Recenze (1 722)
Venom 2: Carnage přichází (2021)
První díl byl přeci jen o něčem jiném než tohle. Je to rychlé, krátké a svižné. Místy vtipné, ale chybí tomu koule a více propracovanosti. Promarněná šance, snad další díl dostane více kvalit a prostoru.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Skvělý díl. Všechno parádně funguje i zapadá k sérii. Akci film nepostrádá ale nestaví to na ní. Staví to na psychice snowa i dalších postav. Je to více drama než akční, ale nevadilo. Jako prequel parádně funguje.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snydere ty jsi ale fakt kus kokota. Styl může z ocele tam byl, prachy byly vidět, ale vzít scénář ke star wars paralele a udělat z toho solo film takto jsi silně nezvládl! Prostě nuda! Promarněná šance!
Velvet Buzzsaw (2019)
Slušný námět i scénář. Ale nekonečna depka s nuc míč atmosférou a smrti ač originální tak bez špetky napětí. A co se týká obsazení promarněná šance!
Avengers: Infinity War (2018)
Celý vesmír a ten největší bordel v jednom. Hromada postav, nekonečno bojů a neporazitelný Thanos. Je to v pohodě ale s celkovou stopáží a kadencí akcí jsem byl na konci už přehlcený.
Jason X (2001)
Jason sice je mimo jezero, dokonce i mimo zemi ve vesmíru na lodi. Zase tu máme fajn holky, dokonce i androidku a Jason vraždí jak za mlada, i když mu je nejspíš už 500 let. Průměrná podívaná bohužel bez atmosféry a ke konci je dokonce i loď z papíru... to filmu moc neprospívá.
Pátek třináctého 9 (1993)
Lepší než předchozí díl, ale extrémní bordel! Odkazy na ashe, mayerse a freddyho potěšily. Snaha o ukončení série a přesunutí k něčemu jinému pochopena, ale pokud jde o vraždy a celkově jasona tak šlápoty! Gore kurva potěšilo!
Pátek třináctého 8 (1989)
Hrozná píčovina! Už od začátku je vidět nesmyslnost filmu v jakémkoli záběru který byl pořízen! Jason se v průběhu filmu umí teleportovat, stát a čumět, znát new york. Debilovina ve všech směrech! A proč kurva když už tam musí být proč neseká lidi v New Yorku?
Pátek třináctého 7 (1988)
Sice slabší jak předchozí díl který byl velice dobrý ale stále slušné! Vraždy potěší!
Noví mutanti (2020)
Oceňuji změnu pojetí i celkový smysl filmu! Není to tak velké jako x-men, není to pro davy, ale s formou i vyprávěním jsem naprosto spokojený! Úplně v pohodě jednohubka co potěší!