Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljáková, Jan Vlasák, Jana Kaderábková, Rick Hoffman, Takaši Miike, Patrik Zigo (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Hostel vypráví příběh dvou kamarádů z americké vysoké školy, kteří se v touze po netradičních zážitcích vydají na cestu napříč Evropou - s tím, že pokud jim zůstane místo vzpomínek jen jedno obrovské okno, nebude je to nijak zvlášť mrzet. V průběhu výletu se k nim připojuje Islanďan Oli, jenž oba dobrodruhy přemluví, aby zamířili na místo, které je považováno za opravdové nebe všech amerických turistů - do jisté ubytovny v odlehlém slovenském městě plném zoufalých, ale zároveň překrásných východoevropských dívek. Když se ihned po příjezdu bez problémů seznámí s dvojicí místních krásek, zjistí, že Oli nelhal. Zdánlivě pohodový běh událostí však brzy vystřídá kruté procitnutí. Oba cestovatelé si uvědomí, že se rychle noří do čím dál tím děsivější situace, která je stejně nebezpečná a temná jako nejzvrácenější zákoutí lidské duše. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (937)
Hostel je od přirození sympatický jen tím, jak zoufale hloupě působí zde, v srdci Evropy. Fakt, nevím, čím tolik „okouzlil“ zámořské publikum. Možná vnadami zdejších děv, možná kamerou Milana Chadimy, možná potvrzením pro ně dávno známých faktů. Eli Roth tímto filmem jasně říká: „nejezděte na Slovensko!“. Já mu můžu oponovat jedině s: „nechoďte na Hostel!“. V obou případech ale platí, že každý má svůj vlastní mozek a své vlastní právo rozhodnout se, čemu uvěří a čemu nikoliv. 50% Zajímavé komentáře: Marius, Le_Chuck, Tommy987, JohnnyD, Pedestrian, petero, Aven, herrbierer ()
Teď se asi budu bát vyrazit ještě někdy na Slovensko. Podle toho, jak sračkoidně je místními uživateli film hodnocen a komentován jsem čekal nějakou naprostou hovadinu, po které zas budu litovat stráveného času. Ale omyl. Film vcelku zajímavý, zvlášť pro českého/slovenského diváka, který se zde o našich krásných končinách dozví mnoho nových zajímavostí. Násilí a hnus, který postrádá smysl a důvod, určený jen pro úchyly. Ale musím ocenit, dle toho co mám nakoukáno, určitou originalitu a detailnost. Celkově pozitivní překvapení (čekal jsem totiž to nejhorší). ()
Film je skutečně stupidní, hloupý, stavící pouze na detailních krvavých záběrech. Akční scény jsou natočeny velmi amatérsky. A pak je tu jedna složka, která je naprosto vynikající - a to je hudba Nathana Barra - výborná akční a napínavá hudba - tak tedy aspoň jednu hvězdičku za ní. Film už nikdy více, ale soundtrack si jistě pořídím. ()
Eli Roth je impotent. Člověk bez nápadu, jenž (proboha, proč???) natočil horor, který není strašidcelný a (proboha, proč???) bude zřejmě točit další. Tady musel být opravdu někdo totálně mimo. Všechny nechutné scény jsou buď předvídatelné, anebo jsem se u nich smál jako blázen. Levnost čiší z každého políčka, napětí nefunguje, dialogy jsou trapné a čeští herci by se měli stydět. Slováci mohou klidně nechat spát své rozhořčení, kvůli nesmyslům není potřeba se rozčilovat. Nebýt pár pěknejch holek, asi bych se neudržel a zničil DVD, na kterém jsem tento výpotek sledoval. ()
Mám myslím jednu celkem dobrou výhodu oproti spoustě ostatních uživatel CSFD a to je v podstatě smutný fakt, že posledních pár roků absolutně nesleduju, co se na filmové scéně děje (ne, nečtu žádné filmové weby ani časopisy). Díky tomu nereaguji na nic jako "trend", nadšení nebo skandální ohlasy kolem některých filmů a díky tomu pak k většině snímku přistupuju s naprosto čistou hlavou a bez jakýchkoliv, ať už pozitivních/záporných očekávání. Tohle je myslím i případ HOSTELU. Eli Roth mě příjemně překvapil už svým CABIN FEVER, tady svůj styl ještě vytříbil a neváhal použít i pár odkazů na další filmy a tvůrce (například scéna s okem a poděkování T. Mikemu v závěrečných titulcích apod.). Samotná myšlenka filmu je alespoň pro mě dost děsivá. Rozhodně bych se nechtěl dostat do spáru "obchodníka", co vás za 50tis nechá umučit k smrti labužnickými sadisty a magory. Po krátkém úvodním rozjezdu začíná být atmosféra celkem tíživá, "městečko kdesi na Slovensku" působí dojmem, kde není dvakrát lehké dovolat se pomoci. Roth se až s jednou výjimkou (to oko) nesnáží býž až příliš detailní nebo bezprostředně šokující a režijní otěže má tak celkem pevně v ruce, závěrečné zúčtování s "kurvami" a likvidace "masožrouta" na wc kabince pak stojí za to a vylepšuje můj dojem z trošku uvadajícího dojezdu ve "fabrice". Dávám 4* a na nové Rothovi počiny se docela těším. (ad celkové hodnocení zde na CSFD ... tak uz to dopadá, když se film díky skandální a větší reklamě dostane do rukou i nehorrorovým fanouškům)! ()
Galerie (55)
Zajímavosti (44)
- Režisér Eli Roth Slovensko nikdy nenavštívil. Povedal, že by sa tam v budúcnosti rád pozrel. (Amityville)
- Jan Vlasák (nizozemský byznysmen) o brutálních aspektech své role řekl: "Mě horory nijak neberou. Ani jako diváka, ani když v nich mám něco dělat. Nemám z toho požitek, ani se mi to nehnusí. Když jsem si přečetl scénář, trošku mě zarazil, protože jsem nikdy nic podobného nedělal. Říkal jsem si, že to asi bude maso, ale když pak přišlo na věc, tak už to byla jen normální práce na place." (NIRO)
- Hlavní hrdinovia dostanú izbu číslo 237, čo je režisérov odkaz na slávny film Osvietenie (1980), kde bola izba s rovnakým číslom. (Raccoon.city)
Reklama