Recenze (170)
Účastníci zájezdu (2006)
Sakra co já na těch dovolených dělala špatně?? Proč jsem nekradla kelímky, neorganizovala veřejná hlasování o tom, kolik přítomných onanuje, proč jsem házela (bez)významný laškovný pohledy místo toho, abych vznesla jasný požadavek na (ne)závazný sex atd. atd.?? Vždyť jsem si tu dovolenou kurva mohla tak pěkně užít!! :)
Tahle země není pro starý (2007)
Coenovcům 3x ZDAR! Nejlepší je zjištění, že nejvíc vás překvapilo to, že vás vlastně vůbec nic nepřekvapilo. Všechno dopadlo tak jak mělo, všichni se chovali tak jak měli, žádná překvapení, dějové ani charakterové zvraty, kterými nás současná kinematografie krmí a které už vlastně považujeme za „normální“. Takže ne, přátelé, až Coen bros. nám připomněli, co že je vlastně normální a jak se věci mají v normálním světě. Hlubší myšlenka? Vůbec, nula, prostě jen realita, realita, realita. 3* dávám filmu, protože byl normálně dobrý. A 5* bratřím Coenovým, protože POCHOPILI.
Moulin Rouge (2001)
Moulin Rouge na mě působí jako legální náhražka marihuany. Moje srdíčko se tetelilo od začátku do konce, kdy mi ho Roxane vyrvala z těla a mrskla s ním o zeď. Ale budiž - hlavně že vím, že teď už nemusím pro svoji dávku euforie sahat dozadu do šuplíku, ale že stačí pustit si Moulin Rouge, nasát a se Satine a Christianem ujíždět daaaaleko od reality.
Nezapomeň (2006)
Ani deset panáků na rozvázání jazyka by mi nepomohlo povědět, co všecno jsem tu viděla.
Producenti (2005)
Popravdě nedokoukala jsem to, i přes mnohá doporučení a ohlasy. Vycepovaný hajlující holub ovšem neměl chybu!
Otevři oči (1997)
Jak se tak dívám na ostatní hodnocení, zřejmě mi něco zásadního uniklo.. Tohle bude zřejmě ten případ, kdy je lepší držet hubu.
Zabij mě něžně (2002)
Do poloviny 5*, od poloviny n u l a, tam už pro mě film nepokračoval. Od začátku jsem se skoro tetelila blahem - krásný, rajcovní vztah, zajímavá herecká dvojka, celé takové zááhadné - v čele s Nataschou McElhone to pro mě byla strašně zajímavá mozaika. Jenže. Pak si zřejmě některý z tvůrců dobře (nebo spíš zoufale špatně) ubalil. Zbytek byl tak smutný kino, že to odmítám brát jako regulérní a oficiální součást filmu. No nebojim se to napsat - urazilo mě to!! :) Vopruz!
Muži na stromech (2006) (seriál)
Pondělí pro mě znamená Muži na stromech, jednoznačně. Pokaždý si u nich báječně odfrknu a utvrdí mě v tom, jak strašně fajn je být ženská - ani nevím proč, prostě utvrdí. Vyloženě si vychutnávám takový ten jemňoulilinký opar stupidity, který se pro někoho méně vnímavého může nad tímto seriálem vznášet a stejně tak si vychutnávám lidi, kteří ho opravdu za stupidní považujou. Jen na okraj - plný počet má ode mě i značka "Muži na stromech" a zrovna tak i ten, který podle této značky seriál pojmenoval. It must have been genius!!
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Nepochopím to. Jsme opravdu národ takových dementů, když se Primě vyplatí nakoupit po jistě drahém průzkumu diváckého trhu jistě drahá práva na takovou stupiditu?? Víc ani řádku, nebo se zase nas..u a možná i rozbrečim.
Telefonní budka (2002)
Kterak arogantní truhlík k rozumu přišel aneb Ne vždy účel světí prostředky, že. Také extrémní příklad toho, jak může naše jednání nepřímo, ale o to tragičtěji ovlivnit životy druhých. Dobře promyšlené, dobře zahrané, dobře strávené.