Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtyřicátnice Helena, uznávaná odbornice na manželské problémy, jednoho dne zjišťuje, že se dostala do situace, jaké řeší se svými pacienty. Její doposud milující a milovaný manžel je přistižen in flagranti s mladší ženou a Helena brzy bezradně stojí na prahu nového života. Dvacetiletá dcera Laura chce být matce oporou, zároveň se však potýká s nástrahami vlastní první opravdové lásky. Pomocnou ruku nabízí k Helenině zděšení i matka Vilma, bývalá herečka, která na všechny situace aplikuje svéráznou školu života. Výstřední dáma má zaručený recept: nahradit nepořádného chlapa, chlapem pořádným. Zdá se to neřešitelné, ale k překvapení Heleny i Laury muži, s nimiž stojí za to se vrhnout po hlavě do milostného dobrodružství tu stále ještě jsou. A tři docela rozdílné ženy zjišťují, jak moc jsou si podobné a pokud se má něco vyřešit, chce to nadhled, humor a neztrácet hlavu ani naději. (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 245)

lamps 

všechny recenze uživatele

Komedie, která má vkus a podle všeho i pravdu, ale schází jí jakýkoli dramaturgický impuls, kvůli němuž bych měl chuť si ji někdy zopakovat. Herci jsou fajn (až na Dyka), prostředí je fajn a dokonce i ten příběh má něco do sebe, ale veškeré pocity z filmu vyšumí stejně rychle jako zvuk potlesku po hezkém sportovním utkání... 65% ()

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Příjemná česká komedie, vhodná na nedělní odpoledne a na oddych, s výbornou Eliškou Balzerovou excelující v roli nestárnoucí babičky proutnice. Vyvážený podíl tragiky a komiky, film, který rozhodně pobaví nenásilnou formou. Pan Vejdělek konečně našel styl, kterým by se mohl ubírat i nadále a natočil divácký hit, který neurazí ani kritiku. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

V posledních letech jen horko těžko hledám mezi českými zástupci film, který by mě zásadněji oslovil. Přesto se tu a tam našel (Kráska v nesnázích, Venkovský učitel, Tajnosti). Vlastně se mezi ně dá počítat i poslední Vejdělkův film Václav, na kterém se dají vyčíst velké ambice. Vejdělek se sympaticky vyvíjí a z lidových komedií přesedlává na silnější témata, kde humor spíš jen probleskuje kdesi na pozadí. Nejprve ale trochu rýpání.. Stejně jako Václav ale i Ženy v pokušení trpí nejasným dramaturgickým rozvrhem. Divák chvíli sleduje komedii, pak zase rodinné drama s vážnými momenty. Navíc jsem si přál, aby ve mně snímek mohl víc doznít. Mnohdy namísto emocionálního mrazení divák čelí prázdnému utnutí děje, situace.. I tak většinou vybruslí se ctí (bez pocitu trapnosti a studu), a to je jenom dobře. Samotný příběh je prostý. Matka načapá svého manžela v náručí vnadné černošky, oporou je jí dcera a foukat bolístky přijede i babička. No, babička.. každopádně okolo ústředního tria se ještě motá dceřin přítel, matčina potencionální nová známost a babiččin sepisovatel memoárů-další zářez. Zaslechl jsem něco o srovnání s nedávným diváckým hitem Líbáš jako bůh. No, buďme nohama na zemi. Vejdělkův snímek má nesrovnatelně vtipnější a navrch netriviální dialogy, hutnější zápletku a herectví bez umělé přepjatosti. To asi docením nejprve. U Lenky Vlasákové si divák chvíli musí zvykat na herecké pojetí své postavy, ale poté je znamenitá. Dokáže nabídnout sebeironii, nadhled i rozjařenost šestnáctileté puberťačky. Minimálně znamenitý je i návrat jedné české herecké lady na filmové plátno. Filmaři trestuhodně opomíjená Eliška Balzerová srší vtipem, půvabem, šarmem i charismatem a scény, ve kterých se objevuje, krade pouze pro sebe. Její živočišná Samantha ze Sexu ve městě má Českého lva dle mého jistého. A zaslouženého. Potěší i začínající naděje Veronika Kubařová, stejně jako pánské osazenstvo (třeba všeuměl Dyk neztrácí svou přirozenost ani v intimních scénách). Když chválit, tak je třeba vyzdvihnout i ty drobné detaily (nadvakrát nedořečená historka!!) a situační žertíky (skákání panáka po „mrtvém“ těle), které v českém filmu dlouho nebyly-chyběly. Sečteno, podtrženo.. Zhruba o deset patnáct minut bych zkrátil, ale jinak bych neměnil. Díky za to.. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Shodou okolností jsem před pár měsíci navštívil divadelní hru Geraldine Aron „Můj báječný rozvod“ a ačkoliv jsou divadlo a film dva úplně jiné sporty, kvůli pojítkům v podobě E.Balzerové a motivu vyrovnání se s partnerským rozchodem pomocí zašlapání sebelítosti, se nabízí srovnání. Co si budeme povídat, tam kde irská dramatička nabízí přirozenost, lehkost a šarm, přichází Vejdělek s frndou z Mensy a strojeným podbízením. Zařadil bych to do škatulky cílených výlovů čitelných kapříků z našeho lokálního rybníčku, teda záležitost, která třeba Vieweghovu rektu vyšla v minulosti už několikrát. Režisérův pragmatismus plně chápu, nejsem však schopen jej ocenit.. ()

