Režie:
John R. LeonettiScénář:
Gary DaubermanKamera:
James KniestHudba:
Joseph BisharaHrají:
Annabelle Wallis, Ward Horton, Alfre Woodard, Eric Ladin, Tony Amendola, Brian Howe, Michelle Romano, Gabriel Bateman, Shiloh Nelson, Paige Diaz, Morganna May (více)VOD (4)
Obsahy(1)
John Form našel pro svou nastávající manželku Miu dokonalý dárek – krásnou starou klasikou panenku oděnou do sněhobílých svatebních šatů. Ale Miina radost z Annabelle nemá dlouhého trvání. Jedné hrůzné noci vtrhnou do jejich domu vyznavači satanského kultu a brutálně napadnou mladý pár. Prolitá krev a hrůza nejsou to jediné, co za sebou nechávají. Vyznavači Satana vyvolali bytost tak zlovolnou, že nic z toho, co udělali, nelze ani zdaleka srovnávat se zlem, kterým je nyní posedlá Annabelle. (Warner Bros. CZ)
(více)Videa (9)
Recenze (621)
TV/// Obsazení 2/10 Děj 1/10 Zvuky 3/10 Efekty 1/10/// PLUS: Tony Amendola, víc mně vylekala kamarádka, která na to koukala se mnou MÍNUS: to je tak špatně natočený, až je to horor na to koukat, žádné lekačky nefungují, český dabing je hodně špatný, kamera je divná a pokud nezabírá panenku, tak vůbec nefunguje, herecky to není vůbec uvěřitelné, přestože se Annabelle Wallis snaží a tak jediné zajímavé na filmu je stejné jméno herečky i názvu filmu./// Shrnutí: čekal jsem průměr a viděl jsem jeden z nejméně povedených hororových filmů. Amatér by to natočil lépe, vlastně John R. Leonetti je amatér, tak nevím, asi by to i cvičená panenka natočila lépe. Kam se tohle hrabe na Chuckyho. Jdu vyhodit všechny panenky./// Celkem 15%/// ()
Kvalitně natočené. Je znát, že režisérem je kameraman, protože si občas pěkně hraje se záběry, umístěním kamery... To je fajn. Taky jsou ve filmu dobří herci. Manžel mi šíleně připomínal Eddieho Redmayna, kdyby byl o trochu větší alfa samec. Strašidelný je film tak akorát. Bohužel příběh je dost slaboučký a zapůsobí asi hlavně na děti a naivnější diváky, kteří lidem baští to, že je to "podle skutečné události". Docela OK horor. (6/10) ()
Kino zklamání roku. Jména a sliby společně se zaštítěním od velkého Wana a mediální masírkou zkrátka navodila očekávání na značně podprůměrného zástupce hororu, který na plátnech kin zbytečně zabírá místům jiným kvalitním snímkům letoška. Pryč je Bisharova plíživá, hrůzná hudba, stejně jako napětí nebo ona stále omílaná atmosféra. Jenže ono když ve "vypjatém" finiši člověk hypnotizuje dveře od východu, neboť už dvacet minut zpátky ví, jak vše skončí - něco je špatně. A to, že ho z toho vytrhne infarktová lekačka, nespraví vážně vůbec nic. Takže Wane, fakt se vykašli na ty tvoje akčňáky, vrať se režisérský křeslo a ke scénáři dokopej Whanella, protože tohle bylo vážně hrozný. Rozjíždět horor (!) 50 minut, na jehož konci divák není navnaděný, co se bude dít dál, ale v hlavě mu zuří souboj únavy a vzteku za promrhaný čas; to je vážně na pováženou. Jo a do kina mě už na horor dříve jak tři dny po premiéře nikdo nedostane. Přiznávám, že tentokrát to nebylo ono, ale i když se najde jeden chichotálek, zkazí zcela zážitek ostatním. Jenže tentokrát po každé lekačce následovala kolektivní salva smíchu provázená vzrušenou debatou, jako byste si museli vy kreténi poreferovat o kolik se vám zvýšil tep nebo kde vyskočila kapka potu. Vztyčený prostředníček teda nepatří Annabelle, u které věřím, že za sychravé noci osamělého diváka dokáže potrápit. Dvě scény jsou fakt vyložená lahůdka a naopak velký palec nahoru. P.S. Proč se film vlastně sakra jmenuje Annabelle, když to o ní absolutně není? Více zde. 50 % ()
John R. Leonetti v tomto hororovom svete (Annabelle, Conjuring) vymenil kameramanskú výplatu za režisérsku a nebola to zla výmena. Leonetti vás dokáže držať v napätí a vystrašiť vás slušnými lakačkami, ale s príbehu a scenáru viac nevyťaží a tak sa Annabelle plazí pri slušnom nadpriemere. V dnešnej dobe jeden s tých lepších obyčajných hororov. 60% - 3* ()
Tak a dost kurva! Cituji matičku všech pseudointelektuálů, kteří by bez její existence byli vylízaní jak dóza od paštiky v průměrné somálské vesnici, a to sice madam Wikipedii: "Horor (z angl. horror - hrůza, zděšení) je umělecký žánr, jehož cílem je u čtenáře nebo diváka vyvolat pocit strachu a děsu.". Nikde na Novinkách jsem v posledních dnech nečetl, že by se nějaký kretén vrátil v čase, análně znásilnil tehdejšího krále římské říše, kompletně tak změnil interpretaci latinského písma a tudíž se tam ve skutečnosti píše "Horor (z nazi. höven - sračka, průjem) je strašná kokotina, jejíž cílem je člověka nasrat a nudou ho donutit myslet na sex s vlastní sestrou.". Tak proč se mi to sakra zase dělo? Jasně, protože na to myslím bez přestání denně, ale přesto! Strašidelná panenka, bububu! Místním kritikům, jak tak koukám, stačí k pořádně propocenému vyděšení s náběhem na infarkt i jedno extra tiché "baf" od čtyřleté neteře, která se v kavárně, kam jste si spolu zašli na dýňové latté, vynořila zpoza rohu. Kdybyste ji alespoň den předtím znásilnili a zakopali na zahradě, tak už by se to pochopit dalo, ale takhle? Avšak zpět k filmu. Nejen, že to nebylo děsivé, ale taky to nebylo zábavné, takže bych pro příště raději třídil sůl od pepře v boxerských rukavicích, se zavázanýma očima hádal jména štětek podle pohlavních nemocí, nebo prostě dělal cokoliv zábavnějšího, tedy naprosto cokoliv. Hvězdu dávám za jednu solidní lekačku. Když jsem z nudy během projekce v náprsní kapse napoprvé nenahmatal svůj sáček kokainu, lekl jsem se k posrání. ()
Galerie (32)
Zajímavosti (38)
- Skutečná panenka Annabell nevypadá nijak děsivě. Jedná se o hadrovou panenku se širokým vyšitým úsměvem, velkýma očima a trojúhelníkovým nosem. (misha88)
- V knižnici je kniha Taschen, ale vydavateľstvo Taschen vzniklo až v roku 1980. (Pat.Ko)
- Detská vysielačka visiaca nad postieľkou hrá rovnakú melódiu ako hudobná skrinka V zajatí démonov (2013). (Pat.Ko)
Reklama