Recenze (1 746)
Ted K (2021)
// Spíš než Zodiaca nebo jiné krimi to připomíná Útěk do divočiny, s tím rozdílem, že zde hlavní postava nevyhání sebe, ale všechny ostatní. Místy už to skoro smrdí agitkou a omlouváním, tím hlavním problémem je ale především nevyrovnané tempo a přepálená stopáž. K ucelené představě o Unabomberovi by bohatě stačila hodina a půl sestříhaná do údernějších kapitol, takhle se sice tradičně skvělý Copley vykecává ve voice-overech, vychutnává si každou paranoidní konverzaci s okolím a střílí po vrtulnících, usledovat to je ale docela boj. 6/10
Mission: Impossible - Fallout (2018)
// O 4 roky později a věta "the fallout of all your good intentions" konečně trefila ta správná místa. McQuarrie je král, Cruise coby Ethan Hunt naprosto nenahraditelný a Rebecca Ferguson nutně potřebuje víc velkých rolí. Co třeba Poison Ivy v dalším Batmanovi, co?)
Batman (2022)
// David Fincher meets Dlouhý Halloween meets audiovizuální hody Války o planetu opic. Skvostnej velkofilm, který mi v kině hned několikrát rozpumpoval srdeční sval, dojal mě, vyděsil a nakonec nadchnul tím, jak to celé překvapivě drží i přes tu úctyhodnou tříhodinovou stopáž pohromadě. Vlastně nevím, čemu jinýmu už bych měl tu desítku napálit než téhle instantní bat-klasice.
Smrtící ticho (2020)
// Film, co měl asi stát na charismatu (a za mě i vousech) jednoho herce, ale nakonec byl tak propletenej různýma bizarníma zvratama a podivnýma řešeníma, až jsem ho nakonec nezvládl brát vůbec vážně. Nápad nechat zarostlýho Jaimeho pobíhat po lese s puškou dobrej, všechno ostatní bohužel špatný. 5/10 a proč sakra nemohl Joela hrát Nikolaj?!
Proposition (2005)
// S Hillcoatem jsme si ani do třetice nerozuměli a je tak nejspíš na čase to přestat zkoušet. Krásná kamera, fajn hudba, Danny Huston na to ale podle mě nemá, Pearce i Winstone si zasloužili více interakcí a polovinu času jsem byl otrávenej tím, co se tam děje, nebo naopak neděje. 6/10
Poslední noc v Soho (2021)
// Edgar Wright zhmotňuje noční můry, který z hlavy člověk jen tak nevyžene, ve stylovém retro thrilleru s parádní Anyou Taylor-Joy a ještě parádnější Thomasin McKenzie. Konec je teda trochu divokej, a stejně tak stopáž 116 minut maličko přes čáru, ale originálnější koncept abyste pohledali, a v tomhle vizuálním podání, no prostě lahoda. Silných 8/10. Soundtrack jako vždy top.
Devadesátky (2022) (seriál)
// Dynamicky natočená, chytře napsaná, uvěřitelně zahraná a stylově zarámovaná full 90's detektivka vycházející ze skutečných událostí, které otřásly republikou. Tohle jsem tady chtěl vždycky vidět a konečně mi to někdo splnil. Druhá řada je must, za spin-off s URNou bych se nezlobil, a už si konečně dokážu představit i tu filmovou Rychlopalbu. Sypte to do mě, sakra. P. S. hodně kvituju mcclaneovský konec s manželkou.
Devadesátky - Přiznání (2022) (epizoda)
// Lepší než porno. Na tenhle seriál jsem čekal roky. 10/10
1883 - Pláč odevzdanosti (2022) (epizoda)
// Šeredně velký zvolnění tempa po několika vynikajících epizodách, nevyhnutelný, ale ne úplně zvládnutý charakterový vývoj jedné z hlavních postav a lehký točení se v kruhu pro několik dalších. No, zatím jednoznačně nejslabší díl, tak snad si to vybral Sheridan tady a v posledních dvou dílech to zase strmě vystoupá.
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
// Omlouvám se deváté epizodě, kčertu, omlouvám se Skryté hrozbě, hlavně se ale omlouvám sám sobě, že jsem si tímhle peklem vůbec musel projít. Tohle nejsou Star Wars, tohle je parodie na Star Wars, doslova to nejhorší, co kdy v tomhle univerzu vzniklo, nejzbytečnějších šest hodin mýho života a naprostý odpad.