Ampi 

všechny recenze uživatele

Někdo může napsat, že ty české filmy jsou na jedno brdo - generační a rodinné problémy, manželské problémy a nevěra. Ale Ženy v pokušení mne přijemně překvapily i když obsahují vše co jsem vypsal. Je to takový hořkokyselý a sladkokyselý příběh s pikantními a chutnými hereckými výkony. Asi jsem gurmán a zkousnul jsem ho a hodnotím jak hodnotím. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (17)

  • Ve scéně u ohně si prozpěvuje Helenina (Lenka Vlasáková) matka (Eliška Balzerová) refrén kupletu Denisy, hlavní hrdinky operety „Mamzelle Nitouche“: „Kryk krak vše ve tlumok, na rámě zbraň a v pochod krok! Bum do bubnu z oslí kůže, bumarasa, bum, bum, bum!“ (a-ja)
  • V horolezeckých scénách je několik zřejmých nesmyslností. Když Helena leze na skálu, je jištěna horním jištěním ze střední části stěny. Přitom není jasné, kdo jistící bod založil, když tam byl Michal sám. Následuje scéna, kdy Helena dosahuje vrcholu skály. Přitom má vedle sebe stočené lano, které ji mělo jistit a brzy ji dolézá Michal, aniž by kdokoliv jistil jeho. Takový způsob lezení by na životě ohrozil oba lezce a i pro laiky postrádají některé scény logiku. (Boulderman)
  • Natáčení filmu probíhalo v září a říjnu 2009 v Praze a v okolí Jablonného v Podještědí. „Nechť jsou Ženy v pokušení romantickou, pikantní i citlivou komedií, kterou složím hold ženám za jejich lásku, obětavost, toleranci a geniální schopnost najít během tří sekund ve staromládeneckém bytě pár odpovídajících čistých ponožek,“ přeje si dojatě režisér Jiří Vějdělek. [Zdroj: Falcon] (POMO)

Související novinky

Na Anděla Páně 2 už přišel milion diváků

Na Anděla Páně 2 už přišel milion diváků

12.01.2017

Na prvního Anděla Páně vyrazilo do kin 188 138 diváků, takže Jiří Strach rozhodně nečekal, že jeho pokračování rychle zaútočí na milion. Právě tahle cifra ale padla v šestém týdnu promítání, čímž se… (více)

Reklama

Reklama