Recenze (1 181)
Kick-Ass (2010)
Jedna z nejlepších komedií, ne-li nejlepší vůbec! Od začátku do konce úplná kravina, ale styl v jakém tento film jede je naprosto úžasný!!! Že jsem se fakt smál nahlas - to se mi moc nestává, ale u filmu takových gagů to nejde jinak! :D Ani v tom nejdivočejším snu by mne nenapadla 11-ti letá holčička, že mě tak okouzlí, že si jí naprosto zamiluju.. :) Ano je to blbost, ale nemůžu dát nic jiného než 5* Jen tak dál..
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
No, nidky jsem nebyl fanoušek Pobřežní hlídky, nikdy mne to nebavilo, a kdyz jsem se na to díval tak na "kozatku" Pamelu Anderson... Hasselhoffa skoro nesnáším, prostě jsem si tento seriál nezamiloval :-)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Od roku 1989 vyšlo již skoro 500 dílů těchto žlutých postaviček, a i za toto obdivuji autory :-) Poslední 2-3 série (už je znát, že se toho už moc vymyslet nedá, dost gagů je tu už opravdu hodně opotřebovaná, ale pořád je to úžasný seriál, u kterého se aspon nepousmát je nemožné.. :)
Avatar (2009)
Úžasný Sci-Fi/Fantasy, akční a dobrodružný velkofilm z dílny Jamese Camerono. Pro mne jednoznačně film roku 2009/2010 a určitě se najde v mé "Pětce nejlepších a nejoblíbenějších filmů". Michelle Rodriguez (od té doby její fanoušek.. :D) 99%
Rychle a zběsile 5 (2011)
Fast 5 je pravděpodobně (zatím) nejlepším dílem z celé ságy. Závody vytuněných aut nahradila čistá a surová akce, The Rock je výbornej a celá parta přetéká sympatičností. Právem v mojí top desítce. Docela by mě zajímalo, zda bylo něco ze závěrečné akce alespoň trochu reálné :D.. a nasládlé Domovy řeči o rodině? Na to jsem si už zvykl.
Captain America: První Avenger (2011)
Celkem zajímavý(a dokonce i napínavý) příběh o "malém chlapci", ze kterého se stane silný a téměř neporazitelný Capítán Amerika.. Na nějaké trháky o superhrdinech moc nejsem (Spaider-man,Batman) to je pro mne trochu mimo, ale bavil jsem se od prvních minut až do konce.. A doufám, že se studio Marvel uvolí a natočí pokračování.. 85%
Starý páky (2009)
.. Pánové J.Travolta,R.Williams a dokonce i S.Green - skvělí herci, do rolí skvěle padnou (Travolta = typický sukničkář, Williams = rodiný typ, Green = komediant každym coulem), tak kde se stala chyba?!.. Film mě místy pobavil, opravdu jsem se řehtal, jak jim děcka vyměnili prášky - to bylo boží, a za to odemne dostávají +2hvězdy (ta 3. je za herecké obsazení) Pan Becker měl na víc, místy to bylo skoro nesnesitelně nudné, ale dokoukat se to dalo.. 60%
Na vlásku (2010)
Krásná rodiná,animovaná a muzikálová komedie o princezně, která neví, že je princezna... :) Opravdu jsem se během forku zasmál - hlavně jsem se pořád řehtal když byl na scéně kůň :D Jsou lepší animáky, ale u tohoto se zasmějete, doporučuji. 90% Ten kůň nemá chybu!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Po opětovném shlédnutí musím svůj komentář (jako u první části) přepracovat. Zde je: Tak jsem si to představoval. Takhle vynikající herecké výkony jsem opravdu nečekal, k již ověřeným výkonům Ruperta Grinta, Emmy Watson a Helen Bonhdam Carter se přidaly i výkony Maggie Smith (na to, až jí dá režie trochu více prostoru jsem čekal prakticky od 2. dílu) a Natalie Teny (která mi fakticky sedla). Sice se udělalo méně prostoru pro jiné postavy, ale s tím se dokážu smířit. Závěrečná bitva mi oproti té knižní přišla o trochu přistřižená, ale nemůžu říct že jsem nebyl spokojený - naopak. U okamžiku smrti Freda, Tonksové, Lupina, Colina Creeveye.. jsem i přesto, že jsem věděl že se to stane lehce brečel. Závěrečná scéna, o 19let později je tak nějak neuvěřitelná, jelikož to vipadá, jako by se Harry dva týdny neholil, Ron je kromě pozměněného hlasu úplně stejný, Hermiona prakticky také a Ginny má jen jiný účes.. ale tato scéna tam byla, takže jsem rád, že si s ní dali alespon nějakou práci a nehodili ji do koše.
Tucet špinavců (1967)
Jeden z mých oblíbených válečných filmů s několika vtipnými momenty a hvězdným obsazením. Relativně pomalý úvod, postupný výcvik a trénink mi vážně sedly. Závěrečná akce má tak trochu svý mouchy, ale kolem a kolem jde o výbornou podívanou.