Recenze (8 620)
GO - GO šou (2000) (pořad)
Jednu hvězdu dám za Renatu Kajdžas a Patrika Hezuckého, kteří v té době byli víceméně jediným, na co se dalo v tomto pořadu dívat. Nikdy jsem nebyl zrovna velkým příznivcem sourozenců Gondíkových – nebo spíše způsobu jejich humoru. Což se nezměnilo ani v dnešní době.
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Kam sourozenci Gondíkovi šlápli, tam jim dlouho pšenka nekvetla. Nikdy mi úplně ten jejich humor neseděl, ale občas jsem se i některým jejím hlodům zasmál. Pak se vrhli na kutilství a ze začátku se mi tento pořad i líbil. Sice nejsem žádný náruživý kutil a už vůbec ne zahrádkář – sice zahrádku máme, ale práci na ní přenechávám jiným…občas se tu ale objevila nějaká ta zajímavá rada či nápad – to jim upřít nemůžu. No a teď v poslední době to moderuje Petr Rychlý, ale nějak výraznější obrat k lepšímu jsem nezaznamenal.
Souboj cti (1996)
Taková slabší verze Krvavého sportu. Samozřejmě že oba filmy mají rozdílné příběhy, ale strašně jsem měl nutkání oba neustále srovnávat. Jean-Claude Van Damme se tentokrát vrhl i na režii a nebylo to v jeho podání zrovna nejhorší, ale mě spíš srala celá ta omáčka okolo těch soubojů v klášteře. Zbytečně zdlouhavé pasáže o ničem, spousta kecaní a stejně se každý těšil jen na to, jak si dají další drsňáci pořádně přes držku. Což se nám nakonec splní a ani tentokrát tu nechybí hlavní záporák, který je samozřejmě „ctnost sama“ – to je samozřejmě myšleno ironicky. Představitelé jednotlivých národů si to rozdají pěkně na férovku – no to slovo není zrovna nejsprávnější a konečně poteče krev…
Dvojitý zásah (1991)
Jean-Claude Van Damme a jeho další solidní nářez. Tentokrát si ho užijeme rovnou „dvakrát“. Když byli ještě v peřině, zabili jim rodiče a rozdělili je. Chad a Alex se však po letech opět potkávají a nadešel čas na jejich krevní mstu. Každý z nich je však jiný a to nejen povahou…Já si tento filmeček nesčetněkrát jako teenager pouštěl na VHSce. Samozřejmě že hlavně kvůli slušným soubojům, ale hlavně i kvůli pohledné Alonně Shaw. „Měkčí“ verze Van Damma v hedvábných slipech mi sice místy lezla neskutečně na nervy, ale jeho drsnější dvojče – to už byla jiná kávička. Navíc zde nechyběla ani držka Bolo Yeunga.
Krvavý sport (1988)
Společně s Univerzálním vojákem mnou nejsledovanější filmy s Jean-Claude Van Dammem. Už snad ani nespočítám, kolikrát jsem je viděl. Souhlasím s názory, že tady se jedná hlavně o nostalgické vzpomínky a prožitky, které jsem u toho jako malý cítil. Frank Dux coby neohrožená mlátička v nelegálním turnaji byl prostě cool. Každý chtěl vidět, jak konečně dá přes držku tomu slizkému Chong Li. Bolo Yeung a ta jeho držka mi coby malému naháněla doslova hrůzu. Sice si musíme počkat, ale ty vyřazovací souboje, při kterých na sebe narazili vyznavači různých bojových sportů, byli taky super a to hlavně co se „choreografie“ týče.
King Crab Attack (2008)
Grégoire Sivan je zřejmě velký milovník starých: monster filmů, scifi o přerostlých lidech, akčních bondovek i komiksů. I proto se rozhodl do své „trailerové parodie“ přimíchat všechny prvky ze svých „vzorů“ - zmutované kraby, gigantický hlavní hrdina, ztřeštěné akční scény, laciné leč humorné obálky časopisů a ústřižků novin. Pro někoho těžko stravitelný guláš, pro jiné alespoň krátká příležitost k pousmání.
Amy's Torch (2008)
Dvouminutová jednohubka, která má zřejmě posloužit jako instruktáž pro rodiče, že by měli věřit svým dětem, když ty tvrdí, že mají pod postelí bubáka. A ne ledajakého. Až moc tahle digitální drštička připomínala Gluma z Pána prstenů. Asi hledal pod postelí svého „miláška…“ Jinak samozřejmě celkem o ničem. Za tak krátkou chvíli nedokázali vytvořit nějak záživnou atmosféru…
Monstrejo, The (2009)
Taková roztomilá animovaná blbůstka pro malé děti. Ukázka toho, že i bubák „stříklý“ Gremlinem může dostat pořádně za vyučenou od malého dítěte, kterého chtěl pořádně vystrašit. Světlo je však mocný přítel, hlavně se rychle zbavit strachu! Podobné kousky jsou dobré k odreagování – netrvají dlouho a člověk se u nich i trošku zasměje…
Klenot.TV (2016) (pořad)
Se divím, že to ještě pořád nezakázali, když se několikrát jak na internetu, tak v novinách probíralo, že jde v některých případech o „podvod“ a nabízené věci dle expertů na šperky ani neexistují. Viděl jsem tuto nablýskanou variaci na teleshopping asi dvakrát, ale vždy jen kousek. Což o to, většina těch nabízených věcí vypadá vskutku pěkně a i ty ceny nebyly zrovna nejhorší, ale důvěryhodnost je zde dost nahlodána. Zvláště když si na netu přečtete některé dotazy jistých dam, které si objednali zboží (nebo chtějí objednat) a…
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Tohle byl svého času pěkný „výmrd“ s nadrženými diváky. Pamatuju si, když to dávali poprvé v televizi a každý ze třídy se těšil na další pecku se Stevenem Seagalem. Jaké bylo pak zděšení, když během několika vteřin skončilo jeho účinkování „vycucnutím“ a bylo po prdeli. Tedy ne doslova. Protože se ukázalo, že i bez něj šlo o docela povedený film. Navíc Kurt Russell patří rovněž mezi moje celkem oblíbené herce a tady si vedl velmi dobře. Ani toho lamače kostí vedle sebe nepotřeboval. Zápletka byla dobrá, jen to občas trošku zavánělo nudou.