Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Bluntman
    ****

    Doporučuji od JUPITER VYCHÁZÍ neočekávat další formálně pozoruhodné dílo sourozenců Wachowských, protože se žádné stírání hranic mezi narativními mody anebo časoprostorovými rovinami nekoná, ani montáž není nikterak invenční a překvapivá je absence (?) jejich tolik oblíbené kompoziční návaznosti. Kdo ale doufal v pulpovou jízdu, která na rozdíl od JOHNA CARTERA a STRÁŽCŮ GALAXIE není rozpadlá, protože se drží svých vnitřních norem, bude spokojen/a. Jde o dvouhodinovku, u které není podstatný příběh, ale jednak budování světa, jednak příklon k braku projevující se výstavbou vyprávění po vzoru dobrodružných (sci-fi) seriálů. Poslední zmíněné vede navzdory brazilovské odbočce k určité únavnosti, protože cca půlhodinové epizody se liší leda antagonisty a prostředím, jinak vše v mírných variacích (zejména konvence dámy v nesnázích a záchrany na poslední chvíli) zůstává. Ovšem akce je v prvním a posledním aktu tak nápaditě organizována v prostoru, že zejména v nich to nevadí. A nevadí ani výrazné ideologické pojítko kritiky kapitalismu, který komodifikuje vše, protože jistá odvozenost - i z vlastních děl v případě Wachowských - k braku patří. Jenom je nutné přistoupit na to, že na nás snímek zasvěcenecky nepomrkává, ani se nesnaží svým stylem napodobovat díla, z nichž vychází, čímž je oproti dvěma výše zmíněným a dalším jim podobným dosti výlučnou produkcí. Slepou uličkou, kterou si lze užít jako provinilé potěšení.(5.2.2015)

  • CANNIBAL
    **

    Místo Popelky je tu Hajzlka. Místo prince, mutant mezi čoklem a vojákem, na konci ještě s křídlama. Děj se odehrává ve vesmíru s přeplácanými efekty. Hlavní padouch, zde až nápadně připomíná Zorga z Pátýho elementu, čili originalita nízská a jeho generálové jsou lidoGodzilly. Konec filmu mi ale naprosto nic neříká. A k tomu celý děj 'dokresluje', (tedy vlastně ve skutečností prasí) občasný hudební štěk z Predátora. Přál bych si už jenom jedno. Ať už Wachowskí raději nic netočí!(5.2.2015)

  • Tom_Lachtan
    **

    Před východem Jupitera (Jupitery?) pouštěli teaser na sedmé star wars a spolusledujícícmu kolegovi jsem zdělil, že to nejlepší máme za sebou. Bohužel, měl jsem pravdu a to byl ten teaser v češtině, kurva! Nechápu, co donutilo sourozence Wachowské takhle prodělat scénář, upřímně, to jediné, co se tu povedlo bylo nadesignování světa, hvězdolodí, či planet, to je super, ale to co se v tomhle univerzu odehrává, to je jednoduše dementní, Tatum má sice relativně stylovou bradku, ale pokud je jeho postava tupá jako obstarožní hadr na vytírání schodů a jeho hlavní úlohou je létat na botách s odhaleným hrudníkem, stává se nekonečně otravným. A ostatní postavy jsou na tom bohužel podobně, ploché, hloupé a bez jakéhokoliv náznaku inteligence, kdy jsou jakékoliv plány na úrovni záměru rozbití pískových báboviček vrchního rváče I.B ze školy v nové pace. Kurnik, nic takhle blbě napsaného a bez jakékoliv zajímavosti v ději jsem už dlouho neviděl a jestli mají někdy Wachowští zas natočit dobrej fim, potřebujou k tomu mnohem menší rozpočet, aby nemohli spoléhat jen na digitální akci, která je tady mimochodem dost nudná a bezpohlavní, což by je mohlo vybičovat k něčemu trošku kvalitnímu, nejlépe v kombinaci s předlohou, jako u Atlasu mraků. Jen ty nové metrixy ne, prosím. PS: humory na téma "přežívání Seana Beana" opravdu nepomohou(5.2.2015)

  • paascha
    **

    První půlka filmu je úplná kokotina o ničem, pak je chvilka jak vystřižená z filmu Terryho Gilliama, kvůli které stojí za to ten film vidět, a pak zase půlka sraček o hovně...(8.5.2015)

  • Tetsuo
    ****

    1) Můj první film v 4DX. A je na to velmi dobře dělaný. 2) Je to legrace trochu ve stylu Strážců galaxie, akorát s méně okázalými postavami. 3) Je to první film o vyvolenosti, který neobsahuje žádnou mystiku, ani to není žádná metafora, ale prostě jen rozšířená celovesmírná vize kapitalismu. _______________ Nejde tolik o to, jestli je akce dech beroucí, nejde tolik o to, jestli jsou postavy přitažlivé. Nejde ani o to, jestli někdo vůbec přijímá onu message, že většina živých bytostí je jen komoditou, zdrojem energie či prostředkem zvětšování kapitálu. Jde o to, že tento film je první, kdo tuto message nehalí do hávu mystiky a přitom jinak zachovává všechny rekvizity béčkové space opery. Tím zpětně odhaluje stejné poselství u jiných filmů, které to zastírají.(6.2.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace