Recenze (540)
Liberace! (2013) (TV film)
Tohle byl herecký koncert pánů Douglase a Damona. Už kvůli nim stojí za to vidět tohle životopisný drama u, kterého je moc velké teplo. :)) Steven Soderbergh opět palec nahoru.
Sedm (1995)
Dámy a pánové máme tady vraždičku a hlavně thriller s vrahem jaký nemá v dějinách kinematografie snad konkurenci. Smekám před Fincherem, protože něco takového těžko ještě někdo překoná. Tahle podívaná nestárne ba naopak. Když jsem si ji teď znovu pustil s kamarádem (už ani nevím po kolikaté) tak jsem si říkal jak každý thriller má daleko do tohohle skvostu. Konkurovat může jen Mlčení jehňátek. Jednoznačně film do mé TOPky.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Neřídím a auta mě vůbec nic neříkají, ale pro tuhle sérii mám čím dál větší slabost. Jedničkou to fajn začalo. Pak se začal ubírat plyn a pořádně ho přidal až Justin Lin od 5. dílu. Jó, díky posledním dvěma tu sérii a tu partu i v čele s agentem Hobbsem zbožňuji. :) Je to přehnané jako kráva, dialogy místy trapné, ale co ...? Já se u toho parádně bavím a o to by v téhle sérii snad mělo jít. Uvidíme co s tím dál udělá James Wan. V každém případě se dost těším. 9/10
Plivu na váš hrob (2010)
Takových hororů je mraky, ale tenhle je jeden z mála, který si budu pamatovat stejně jako Eden Lake.
Chlap na roztrhání (2012)
Asi jsem byl po filmech Štěstí na dosah a Sedm životů příliš namlsaný. Není to hrůza, ale od někoho jako je Gabriele Muccino je to zatraceně málo. :(
Komuna mé matky (2011)
Asi ten filmeček není pro každého, ale mě zasáhl přímo do srdce. 9/10
Jedna mezi oči (2012)
Dříve těhle filmů byli plné videopůjčovny a já jsem byl jejich fanda. Teď už bych to moc nemusel, ale jednou za čas se na něco takového podívám moc rád. Hlavně jsem pořád velký fanda Arnieho a Sylvestera, který je pořád ve formě a baví. Narozdíl třeba od posledního Johna McClanea, nebo většiny kravin se s Stathamem. Není to pecka, ale nenudí to a tak Sly a nostalgie mě táhne v hodnocení nahoru. :) 7/10 A moc už se těším na Escape Plan!!!
Poklad na Sierra Madre (1948)
Co může s člověkem udělat zlato? Parádní Bogart ve skvělém dobrodružném filmu.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Tohle bylo pokračování Smrtonosné pasti, nebo jen nějaká parodie??? I, když John McClane přežije asi vše tak tady ho Skip Woods, John Moore, ale i Bruce Willis pohřbili. Tohle si opravdu nezasloužil. Jak on tak film byl podobně směšný jako Taken 2. 3/10
V pravé poledne (1952)
Tahle westernová klasika ač má jen 85 minut tak mi přišla mnohem delší. Nic k čemu bych se chtěl časem vrátit. :(