Recenze (738)
Já, Daniel Blake (2016)
Sociální drama dotažené do extrému. Příliš dokumentární styl filmu spíše ubližuje. Užitečný film a svým způsobem kvalitní film, na který se podruhé určitě nepodívám. Depka ...
Logan: Wolverine (2017)
Hodně brutality, málo překvapení. Sice vizuálně hezká, ale nijak nadstandardní marvelovka, které stejně moc nemusím. Hvězda nahoru za Jackmana.
Moonraker (1979)
Překvapivě dobrý díl. Respektive očekával jsem Jamese na Měsíci, což se naštěstí nekonalo. Ano, závěrečná pasáž ve vesmíru byla nejslabší částí, ale to co předcházelo, bylo založené na nejlepších tradicích bondovek. Hodně dobrých momentů - Benátky, hroznýš či Čelisti ...
Den Šakala (1973)
Výborný thriller, kterému ubírá na dramatičnosti (a hvězdě) předem jasný průběh a závěr. Vynikající výkon hlavního hrdiny a důraz na detaily jsou hlavní přednosti.
Země bez zákona (2012)
Zabijačka z dob prohibice, která má koule nejen ve sklenici. Kdo nemá rád alkohol a násilí, tak si moc neužije. Kecám, nemusím ani jedno, ale stejně mě to vtáhlo. Silná čtyřka. "To je ten, co ušel dvacet mil s uřezanou hlavou ..."
Hurikán v ringu (1999)
To je Amerika! Až moc ... Pokud čekáte film o boxu, jste vedle jak ta jedle. Story o dokazování neviny vraha, který mimochodem boxoval je to, co dostanete.
MOST! (2019) (seriál)
Ne tak dobrý jako Okresní přebor, ale pořád vynikající. Udělat zábavu je těžké, je to nejtěžší žánr, ale Prušinovský s Kolečkem to prostě umí. Kdo tvrdí, že někoho uráží, tomu podle mě chybí nadhled.
Muž se zlatou zbraní (1974)
Top Bond. Goodnightová, Scaramanga a trpaslík jsou prostě výborní.
Anděl Páně 2 (2016)
Dobrý nápad vytěžený i napodruhé. Akorát mě ty vtipy na "nebeskou bránu" už tolik nebraly. Ale pořád se jedná o nadprůměrnou českou pohádku, slabší čtyři.
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Klasika s bezchybným Funesem a závěrečným vyvrcholením. Jen na mě bylo trochu moc toho honu ...