Recenze (446)
Nightwish: Showtime, Storytime (2013) (koncert)
Musím říct, že ta holka je vážně dobrá. Pěvecky o deset tříd lepší než Anete - její písně uzpívá s přehledem, nepiští tak, má plnější hlas. A Tarjiny uzpívá taky s přehledem, i když je má položené hlouběji než ona. Nightwish s ní nezní tak operně, ale k Marcovu hlasu Floořin hlas sedí mnohem lépe a celé to zní tak nějak moderněji. Wish I had an angel dostává úplně nový rozměr. Plus narozdíl od těch dvou předešlých to opravdu umí s fanoušky.
Půlnoc v Paříži (2011)
Asi nejsem schopna docenit kvality tohoto filmu, ale dá se říct, že pro hlavní poselství tohoto filmu stačí vidět závěrečných pět minut.
Fakjů pane učiteli (2013)
Zkažená úča v německém podání. Méně komerční a s hezčím chlapem.
22 Jump Street (2014)
Určitě slabší než první díl. Snaží si sám ze sebe dělat legraci a podrážet se, že to působí proti němu. Ale pár scén určitě stojí za vidění.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Tajemná, originální, nápaditá. Tohle není animák od disneyho, tohle má duši.
Na hraně zítřka (2014)
Happyend, proč vždycky happyend?
CBGB: Kolébka punku (2013)
Autoři písniček, co tu byly použité by měli předělat své klipy a použít záběry z filmu.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Banderas byl vždycky takový šašek?
X-Men: Budoucí minulost (2014)
SPOILER: Já vím, že Last Stand byl hrozný film, ale jak si to jako Singer představuje takhle ho mávnutím celý vymazat?? Deset let s něčím žiju a on si udělá tohle.
Lorax (2012)
Poselství hluboké a silné, zpracování už o dost méně.