• Isherwood
    ***

    Divoký začátek devadesátých let, kdy jsme chtěli mermomocí dohnat během chvilky uplynulých čtyřicet let, se projevil i na filmovém plátně. Dovoleno bylo snad všechno, takže cikáni jsou ti největší prasata obchodující s lidmi, točí se tu BDSM porno a střílí se samopalů. Ano, filmařská stránka je esence zoufalství, ale patnáct let od natočení je to už spíše raritní kousek, který svým způsobem naprosto dokonale charakterizuje dobu.(8.8.2008)

  • Enšpígl
    ****

    Klidně si ty vaše odpady vemte do postele a mazlete se s nima, ale já to tady vidím jinak. Ten filmskvěle vystih divokej počátek devadesátých let včetně politický nekorektnosti. Tady co cikán to šmejd, a co druhej bílej, to ještě větší šmejd. Určitě to není festival dokonalýho filmařskýho umění a o hereckých výkonech se nedá mluvit už vůbec, ale film má skvělej odsyp, nenudu, do Kajínka nejlíp natočenou akční scénu (bitka skinů a cikánů ), velmi kvalitní hudbu Ondry Soukupa (JAR a Lucka Bílá ? ) a především dokonale zakořeněnou tehdejší dobu.(14.3.2015)

  • Vančura
    odpad!

    Obludné filmové dítě devadesátek, z nichž nasálo to nejhorší - ten film je po letech tak debilní, že je v podstatě nekoukatelný. Naprosto dementní scénář, příšerné herecké výkony, nepokryté napodobování amerických filmů, a celkově děsivé technické zpracování - na ten film se nedá dívat, nic v něm nedává smysl, celé je to nechtěně směšné, a celkově to působí jako mnohem starší film, než to je. Nahota na prodej není nic než stupidní diletantská sračka, která nikdy neměla vzniknout - neexistuje důvod, proč to dnes chtít vidět (sám jsem se k tomu dostal naprostou náhodou) - téměř jistě je to jeden z nejhorších filmů, co jsem v životě viděl, a hluboce jím opovrhuji.(23.10.2016)

  • honajz
    *

    Velmi, ale skutečně velmi nepovedený pokus o český akční film v americkém hávu, kdy všechny ty kašírované souboje a především všechny bitky s Krampolem vyznívají směšně a jako parodie. Kája Třísková je s prominutím ho.vno, a ne herečka,navíc koukat na její prasečí obličejík s malýma očkama není nijak povzbudivé. Jako jo, chápu, oč asi tvůrcům šlo - dnes bychom řekli, že byli ultra nekorektní a z naivní Američanky a jejích naivních idealistických keců si dělali prdel, protože realita s cikány byla a je vážně hodně jiná (teď mně napadá, že Nahota na prodej je takový antiMost!), ale kurnik: mizerná hudba, naprosto amatérský střih, zvuk na úrovni amatérského filmu, veškeré postavy mají přehnaná jednání, až absurdně, počet ženských koz zbytečně veliký, a hlavně scénář sám je naivnější než Adamová z Topky, Kateřina Biomasa nebo Emma Smetana. Měl jsem problém to vůbec dokoukat přes to množství kiksů, rádoby chlapáctví, blbých dialogů a scén (hlavně ta závěrečná, uf), a těch pár nekorektních hlášek to fakt nezachrání. A co tam kur.va dělá Ivan Jonák, tehdejší mafián a majitel proslulého diskolandu Sylvie, kde taky o nahotu na prodej nebyla nouze (a který zhebl překvapivě krátce poté, co vylezl nedávno z basy)? Vlastně kromě nekorektnosti je jediným dalším pozitivem filmu vidět Václavák roku 1993, kdy tam ještě byl automat Koruna, bezďáci a první pokusy o fast food.(18.4.2019)

  • Dr. Hawkeye
    odpad!

    Tak tady jsem opravdu dost dlouho váhal, zda dát pět hvězdiček nebo odpad. Záleží na tom, jak to bereme. Jako geniální obraz divokého kapitalismu počátku 90. let a sociální sondu do problematiky rasové nenávisti a vzmáhající ho se pornoprůmyslu (být to točeno o pár let později, jistě by si tam zahrál Robert Rosenberg), nebo jako bizarní pokus o akční film, kde Jiří X. Doležal s Josefem Klímou pokuřují na chodbě redakce marihuanu, bývalý policajt Jirka Krampol má podivnou náklonnost k ježkům (jako zvířatům, nikoliv účesům), cikán milující výfuky (doslova), Ivan Jonák jako mafiánský bos a do toho všeho roztomile vyjukaná a zcela mimózní Karla Triska... opravdu, bizarnější filmový zážitek, aby člověk pohledal...(11.3.2011)

  • - Ve filmu lze zaslechnout píseň "Hold me baby", která se objevila už v roce 1987 v Olmerově filmu Bony a klid (1987). (Lajty)

  • - Jedná se o jeden z mála porevolučních filmů Víta Olmera, ve kterém si nezahrála jeho manželka Simona Chytrová. (majky19)

  • - Zábery pornofilmu, ktoré sa objavujú vo filme boli z videokaziet, ktoré pre natáčanie zapožičali niektorí členovia štábu. (Jello Biafra)