Recenze (76)
Versailles (2015) (seriál)
Z několika seriálů, které jsem viděl v roce 2020, jsem tento hltal nejvíce. Velmi povedená výprava a herecké výkony neokoukaných tváří. George Blagdena znám z Vikings a vlastně on byl podnětem pro sledování tohoto seriálu, kdy mě ve své roli nezklamal. Ještě mě mile překvapil Alexander Vlahos v roli Filipa, kterou bravurně zvládl.
Zaklínač (2019) (seriál)
První dvě epizody pořádný časový guláš. Od třetího dílu jsem se konečně zorientoval a postupně poctivě hltal každý nový díl. Akorát škoda že díly, kde nebylo dost Geralta, byly takové vaření z vody.
Premiér (2019) (seriál)
Soukupovo Magnum opus ve formě existenciálního dramatu, kde exceluje v roli premiéra, jenž oplývá neorenesanční personou.
Upgrade (2018)
Konečně film u kterého to odsípá. Ani chvíli jsem se nenudil a musím přiznat, že by se mi takový čip taky hodil a to nejsem žádný kvadruplegik.. haha
Interstellar (2014)
Zrovna jsem se na to dodíval, takže zde píšu své pocity ještě zasyrova. Opravdu velkolepá výprava, nádherná hudba a strhující scény vyvolávající emoce. Miluji tuhle tématiku vesmíru a ikdyž je to pouze jen film, tak mě nepřestane vesmír nikdy fascinovat.
Maléry pana účetního (1980)
2 slova: našlapaný retard... ale retard, který zaručeně pobaví.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Jurij Spojka je opět na scéně a předvádí návrat na vrchol doslova ze sraček.. Ty jeho pohyby popírající Newtonovy zákony mě rozhodně bavily a ten švidravej drogista tomu taky dal říz.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Jásyn Statšunka ve své typické roli ve svém obvyklém živlu. Novodobý John McClane, který by i Titanik před Megalodonem spasil. Rybičky pekný, potápění v moři na nějakou dobu odložím.
Ohnivé vozy (1981)
Doba kdy se sport dělal kvůli vášni a ne kvůli penězům. Brilantní herecké výkony, kterým se dnes málokteré vyrovnají a nádherná hudba od Vangelise.
Black Panther (2018)
Politicky nekorektní... Málo bělochů a asiatů.