Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(3)

Obsahy(1)

Třídílná minisérie Případ Roubal nevypráví pouze o životě a trestné činnosti Ivana Roubala. Rovnocenný prostor je věnován i neodbytné touze policisty Jakuba po jeho dopadení a státní zástupkyně Markéty po co nejtvrdším trestu, který má být několikanásobnému vrahovi uložen. Na straně Roubalovy obhajoby stojí zkušený advokát - kariérista Hynek Pokorný a jeho koncipientka Daniela. Ta v průběhu procesu začne na vlastní pěst tajně pátrat a odhalí tak skutečnosti jednoznačně prokazující Roubalovu vinu. V souvislosti s tím začne řešit zásadní morální dilema: Má se i nadále angažovat v případu klienta, který se jí hnusí a o jehož vině je jednoznačně přesvědčena? Nebo má naopak porušit profesní zásady, vydat orgánům činným v trestním řízení důkazy usvědčující klienta, a připravit se tak o budoucí kariéru elitní advokátky, k níž díky svým ambicím a inteligenci míří? (Voyo)

(více)

Videa (1)

Ukázka z filmu

Recenze (161)

Mlle 

všechny recenze uživatele

Nesympatičtí béčkoví herci. Valná část z nich jen naučeně recituje texty a netváří se, že by ji příběh vůbec nějak zaujal. Zbytek se asi snaží, ale kdo to má poznat, když je celý výsledek tak ubohý. Nabalzamovaná leklá ryba v postavě Daniely je možná záměrem herečky Trnkové (netuším, z jiných filmů si ji nevybavuji), ale znepříjemňuje sledování ještě o další řád. Dialogy jsou někdy odzbrojujícím způsobem stupidní („hodinky nejsou těla“, při prohledávce vepřínu z úst „zástupkyně“ Havlové, a podobně). No a ani Čermák nezachrání plytký scénář prostý všeho dramatu, který se navíc naprosto nepochopitelně namísto na psychologii vraha a hledání příčin jeho děsivých činů zaměřuje na trapně konvenční příběh kariéry jedné koncipientky, jež zápasí s podstatou svého zaměstnání, když ji na konci svého studia pozdě, ale přece objeví… Tak zběsilé případy a taková nuda… ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

3/3 Vlajková loď Voyo originál připomíná všechny ty Rédly a Devadesátky, které už před lety nastartoval Svoboda v Sametových vrazích. O porevoluční kriminalitě je samozřejmě nutné mluvit, nezamlčovat ji, ale je otázka, co nám to přináší v takovém množství seriálů. Navíc, pokud se tvůrci rozhodli více věnovat individuálnímu příběhu mladé obhájkyně v podání Kamily Trnkové, než Roubalovi v podání Čermáka, zůstanou na konci opět jen samé otázky. Je to podobný koncept jako u Hořícího keře, kde hlavní postavou také není Palach, ale právnička Burešová. A to nepovažuju za ideální. Takže nakonec to jediné, co je zde nadprůměrné, je výjimečně skvěle zahraný záporák Jana Čenského. ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Tereza solidně Kope i v dresu TV Hovna, a hlavně díky ní a několika solidním kašparům se povedlo nevídané, tedy udržet poměrně řídkou sračku obvyklých pásových popisovačů hajzlpapírů z komerčních žump nejméně o dvě třídy výš nad běžnou produkcí pícnin pro hovada. Naprosto démonického Čermáka podezřívám, že v rámci Stanislavského metody uškrtil pár komparzistů a tak nejmíň měsíc naháněl v ulicích kolemjdoucí se Strážní věží. Čenský standardně na draka, Švehlík to tam prostě má od přirození, „naformaldehydovaná čtyřicítka“ paní Krnová protlačila jakous takous afektovanou mimiku i přes třícentimetrovou vrstvu vosku na karosérie a herecky se děsivou antikoncepční pózou „mám v kundě zuby a jestli na mě sáhneš, tak zmrzneš“ vcelku vycajchovala i zkorodovaná Kamila. Ovšem zcela nechápu jednu věc. Když už se podaří uhnat velmi slušnou režisérku a silnou sestavu hlavních pozérů, který dement či felační prospěchář pak spláchne do hajzlu snahu všech zúčastněných rozhodnutím o osazení poměrně významných vedlejších rolí (Švehlíkův poskok, poskok obžaloby, Roubal junior a zejména až nevydržitelně bolestivý otec té studené ryby) totálně prkennými mantákovitými neuměteli, co by nebyli schopni přesvědčivě zahrát snad ani maňáskové divadlo pro slepohluché děti??? To je pak, jako by vcelku zaujmutému divákovi zhruba každých patnáct minut někdo nečekaně narval pěst do prdele, a v interakcích s opravdovými herci to vyvolává dojem, že jim na plac do záběrů v pravidelných intervalech vtrhával ochrnutý svačinář s cigánskou dickcí a oni to pak omylem zapomněli vystřihnout. ()

kluzo 

všechny recenze uživatele

Nedovedu si představit, nevidět to v jednom kuse. Nechápu, že to musí drobit. Podobné soudní thrillery miluji. Tohle je pro mne snad první takový počin české provenience. Skvělé zahráno jak Čermákem, tak Švehlíkem i Trnkovou. Havlová moc prostoru neměla. A Čenskému ti parchanti jdou snad sami. Ale celé to bylo dobře zrežírované Terezou Kopáčovou. __________________________________ Syn Roubal zahynul při dopravní nehodě 2012 a Roubal zemřel ve věznici v Karviné na rakovinu 2015... Karma. ()

petikacka 

všechny recenze uživatele

Rozhodně to mělo potenciál. Dobrý námět, dobrý Čermák, dobrý Švehlík, Dagmar hrající 40-ítku (má na to, kromě toho šišlání), ale....Ale prostě to postrádá jakousi dynamiku, emoce, náboj a vůbec ztvárnění toho sociopsychopata magora Roubala.  Byla jsem natěšená...byla jsem načtená...a byla jsem nakonec hrozně zklamaná...Za mě 65% (11.12.2021 ()

Galerie (31)

Zajímavosti (25)

  • Filmová lokace rodinného domu, kde policie hledala důkazy proti Roubalovi (Hynek Čermák), se nachází na adrese Sušická 846/35 na Praze 6 v Dejvicích. (formelin)
  • Režisérka Tereza Kopáčová nejprve nabídku producentů k režii odmítla, protože se zalekla příběhu o masovém vrahovi. (hansel97)

Reklama

Reklama