Reklama

Reklama

VOD (1)

Nadějný hudební skladatel, který má třicítku na krku, řeší milostné vztahy, přátelství i strasti života umělce v New Yorku. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (139)

pepo 

všechny recenze uživatele

Po vynikajúcom úvode tomu až príliš často padá reťaz. No keď sa ju podarí nahodiť, je to paráda (scéna rozchodu je skvostná). Trochu problém som mal s postavami a ich vzťahmi, pretože ma vôbec nechytili a všetku ťarchu ponechali na chrbte hereckého dynamitu Andrew Garfielda v ďalšej parádnej úlohe. 7/10 ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

V zásade veľmi príjemný muzikál/životopis, ktorého ťahá herecké vyčíňanie Andrew Garfielda. Miranda natočil nápaditý, hravý a vizuálne podmanivý film, hovoriaci o obyčajných veciach. Keby tento film vznikol skôr, zarezonoval by možno viac. Tento digitálny vek trošku utlmuje jeho posolstvo a energiu. Herecky a hudobne je to presné. Len mám z toho rovnaký pocit, ako z Rocketmana. Všetko dobré, len to akosi nemám potrebu vidieť druhý krát. Ale má to veľa superlatívov a hovorí to o veciach z ktorými sa viem stotožniť. Určite stojí za videnie. ()

Reklama

Streeper 

všechny recenze uživatele

Jonathan Larson mi vůbec nic neříkal. Znám akorát muzikál Rent, vím, že to byl obrovský hit na Broadway, ale neviděla jsem ho, neslyšela jsem žádné písně a vůbec jsem nevěděla, kdo ho napsal. Takž tick, tick...BOOM je pro mě takové seznámen s Jonathanem a docela povedené. Byl to ambiciózní a talentovaný snílek, který chtěl dosáhnout hodně věcí, hodně rychle. Muzikálový styl má hodně podobný se Stephenem Sodheimem, akorát má více vypravěčský styl, což mě osobně moc nesedlo. Hudba byla příjemná, herecky taky dobré. Vadila mi tam Vanessa Hudges, na její hlas jsem alergická od dob HSM, ale Andrew překvapil a byl opravdu skvělý. Kdyby to šlo, dala bych filmu tři a půl hvězdy, bylo to lepší než tři, ale ne tak dobré na čtyři. Ale těším se s čím Lin-Manuel Miranda přijde příště, talent a oko na režii má.  ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Otvorene priznávam, že ten film by si odo mňa zaslúžil o niečo vyššie hodnotenie. Vie správne pracovať s emóciami, má vynikajúceho Andrewa Garfielda v hlavnej úlohe, perfektné piesne a aj téma o writer's block mi ako niekomu kto sa mimo svojho hlavného zamestnania, ktoré ho živí venuje pomimo aj profesionálnemu písaniu lyrics sadla ako uliata a dokázal som sa plne stotožniť s témou, ktorej sa Tick, Tick... Boom! venuje. Zároveň je to veľká pocta divadelným doskám, ktorá musí potešiť každého fanúšika divadla. A to je trocha ten môj problém. Ja totiž nie som nijaký veľký fanúšik divadla. Skôr preferujem tú filmovú tvorbu (obviously) a aj keď proti divadlu nič nemám, tak naposledy som v ňom bol snáď ešte na základnej škole. Vôbec nesledujem ani len svetovú divadelnú scénu, netuším kto bol Jonathan Larson a aj o Lin-Manuel Mirandovi som prvý krát počul iba nedávno pri "televíznej" premiére Hamiltona, ktorý mi však v podobe na televíznej obrazovke veľmi neučaroval (no uznávam, že naživo v divadle to musí byť neskutočný zážitok). Rovnaký pocit som mal aj pri Tick, Tick... Boom!, kde sa síce už nejedná "iba" o kamerový záznam predstavenia z divadla ako pri Hamiltonovi, ale kde mi taktiež prišlo, že toto by evidentne mohol byť perfektný zážitok v divadle, kde by to striedanie emócií a atmosféry (od veselo rozjuchanej po depresívnu) mohlo pôsobiť šikovnejšie, plynulejšie, hravejšie. To je vlastne problém, ktorý s Mirandom mám pri všetkých filmoch na ktorých sa podieľal, či už ako skladateľ alebo režisér. To čo bez pochyby funguje v divadle, nie až tak dokonale funguje vo filme. Predsa len sú to dve rozličné komunikačné média. A tak kde muzikálové čísla sú silou Tick, Tick... Boom!, tam je jeho slabinou vlastne väčšina scén kde sa práve nespieva. Raz je tu Jonathan šťastný, raz zaľúbený, raz deprimovaný, ale akoby tomu chýbala jednotná línia, celé sa to deje v takom nijakom slede udalostí bez pocitu, aby divák s ním tieto momenty hlbšie prežíval. Emočne to síce v mnohých scénach funguje tak akurát, ale vlastne to celé zo mňa vyprchalo akonáhle nabehli na Netflixe záverečné titulky. V divadle by som tento zážitok asi ešte prežíval niekoľko desiatok minút, vo filmovej podobe odznel až prirýchlo. CELKOVO: 6/10 ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Pseudodokument o umanutém skladateli, který se obtížně snaží prosadit, nenabízí moc legrace. Parodicky je to pojaté jen lehce. Nemá to vtip a tím pádem tu máme žánr falešného dokumentu. Proč se na něj dívat, když stejnou práci odvede jakýkoliv jiný standardní dokument o skutečné osobě? SHRNUTÍ: Dokument o nikom, bez přidané hodnoty. ()

Galerie (87)

Zajímavosti (12)

  • Andrew Garfield se po obsazení do hlavní role musel naučit zpívat. Učilo ho několik hudebních koučů po dobu jednoho roku. (kebabvchlebu)
  • Učitelka hudby na základní škole Barbara Ames, kde studoval Lin-Manuela Mirandy, měla cameo v tomto filmu. Předává Michaelovi (Robin de Jesús) květiny po jedné z jeho her. Miranda řekl, že Barbara Ames změnila jeho život a přivedla ho ke kariéře v umění. (KGBelik)
  • Několikrát je zmíněn Stephen Sondheim, o němž přátelé prozradili, že byl idolem a mentorem Jonathana Larsona a že pomáhal Lin-Manuelu Mirandovi při natáčení. Stephen Sondheim zemřel 26. listopadu 2021, jen několik dní po premiéře na Netflixu. (KGBelik)

Související novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

31.12.2021

Přichází den, kdy se každoročně obracíme na nejoblíbenější uživatele, aby se nám svěřili se svými topkami 3 filmů (a případně 3 seriálů) uplynulého roku. Od loňska je navíc doplňují i vybraní… (více)

79. Zlaté glóby - nominace

79. Zlaté glóby - nominace

13.12.2021

Dnes odpoledne byl zveřejněn kompletní seznam nominací pro 79. ročník Zlatých glóbů, které každoročně uděluje Asociace zahraničních novinářů v Hollywoodu (HFPA). Předávání cen se má uskutečnit 9.… (více)

Reklama

Reklama