Reklama

Reklama

Obsahy(1)

O smolařském šéfovi, kterého málem potkalo životní štěstí: jako úhradu dluhu dostane staré nepojízdné auto, které je ve skutečnosti hledaný výstavní unikát... (oficiální text distributora)

Recenze (13)

Marthos 

všechny recenze uživatele

Provoz v barrandovských ateliérech byl v prvních letech nebývale rušný a vyžadoval rychlou a pokud možno efektivní spolupráci všech zúčastněných. Svatopluk Innemann byl navíc znám svou uměleckou zručností a přestože tempo jeho práce bylo v určitých okamžicích doslova vražedné, přijímal takřka bez výhrad další režijní závazky. Scénář tohoto sezónního filmu, odehrávajícího se kromě vkusných ateliérových dekorací také v autentickém prostředí pražského plaveckého bazénu AXA, je společným dílem Karla Steklého a Eduarda Šimáčka, kteří si tentokrát příliš nelámali hlavu a spíchli levnou konfekci podle právě žádaného střihu. Leccos naštěstí zachraňují oblíbení herci v čele s báječným Jindřichem Plachtou, Járou Kohoutem a dvěma půvabnými tvářemi rodících se hvězd filmového plátna, půvabnou Trudou Grosslichtovou a ďábelsky svůdnou Elou Šárkovou. Hlavní role byla rezervována pro nebývale populárního Fandu Mrázka, který tehdy již náležel mezi originální pražské komiky, vyhledávané především širokou diváckou veřejností. V době natáčení Innemannova snímku se usměvavý Fanda vypracoval již na majitele vlastního kabaretu Modrý velbloud, v němž získal dlouho hledaný prostor pro svou uměleckou exhibici. Dnes jsme sice z tohoto dílka lehce rozpačití, ale pohled na automobilové veterány všeho druhu naznačuje, že jeho kouzlo ještě tak úplně nevyprchalo. ()

WANDRWALL 

všechny recenze uživatele

Milé dílko, neprávem přehlížené. Překvapilo mě na youtube v jak dobré kopii tam film mají. Na to, že je z roku 1934 nebývale zachovaný film. Obsah je vcelku svěží, herci hrají s gustem. A Fanda Mrázka jsem si mohl konečně více vychutnat, protože v tomhle filmu dostal nebývale velký prostor pro své kreace. ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Uvidíme dobové reálie a Prahu. 1)  Svatopluk Innemann není režisér podle mého vkusu. Viděl jsem od něho celkem pět titulů, z nichž tři jsem obdaroval jednou hvězdičkou a dva dvěmi._____ 2)  Sračkoidní atmosféru snímku dokresluje i  tehdy velmi úspěšný nicméně mně silně protivný komik 31letý Fanda Mrázek (Silvestr Blažek, který ztratí práci). Přineste nám zajíčka, ale nehlašte to v kuchyni, chceme ho načerno._____ 3)  Co filmu asi říkal 55letý lidový písničkář Karel Hašler, jemuž se pomníková komise opakovaně a neúspěšně snažila vztyčit erektilní vzpomínku, Hašler, se kterým a o kterém  Innemann natočil o dva roky dříve dvouhvězdičkový snímek Písničkář? ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Rozkošná záležitost. Tzv. film mimo hlavní proud, přesto nedílná součást prvních let zvukového filmu. Nevšedně obsazená komedie Z bláta do louže dala velkou příležitost především Fandovi Mrázkovi, toho času komika na vzestupu. Jeho styl humoru často zpřítomňuje četné scény a situace i v nejstarších zvukových podívaných a nenechává nás na holičkách ani v 50. letech, kdy jeho drobné etudky dokáží rozjasnit i ty nejméně zdařilé budovatelské omyly. Takto se setkáváme s filmem tří komiků, Mrázka, Kohouta a Plachty, přičemž něžné pohlaví zastupují půvabně Grosslichtová se Šárkovou v nejlepších letech a nejroztomilejších modelech. A už jen zvolené prostředí blaží. Ateliér představuje zajímavý kolorit závodního automatu, kterým prochází lidé periférie a exteriéry vybírají tehdy i dnes velmi atraktivní záběry pražské. Příhody výřečného šoféra, který opravdu nemá štěstí ani na majetek, ani na lásku, jsou už jen perličkou v rámci lákavého až pikantního setkání s autentickou atmosférou 30. let bez glycerinových slz a šalby kašírovaného umění či jiných příkras. ()

Vesecký 

všechny recenze uživatele

Za výkon Jindřicha Plachty a milou Trudu Grosslichtovou jeden bod. Příběh měl být v podstatě směsicí vtipných gagů a průpovídek, ale ty byly předvedeny tak primitivně, že bylo divu, že se tomu možná někteří i zasmáli. Skoro jako film z české kinematoghrafie počátku 21. století. Fanda Mrázek na počátku své kariéry přeháněl mimiku svého obličeje se spoustoui šklebů využívajících jeho velká ústa, ale vtipný rozhodně nebyl. Jára Kohout byl nemohoucí, jeho taneční kroužek, to byla choreografie přespříliš amatérská, aby působila vtipně. Ne již více! ()

Galerie (1)

Zajímavosti (1)

  • Natáčanie filmu prebiehalo na rôznych miestach Prahy. (dyfur)

Reklama

Reklama