Reklama

Reklama

Babovřesky 3

Trailer 1

Obsahy(1)

Příběh začíná tam, kde druhý díl skončil: Horáčková vybíhá z domu naproti mladé dámě, která přijela do Babovřesek. Místní drbny, které se sběhly na náves, v ní poznaly sestru Glorii. Ta se (po vzoru faráře Petra) rozhodla vystoupit z řádu a zůstat v Babovřeskách. Zápletka se točí okolo pomsty starosty Stehlíka a místních chasníků Horáčkové... do vesnice se vrací kontrolor Dodo. Není sám, přijíždí s ním jeho manželka, která Stehlíkovi zajistí dotaci, díky níž starosta může poslat všech sedm místních drben k moři... Akce „likvidace bab" začíná. A nad tím vší bdí nový farář, který přijel do vesnice nahradit páter Petra.... (Falcon)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (331)

honajz 

všechny recenze uživatele

Mno, je vidět, že místní intelektuálská elita si zas může natrhnout triko, aby pohaněla toho nýmanda Trošku, jehož filmy čpí kýčovitostí a podbízivostí a lacinou sexualitou, zhruba asi tak jako verbalovy komentáře. Jenže mně se mnohé verbalovy komentáře i přes jejich lacinou sexuálně laděnou podbízivost líbí. A stejně tak jsem se u tohoto filmu pobavil. Nechtěl jsem filozofické dílo, nechtěl jsem zkoumat ve své mysli záhady a zákoutí vesmíru a nesmrtelnosti duše. Chtěl jsem se pobavit. A toho se mi dostalo v míře vrchovaté. Padlo zde několik dobrých hlášek, jež jsem všechny nestihl pochytat, ale líbily se mi, do kolen mne dostalo „dobrou noc“ u vchodu do kostela, vtipný byl i záběr „mimo kameru“, ale je zde i pár rýpanců k současným poměrům nejen církevním, ale třeba i demokratickým, kdy opět jsou zakazovány a odsuzovány některé písničky. Celkově pohoda, zábava, klídek. Bez intelektuálních přesahů. ()

Magika82 

všechny recenze uživatele

Plivání na osobu ad persona pana Trošky, zde okomentuji jednou větou z Bible: "Třísku v oku bližního vidíte, ale trám ve vlastním oku nikoli." Že pan Troška v zahraničí získává za pohádky, komedie i filmy ocenění, o tom tady média drží tlamu. Že jen při zaslechnutí jeho jména, se představenstvo pro financování a podporu České kinematografie dá téměř zapírat, je svatá pravda! Co film Bota jménem Melichar? Pohádky jako O princezně Jasněnce a létajícím ševci, či Princezna ze mlejna? Co nesmrtelná trilogie Sluce, seno,... . Krátkou paměť máte, a je mi za to za vs stydno. Nicméně, pravdou je, že až na pár "seků" Babovřevsky jsou točeny a psány poněkud z donucení. A proč tomu tak je, na to se ptejte již zmíněného představenstva a České televize... Z úcty k panu Troškovi, a částečného vědění, jak se věci skutečně mají, hodnotím se skřípajícími zuby a zavřenýma očima 99%. ()

Reklama

Tommassi3 odpad!

