Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 316)

pan Hnědý 

všechny recenze uživatele

Quentin miluje období 70. let. DEATH PROOF je osobní tvorba Q. T. Jeho vnitřní nadšení z filmování a zanechání filmové struktury. DEATH PROOF je precizně zpracován, dokonale nás pochytí atmosféra doby 70. let. Má výbornou kameru, přidaný filtry, šum, "ruční znehodnocení" všechno pro duch 70. let. Stylově natočené akční scény a velmi dobrý nápad, který měl v myšlenkách (Q. T) už před Sin City. Jak u Q. T bývá zvykem, má opět několik sofistikovaných scénových rovin ******* - Přichází první klapka akční jízdy maniaka z videopůjčovny, která při svém dokonalém vrcholu automobilovém nárazu zastavila dech celému kinosálu - výborně sestřihané, zpomalené scény, velmi dobrá kamera v doplnění létajících končetin). - Po snídaňové scénky alias Gauneři (kamera koluje kolem stolu + dialogy). - Rozpoutává honička na plný plyn, jenže si nic ženská sexy trojka nenechá líbit a vše se rázem obrátí (všechny kaskadérské zkušenosti Zoë Bell si vychutnáváme v plné parádě) a dokonalá téměř 20-ti minutová honička končí naprosto úžasně (pro chlapský rod až zdrceně). ******* Vlastní styl, vlastní žánr, který ohromuje (mě) celý filmový svět. Doporučuju tenhle styl 70.let ,který si užijete, protože Q. T moc dobře věděl, kam jeho myšlenka ve filmu směřuje. +++ DEATH PROOF by se tu měl pohybovat v červených barvách. - I love the 70th years. Film detailně rozebrán v mém Deníčku. ()

Adrian 

všechny recenze uživatele

Tam kde RR siaha na svoje limity len kopirovanim stylu, QT iba zacina ;-) Do vopred znamych kolaji prinasa okrem vlastneho vizualneho "trademarku" aj svoju rovnako znamu najsilnejsiu zbran - skvelo napisane dialogy. V rukach niekoho ineho by pravdepodobne historky o nicom a kecy o filmoch uz po chvili nudili a upozornovali na okate barlicky scenaristu zakryt dejovu prazdnotu, ovsem QT sluzia prave ako vychodzi bod zabavy a hrania sa - ci uz so stylom (automobilove sekvencie so svojou spinavostou a poctivou rucnou pracou su vskutku vyborne), alebo zvolenym zanrom (od thrilleru az k Thelma a Louise v dvojnasobnom pocte zien). Intertextualna vsuvka smerom ku KB1 (policajne duo - father and son Nr.1) je jednou z tych viacero rozkosnych a povestnych ceresniciek na torte. Len skoda toho prekliateho missing reel... ;-) [NY screening], Po druhej projekcii to ide dole... ()

Reklama

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack: 1. The Last Race - Jack Nitzsche ,2. Baby, It's You - Smith ,3. Paranoia Prima - Ennio Morricone ,4. Planning & Scheming - Eli Roth ,5. Jeepster - T Rex ,6. Stuntman Mike - Kurt Russell ,7. Staggolee - Pacific Gas & Electric ,8. The Love You Save (May Be Your Own) - Joe Tex ,9. Good Love, Bad Love - Eddie Floyd ,10. Down In Mexico - The Coasters ,11. Hold Tight - Dave Dee ,12. Sally and Jack - Pino Donaggio ,13. It's So Easy - Willy DeVille ,14. Whatever-However - Tracie Thoms ,15. Riot In Thunder Alley - Eddie Beram ,16. Chick Habit - April March , ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Očekával jsem překvapení ze strany QT, který měl další šanci jak mě usadit a přesvědčit i mě, že je Bůh. Nepovedlo se mu to (už po několikáté) a já se opět směji jeho dílu jako některým předešlým. Ten smích však není to co by si on představoval, ale smích nad jeho snahami být velkým kultovním pánem ameriky. Jeho kult mě naprosto minul a krom vydařených KB 1 a 2 v jeho filmech nevidím nic výjimečného. Možná je pro někoho příběh DP zajímavý, ale pro mě je spíše nudný a zdlouhavý. Sledovat jak se černošky předhánějí v nadávkách, stěrech a tancování ala striptérky mě už na stará kolena moc nebere. V druhé částí DP se konečně ukazuje Rosario Dawson, ale ta mě dost zklamala ( to se netýká faktu, že zůstane oblečená...). Ani sám Kurt Russell není zrovna terno, i když furt lepší než kdyby to za něj zkusil vzít Travolta. Druhá část je úplně jiného rázu, protože se otočí role a sledujeme v závěru dokonce akční automobilovou honičku se zajímavým koncem (opět jsem se smál, jak by si žádný režisér nepřál :)). Musím uznat, že pár scén, které jsou složeny z rozhovoru lidí a různých pohybů kamery, někdy přímo extra dlouhé, se mu podařili. Asi je to už osobní, ale QT není můj střed vesmíru a nikdy nebude, ale komu se líbí jeho postoj a humor rozhodně nic proti gustu. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

"Milý" Quentine, tohle bude dost osobní a málo faktorgafické, ale ještě v baru, kam jsme zašli před kinem, jsem říkal kámošce, že mě strašně dráždí to, že snad všichni kolem mě v tobě vidí boha, jen já zaboha nemůžu přijít na to, čím je tak rajcuješ. Dostal jsi mě. Nezakrývám, že je to možná naposled, právě proto to musím napsat bez obalu a natvrdo. Nač se rozepisovat, když bych na otázku, co se mi na tvém filmu líbilo, odpověděl stručně: fšecko. 100%!!! ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • Policisté v nemocnici jsou stejná dvojka - Earl McGraw a Edgar McGraw - jako v Kill Bill 2 (2004), kde vyšetřují svatební masakr. Jsou hraní opravdovým otcem a synem Parksovými. Stejně jako v Kill Bill oslovuje Michael Parks Jamesovu postavu jako Prvorozeného. Earl McGraw se mimochodem objevil i v Grindhouse: Planetě teror (2007). (don corleone)
  • V 19. minutě si můžeme všimnout SMS ve znění: „Me too!“ Ve 26. minutě si pak Pam (Rose McGowan) utahuje z Jungle Julie Lucai (Sydney Tamiia Poitier), co všechno musela dělat, aby se objevila na billboardech. Později Rose McGowan ve skutečnosti stála u zrodu kampaně a hnutí s názvem „Me Too“, zabývajícího se sexuálním obtěžováním, které smetlo producenta filmu Harveyho Weinsteina. (Petsuchos)
  • Kostým roztleskávačky, který má na sobě Mary Elizabeth Winstead (Lee Montgomery), má stejnou kombinaci barev, jako kostým Umy Thurman (Nevěsta) ve filmu Kill Bill (2003). Stejně tak nápis "Vipers" je odkazem na „Deadly Viper Assassination Squad“ právě z Kill Bill. (don corleone)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama