Reklama

Reklama

Loupež století

  • Argentina El robo del siglo (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

V roce 2006 se skupině nenápadných zlodějů pod vedením Luise (Guillermo Francella) povedl heroický kousek, když dokázali vyloupit pobočku banky Banco Río v Acassusu v Argentině. Dodnes je tato loupež považována za jednu z nejsmělejších v historii, kdy tým lupičů musel předvést nejenom neobyčejnou zručnost, ale i důvtip, sehranost a profesionalitu. Natočeno podle skutečné události. (C0r0ner)

(více)

Videa (4)

Trailer

Recenze (61)

dakarin 

všechny recenze uživatele

Zajímavá a svěží komedie plná nápadů. Velmi dobrý casting, každopádně rychle ubíhající příběh se zajímavými scénami, vcelku uvěřitelný a přijatelný. Zase ten nenápadně se již dříve vetřelý úhel pohledu, že by nebylo vůbec těžké zcela fandit zlodějům - ale to jen na okraj. Rozhodně zajímavý počin z Argentiny, doporučuji ... není zlé ani těžké ... ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Svižná a zábavná Heist žánrovka odkazující na La Casa de Papel. Sympatické postavy, inteligentní nápad i loupež, akorát mi přišlo, že Policie je zde nadměřně inteligentní až to nepůsobí přirozeně jak brzy odhalí všechny zlodějovy plány. Fajn zábava a pro fanoušky heist žánrovek povinnost. Příběh****, Akce>Ne, Humor>Ne, Násilí>Ne,, Zábavnost****, Hudba***, Vizuál****, Atmosféra****, Napětí****. 7/10. ()

Reklama

easaque 

všechny recenze uživatele

-4* Tak mám za sebou druhý argentinský film během jednoho týdne a musím říct "Dobrý, moc dobrý". Oba byly z podobného ranku a fanoušci "heist" žánru by si mohli užít. Tento je podle skutečného příběhu (samozřejmě jako vždy s přídavkem umělecké licence) a dokumentuje přípravu, průběh i dozvuky "precizně" provedené bankovní loupeže. Komedii v ní nehledejte, ale určitě se najdou místa k pousmání. Navíc slušně zpracované i s dobrými hereckými výkony, tak při rozhodování mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami jsem se přiklonil k vyšší známce. Ve výsledku je to hezká pocta těmto bankovním lupičům a myslím si, že si z této akce brali inspiraci i scénáristé pro svůj Papírový dům. [ PŘÍBĚH: 2 /// SMYSL: 1 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 2 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 1+ /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] - motto na závěr: ... a huliči mají další argument pro svou kratochvíli ;-) ()

janesX 

všechny recenze uživatele

Je horšie banku vylúpiť, alebo banku založiť? Pýta sa večne filozofujúci strojca tejto lúpeže, Fernando Araujo. Nepochybne si takýmito úvahami získava u divákov sympatie a palce budete držať skôr jemu, ako tomu vychytralému policajtovi. Skutočná udalosť a tak super natočená, že baví od samého začiatku, teda od momentu, keď sa dvaja lotri počas omše v kostole dohadujú na vykradnutí banky. A baví to stále viac, nemá to žiadne odbočky a od polovice poriadne stúpa aj napätie. Môžem len chváliť. 85%. ()

TheSpearCZ 

všechny recenze uživatele

Povedená oddechovka z Argentiny podle skutečné události, která mě překvapila tím, jak to celé rychle odsýpalo. Není to ani tak komedie, jak by si člověk po zhlédnutí traileru řekl, ale opravdu se jedná o promyšlenou bankovní loupež, ve které zajistě budete fandit hlavním "záporákům", kteří byli sympatičtí a měli smysl pro humor. Možná to ale na můj vkus chtělo přidat nějaký ten zádrhel během loupeže a trochu více si vyhrát s tím koncem, ale ve výsledku se pořád jedná o kvalitně zpracovaný snímek. Slabší 4* ()

Galerie (25)

Zajímavosti (4)

  • Podle zpráv se této záhadné bandě zlodějů, která v národní televizi ztrapnila argentinskou policii, ušlo v hotovosti a cennostech téměř 20 milionů amerických dolarů. (Piercee)
  • Ve skutečné loupeži, když tým speciálních sil konečně zaútočil na banku, sedm banditů sledoval akci živě v televizi, zatímco počítali peníze a jedli pizzu. Přitom si mysleli, že je to živé vysílání. Televizní stanice pustily zásah operace s 30minutovým zpožděním, protože předpokládaly, že gang bude sledovat zevnitř banky, a nechtěli je upozornit, že se blíží razie. (Piercee)
  • Filmovanie snímky prebiehalo v argentínskej metropole Buenos Aires. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama