Recenze (424)
Imburnal (2008)
Poetický, monumentální portrét komunity, který chytne za srdce všechny filmové voyery a vyznavače stok. Skrytý klenot filipínské kinematografie.
59-184-84 (2009) (studentský film)
Život i smrt ve stádiu příprav.
Niko Pirosmani (1969)
Film, na který se od letošního března dívám alespoň jedenkrát týdně. Krása.
Velkolepý bizár (2018)
Magický stop-motion trip utkaný z textilních vláken a prošitý pozdním kapitalismem. K tomu s geniálním hudebním doprovodem. Hepčik.
Skrz naskrz (1973)
Skrz naskrz jsem poprvé viděl loni na LFŠ. Byla noc, měl jsem za sebou asi pět filmů, zabíjely mě mikrospánky a film jako takový jsem příliš nepobral. Včera jsem si ho ale pustil v klidu doma (velké díky uživateli sPaRk) a musím říct, že je to klenot. Geniální zvuková stopa, absolutní bezútěšnost a hlavně naprosto psycho atmosféra prostupující celým filmem, který navíc obsahuje snad nejlépe nasnímanou vraždu, co jsem kdy viděl. Velká spokojenost.
Díra (1998)
4. 4. 2020 - ideální film do karantény
Vyhnání z ráje (2001)
"A Tarkovski se bude divit!" Nechápu, proč jsem se tomuhle filmu tak dlouho vyhýbal. Krásná kamera, šílenství, Mahler, nadpozemský nudismus - bavilo mě to celé dvě hodiny.
Osm smrtelných ran (1972) (seriál)
Mikko Niskanen si zašel do vězení vyzpovídat hlavního hrdinu, napsal scénář, chopil se režie a ještě onoho hrdinu sám ztvárnil. Všechna čest. Pomocí pálenky na dno, zpátky ani krok. Moc mě tady bavilo zachycení pracovních činností – tahání stromů z lesa, opracovávání dřeva, odpalování zeminy, výroba pálenky... Celkově hodně silná minisérie.
Samota (2007)
Separace jak jsem ji ve filmu ještě nezažil. Rosales je génius a rozhodně si od něj musím sehnat další filmy.