Recenze (1 925)
Vánoční příběh (1996) (TV film)
Už si nevzpomínám, jak se snímek jmenoval v české distribuci. Každopádně je to hezká vánoční romance v tv produkci, v hlavní roli sympatický David James Elliott, který se tak nějak pořád drží televize a mě by docela zajímalo, jak by ustál na velkém plátně!
JAG (1995) (seriál)
Trocha vojenského patosu i hrdosti namýchaná v přijatelných dávkách do každého dílů. Hereckého osazenstvo je sympatické, je to celkem inteligentní i když ano - hodně televizní a uniformy jsou skutečně nažehlené precizně. Úroveň televizních seriálů se v dnešní době přeci jen hodně zvedla, nicméně s přivřením levýho oka k tomu, že JAG už 11 let stará záležitost - dávám hezkých 70%.
Mission: Impossible III (2006)
Možná trošku víc postavené na hlavu než je zvykem, ale zatraceně dobré! Nevím jak často hraje Phillip Seymour Hoffman padouchy, ale Davian v jeho podání byl jeden z nejlepších, které jsem kdy viděl. Studená svině co se nebojí ničeho, ale vy se bojíte ji! Paráda ...
Čarodějky (1996)
Místi trošku "beverly hills" a místy nevtipná béčková kaše, ale strašidelný závěr byl celkem vydařený (a Robin Tunney obdařená, Fairuza Balk děsná děsná děsná!)
Taxík (2002) (seriál)
No, špatný to není, to ne! Ale upřímně - kombinace David Morse (hlavní role) a David Keopp (scénář), to by člověk čekal i mnohem mnohem víc.
Podfukáři (2004) (seriál)
Cajk! Má to jen 12 dílů, takže sem to zázrakem stihnul všechno. Chytré a sympatické, možná by to místy šlo ještě krapet přiostřit a dotáhnout, ale i tak je to náramné!
Dohola (2001)
Příjemné, svižné, vtipné, hezky obsazené a dobře zahrané a vsazené do hezkého prostředí anglického maloměsta! Dávám 3 a půl. Cajk!
V pasti (2005)
Tohle se snad ani nedá okomentovat. Nejdřív vás to děsdně štve a nakonec sedíte přikovaní do křesla! Technicky i herecky skvělé, v závěru parádní Blonde Redhead! Jasné 4*
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Sacha Baron Cohen se coby Kazach vydává na pouť přes US a A aby připravil o panneství Pamelu Anderson a zároveň všem dobře ukázal, jak propastné jsou kulturní rozdíly mezí ním a ostatními. Místy je to celkem vtipný, ale převážně hodně ubohý a smutný!
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Blbost, blbost ... Jakože za dvě hvězdičky! Kromě závěrečné akce je to děsná nuda.