• Kryton
    ***

    Film to dnes není nijak násilný,šokující , ale spíše zábavný. Kde jinde uvidíte Vaculíka zpustlého jak týden po výletu pražskými hospodami. Krampola tak mega drsného , že je radost vidět jak každý odletí jen díky jeho pohledu. Naivistickou čecho-američanku , která sype moudra (vy ste tady všichni tak cynický!) a pak nosí bouchačku u pasu. Bitku skinů s cikáný , která je dnes docela realistická a v ulicích jí máme taky ( no né , že by Olmer stál za tím vším humbukem kolem Janova?!). Začátek 90tek byl u nás divokým východem , kdy každý si bral co chtěl a co chtěl. Akce je zde béčkově směšná ( ten film v bedně byl více akčnější než cikani se samopalem) , dialogy postrádají vše , postavy prošumí (kdo byl kdo si nebudete pamatovat už po minutě závěrečných titulek) a do toho je tu výfukomrd ( měl by zkusit trojku s wartburgem a liazkou!). Objektivně bych to poslal do odpadu kam to patří (odpad tehdá , odpad ted) , ale takovou srandu jen tak nezažijete.Za 20 let se tomu budem smát ještě více. Klasika české komedie a zrod českého Uwe Bolla!(27.11.2008)

  • WANDRWALL
    *

    Začátkem devadesátých let konečně i hodně žen se mohlo naplno věnovat nejstaršímu řemeslu. Praha byla pro tyhle aktivity nejideálnější. Co jim komunisti zakazovali, a považovali za nemorální, to ženy rozjely naplno. Zajímavý je monolog Lukáše Vaculíka, jak seznamuje s životem v Praze neherečku Třískovou. Je plný temných vizí o Praze, líčí jí ho jako město divochů, divošek, kteří za komunistů nedělali nic, a v nové době šahají po nejsnadnějších řemeslech.(19.9.2010)

  • BoredSeal
    ***

    Nepřipojuji se k laciné hate-mánii proti čemukoliv, co natočil Olmer po revoluci. Nahota na prodej je sice béčko a nad něčím se lze pousmát, ale i po letech je přítomna výpovědní hodnota o tehdejší společnosti (tedy předpokládám to, co měl asi scénárista Klíma v úmyslu). Divoká raná 90. léta s pochybnými privatizacemi komunismem zdevastovaných zámku, mafie, prostituce, cikáni, skinheadi, příšerná česká strava v bufetech, příchod porna, korupce tisku, kontrast udivené Američanky s klasickými českými poměry - na tohle všechno v tomhle exploitation skvostu narazíte a ta pobavující pointa s pohřešovanou holkou je k nezaplacení. Co se týče ústřední trojky, vychází z ní nejlíp přirozený Krampol, Vaculík je tak nějak obyč a Třísková je se svým žvatláním a nudným hereckým projevem na zabití. Pobaví cameo Romana Skamene. Za zmínku stojí absurdní soundtrack, kde interpreti v čele s Lucií Bílou žvatlají pseudoanglické nesmysly, předpokládám, že to byl záměr. :) Tahle možná lehce přehnaná pohlednice z temného období postkomunismu si tři až čtyři hvězdy zaslouží.(10.4.2011)

  • Pedestrian
    ***

    Oblíbená scéna: Vaculík kouká na porno (blowjob) a Krampol u toho omývá okurku. Good job. A samozřejmě závěr. Hodnocení je v tomto případě absolutně nepodstatné, pohybuje se někde mezi odpadem! - 3* - 5*. Svému kultovnímu statusu Nahota naštěstí plně dostává. A film prosím zařadit do příští programové nabídky Festivalu otrlého diváka.(27.2.2010)

  • Skejpr
    *****

    Žánrové uchopení akčního béčka společně se zakomponováním do českých reálií je brilantní. Technická stránka je velmi slušná, vzhledem k době, finančním podmínkám a technickým možnostem... No a dokonce i napsaný je to super. Takže kde je chyba? Nikde... Olmer nastavil zrcadlo době tak, jako málokdo. Se vším všudy... V podstatě je to nadčasové a značně prorocké. Krampol je nahláškovanej až na půdu!!(2.3.2012)

  • - Inšpiráciou pre natočenie filmu sa stala dobová reportáž Josefa Klímu v týždenníku Reflex, v ktorom vyšiel článok o prostitútkach a ich pasákoch. (Jello Biafra)

  • - Ve filmu lze zaslechnout píseň "Hold me baby", která se objevila už v roce 1987 v Olmerově filmu Bony a klid (1987). (Lajty)

  • - Zábery pornofilmu, ktoré sa objavujú vo filme boli z videokaziet, ktoré pre natáčanie zapožičali niektorí členovia štábu. (Jello Biafra)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace