Recenze (362)
Croodsovi (2013)
Velmi nápaditá rodinná podívaná se skvělým dabingem a ztřeštěným humorem potěší děti a nebudou se nudit ani rodiče a dospělí. 5* za 86%
Kořist (2007)
Co jsem od toho čekal to jsem také dostal! Přirozeně tím myslím - bez velkých očekávání!!! Podprůměrní herci. Děj mírně přitažený za vlasy. Nenáročná zábava. Klasické béčko na jedno přehrání. 2* za 39%
Noční můra v Elm Street (2010)
Neni to vyloženě propadák ale na originál nemá Bayerův plagiát nárok! Všechny silnější momenty jsou okopírované z původního filmu. Herci jsou průměrní. A Freddy Krueger zde prostě není starej dobrej Freddy! Ten je zde sotva poloviční co byl Robert Englund a to vše s vizáží zmutovanýho varana nebo upálenýho Lorda Voldemorta! Zdaleka z něj nejde tak čirá hrůza jako z Englunda! Víceméně tento remake jel na jistotu a nepřišel s ničím novým co by oživilo tuto kultovní sérii! 3* za 57%
Hamiltonovi (2006)
Jako horor mě to celkem zklamalo a jakmile jsem začal chápat o co asi ke konci půjde doufal jsem že ten Lenny na kterýho jsem byl zvědavej, bude aspoň libově vystilizovanej. A ono z toho krcálku vyleze takový nevinný ucho. Jinak je to takový hororový Twilight! Bez momentů které by sebevíc zaujali. 2* za 39%
Nevěsta pro Paddyho (1999) (TV film)
V ČR celkem nevšední a neobvyklá pohádka mě příjemně překvapila. Škoda jen těch kulis v říši skřítků ty nestály za nic. Stejně jako masky! 3* za 59%
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Totální zbytečnost parazitující na slavných předchozích snímcích. A extrémně trapná. 6%
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Výborná česká romantická komedie s osvědčenou hereckou dvojicí. Je to vtipný a má to hloubku. Kam se hrabou některé ty tucty americkejch romantickejch slátanin. Takové filmy už se dnes u nás netočí. Vřele doporučuji. 4* za 81%
Merlin (1998) (TV film)
Jeden z těch filmů na kterých jsem vyrostl a zároveň spolu s Labyrintem, Legendou a Nekonečným příběhem jedno z mých prvních fantasy co jsem viděl jako malej špunt! Na tu dobu kvalitní kousek co se triků týče. A když vezmu v potaz skvělé herce a dobrej scénář tak musím dát s troškou nostalgie 5* a 85%
Oko dravce (2008)
Je pravda že to až nechutně a velmi na oko vykrádá Terminátory a některé situace jsou víceméně úsměvné svoji nereálností, možná až hloupostí! Nicméně to tempo je vražedné což je klika pro Eagle Eye i jeho tvůrce. Zpracováním a tím přístupem k filmu jako takovému patří spíše do kategorie béčkových snímku. Nakonec ale dám v konečném hodnocení 4* za 75% protože je pravda, že to svižné tempo a akce se mi zamlouvalo! A již ohraná zápletka mě neomrzela a alespoň v tomto případě neiritovala a proto hodnotím nakonec takto.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Americká slátanina která místy sahá za hranici trapnosti. Takhle kur*vit báje dokáží snad opravdu jen amíci! Zachraňují to malinko pouze kvalitní digitální triky, obstojná grafika digitálních postav a velmi zábavný a vtipný sympaťák Brandon T. Jackson! 2,5* za 52%