tam kur.va dělá Ivan Jonák, tehdejší mafián a majitel proslulého diskolandu Sylvie, kde taky o nahotu na prodej nebyla nouze (a který zhebl překvapivě krátce poté, co vylezl nedávno z basy)? Vlastně kromě nekorektnosti je jediným dalším pozitivem filmu vidět Václavák roku 1993, kdy tam ještě byl automat Koruna, bezďáci a první pokusy o fast food.(18.4.2019)
Dr. Hawkeye
odpad!Tak tady jsem opravdu dost dlouho váhal, zda dát pět hvězdiček nebo odpad. Záleží na tom, jak to bereme. Jako geniální obraz divokého kapitalismu počátku 90. let a sociální sondu do problematiky rasové nenávisti a vzmáhající ho se pornoprůmyslu (být to točeno o pár let později, jistě by si tam zahrál Robert Rosenberg), nebo jako bizarní pokus o akční film, kde Jiří X. Doležal s Josefem Klímou pokuřují na chodbě redakce marihuanu, bývalý policajt Jirka Krampol má podivnou náklonnost k ježkům (jako zvířatům, nikoliv účesům), cikán milující výfuky (doslova), Ivan Jonák jako mafiánský bos a do toho všeho roztomile vyjukaná a zcela mimózní Karla Triska... opravdu, bizarnější filmový zážitek, aby člověk pohledal...(11.3.2011)