všechny recenze uživatele

"Varhanik ?? No, kdo dneska hraje ??" - "Naši s Kanadou !! Naschle !!" ;) Jsem si naprosto jistý, že snaha byla, nicméně to prostě nešlo.. U mě, najít nějaká pozitiva, ne u Zdendy natočit zase jednou koukatelný kus !! Co se mi v případě prvních dvou Troškových filmových průjmů povedlo, do třetice všeho zlého již nebylo ani myslitelné, když definitivní pomatenec Zdeněk Troška přestal troškařit a dovedl vše, co nefungovalo, iritovalo, ba dokonce přímo nadpozemsky sralo u jeho předchozích filmů k naprosté (ne)dokonalosti.. Zatímco v Kameňácích Troška vydává za příběh trapný a nefunkční slepenec vyšumělých frků, tady ho nahrazuje nekonečným product placementem.. Navíc takřka dvouhodinová reklama na vše, co vás jen (ne)napadne, naopak postrádá prakticky vše, co by měl skutečný film obsahovat, což sice skvěle koresponduje se zcela novým Troškou experimentátorem - I když spíš experimentuje s diváckou trpělivostí !! - který mísí prakticky vše, co patrně kdy v jiných opravdových filmech za celý svůj život viděl, když od němé grotesky, těmi svými zrychlovačkami počínaje a přímou citací Pokropeného kropiče konče, přechází zcela bez skrupulí a bez varování až třeba k nonsensové poetice, leč znovu dokonale nevtipné, přičemž ta pasáž se záběrem na štáb mi až vyrazila nejen dech, ale i krůpěje mrtvolného potu na čele.. Že v Babovřeskách, snad vyjma Terezy Bebarové, ač ani ta s těmi sykavkami není vtipná, nikdo ani náznakem nehraje, když buď pouze přehrává, piští a pitvoří se jako o život nebo se tu prostě jen vyskytuje, skvěle dokumentuje třeba takový Pavel Kikinčuk, který od své první sympatické civilně zvládnuté role v Slunci, senu a jahodách dozrál v karikaturu sebe sama, byť v očích většinového diváka vlastně jen dospěl v celebritu, komika, byť jednoznačně tupě estrádního.. Ale lidi to chtějí, takže se prostě budu muset nakonec vyrovnat i s tím, že tomuto typu humoru, totiž podbízivě buranskému a novácky estrádnímu, prostě vůbec nerozumím.. A nic na tom nemění ani neoddiskutovatelná skutečnost, že tenhle humor v Troškově podání naprosto postrádá snesitelný timing a ve většině případů i pointu.. Dejte už někdo tomu dobytkovi z Hoštic, co je přesvědčen o své velikosti a významu pro českou kinematografii, svěrací kazajku, prosím, nebo se ještě dočkáme parádně satirické komorní trilogie o polském knězi s nějakým dalším nesmírně veselým a nejlépe trojsmyslným názvem !! ()

pipapa 

všechny recenze uživatele

..."se socialismem jsme už PROZATÍM skoncovali" - bomba!...dialog Kikinčuka, kdy při mytí podlahy nabádá svoji dceru, aby neposlouchala budovatelské písně, je geniální i Kikinčukem geniálně zahraný. Babička "trampolína" dostala zbytečně velký prostor a je nesnesitelná. Mamma Roma la Latrína (a její kámošky) opět na scéně a opět úděs a utrpení. Troškovy luxusní ex- a interiéry znovu září na úkor lidovosti. Jako dítě klasické socialistické vesnice, jejíž lidovost a nenapodobitelná atmosféra jsou navždy ztraceny, si na současné vesnice = sterilní polomrtvé skanzeny příliš nepotrpím - ale ve filmu pro oko, budiž. ()

Katarine 

všechny recenze uživatele

To jsem si zas jednou dala. Jedna hvězda za naprosto excelentní Terezu Bebarovou, jedinou netrapnou postavu, ač právě ta měla zřejmě působit vůbec nejtrapněji. Ze všeho ostatního mi bylo stydno. Na své tisící hodnocení jsem čekala hodně dlouho, měla to být nějaká pořádná pecka. To jsem splnila, bohužel v naprosto opačném smyslu. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (6)

  • Budovatelská píseň, již zakazuje starosta (Pavel Kikinčuk) své dceři pouštět, je „Zpěv svobody“. (rakovnik)
  • Ve scéně, kdy Jarmila Bursová letí na padáku, ve skutečnosti stála na zemi, kameraman ležel pod ní v písku a pomocníci drželi ve vzduchu padák. Ve skutečnosti chtěla opravdu letět, ale tvůrci to kvůli bezpečnosti nedovolili. (Busmart)
  • Ve scéně, kdy Ivana (Lucie Vondráčková) telefonuje s Adamem (Jan Dolanský), vidíme, že je noc a tma, ale přitom je pod Ivanou vidět stín, jako by byl den. V další scéně vidíme, že záběr byl natáčen přes den a byl později pouze upraven, bohužel stín postavy nikdo neodstranil. (Nalas)

Reklama

Reklama