Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sud
    **

    No, nic jsem neočekával a taky jsem nic nedostal. Vzorový důkaz toho, kam se dopracovali tvůrci "Pelíšků" a "Musíme si pomáhat". Připadá mi, jako by to napsali a natočili zcela jiní tvůrci. Nebýt Jirky Schmitzera, který svou obvyklou roli magora zvládl na výbornou, nemá "Kráska v nesnázích" co nabídnout (nahou Aňu Geislerovou uvidíte skoro v každém jejím filmu). Aňe to sluší a určitě nejeden chlap si její celkem odvážnou erotickou scénu ke konci pustil ještě minimálně jednou, ale film se na tom nepostaví. Jo, je to sice lepší, než "Duše jako kaviár", ale to není žádná pochvala. I když "Kráska v nesnázích" má několik kladů a její dokoukání nepůsobí fyzickou bolest, jedná se (vyjma vyvedeného soundtracku, i když ten je na filmu nezávislý) v podstatě o zbytečný film. 35%.(15.9.2008)

  • Superpero
    ***

    Dalo se na to koukat, ale Hřebejk to totálně zpackal výběrem hudby, ta se do filmu nehodí. Rozhodně se na to už ale nepodívám znova. 50%(28.5.2007)

  • Subjektiv
    **

    Hřebejk s Jarchovským si v posledních filmech (nebo jsem si toho jen dříve nevšímal) vypěstovali zlozvyk navěšovat na postavy různé "aktualitky" či absurdní vlastnosti, které musí být zapamatovatelné a hláškotvorné. Náklady v podobě uvěřitelnosti charakterů a důstojnosti filmu jsou obrovské, zisk legrace a výpovědní hodnoty mizivý. Příklady: v době, kdy je na vzestupu Student Agency, musí postava Geislerové pracovat tamtéž, ačkoliv její profesní život nehraje ve filmu vlastně žádnou roli. Lije si kolu do drahého vína, aby tím ukázala buranství českého národa, i když by takovou věc v lepším podniku provedl málokdo. Nalhává svým dětem, že mají tátu v Indii, což má být asi napůl vtipné, napůl dojemné, ale je to jen bizarně trapné. Schmitzerova postava má zase svá pravidla a ráda ukazuje pinďoura. Všichni (myšleno asi "všichni zdejší Češi") podle vyjebávají s jedinou kladnou postavou představovanou Abrhámem. A přece, nebýt všech těch drobných sdělení, kterými tvůrčí duo vynáší soudy o tom a hned zase tamtom, a bizarností, které se snaží za každou cenu rozesmát a křečovitě ukázat, jak je život pestrý, Kráska by se snad i dokázala vyšplhat alespoň na úroveň mírně nadprůměrného rodinného dramatu. Silné **.(22.2.2010)

  • paascha
    **

    Velké zklamání. Film se mě snažil donutit, abych sympatizoval s blbou a drzou sviní s nevycválanejma fakanama a manželem zlodějem, ke kterému se po krátké epizodě v ráji zase vrátí, aby ji mohl píchat na ponku???? To si Hřebejk s Jarchovským fakt myslí, že to takhle chodí? Je to shit, jednu * Abrhámovi a 1* Schmitzerovi(4.6.2007)

  • Skejpr
    ***

    Houpoučká červená knihovna, ovšem neuvěřutelně silná v kramflecích, co se vizuální stránky týče. Poměr dějových (ukecaných) a nedějových (obrazových) pasáží je přibližně 50:50 a nutno podotknout, že ty druhé jsou doslova dechberoucí. Aňa není špatná, Abrhám a Brejchová jsou skvělí, Schmitzer vydělává, Roman Luknár je zde spíše do počtu, Vašáryová je bohužel nesnesitelná. Filmu by rozhodně prospělo rychejší tempo. Nicméně Hřebejk to ustál se ctí. PS: Geislerová JE krásná!(20.9.2006)

  • - Jiří Schmitzer hraje celý film v jediné košili, má ji dokonce i na pohřbu. (77Ivana)

  • - Jan Hřebejk si z festivalu v americkém Denveru odvezl cenu za nejlepší evropský film a v přímém souboji tak porazil a Almodóvarův Volver. (Siriuss)

  • - Filmování probíhalo v Praze a v Itálii v Toskánsku. Scéna na hřbitově se natáčela u kouzelného kostela u obce Chvojen na Sedlčansku.Filmovalo se i ve věznici Pankrác. V Praze se filmovalo na Žižkově, Hradčanech, Malé Straně, Motole, Hlubočepích, Novém Městě a Nuslích. (Brtniik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace