Režie:
Olga Malířová ŠpátováScénář:
Olga Malířová ŠpátováKamera:
Olga Malířová ŠpátováHrají:
Karel Gott, Charlotte Ella Gottová, Ivana Gottová, Nelly Sofie Gottová, Ladislav Štaidl, Felix SlováčekObsahy(1)
Střípky ze soukromí Karla Gotta a jeho rodiny střídají okamžiky ze zákulisí jeho práce. Unikátní záběry, které ještě nikde nebyly uveřejněny. (Voyo)
Recenze (12)
Karla měli v úctě snad všichni. Od rockerů po kotlíkáře. Jeho odchodem jako by odešel velký kus z nás všech. Karel byl naše "rodinné" stříbro se zlatem v hrdle. Moc příjemný dokument. ()
Polovica z toho bola už videná v špičkovom dokumente Karel. Toto už je tak len vývar z toho istého, aby sa niečo zrobilo a zarobilo. Gott bude u nás ešte dlho veľkou témou. Robme však veci o ňom poriadne a nerecyklujme svoje vlastné materiály, len aby bolo. ()
Milý náhled do mistrova života. Dokument Karel jsem zatím neviděl, tak nedokážu posoudit, kolik scén se opakuje. Karel měl vzácný dar si okamžitě získat každého s kým přišel do styku. Snad každý si pamatuje, kde ho zastihla nečekaná smutná zpráva o jeho smrti. ()
Upřímně řečeno mně je ve společnosti Karla Gotta velmi dobře, nahlédnutí do jeho soukromého či pracovního života je pro mě zajímavé, pokud to on sám dovolí, je mi potěšením.. Chyby nehledám, nemám důvod, pan Karel je se mnou pořád, v mém autě zpívá dál.. ()
Prý unikátní záběry, které ještě nikde nebyly uveřejněny. Nevím, jak vy, ale já si myslím, že některé z nich ani uveřejněny být neměly. Je to celé takové ... nepietní - a ve své podstatě dehonestující. Mistr by dozajista souhlasil s jejich odvysíláním - jak by ne, chtěl přece své "holky" finančně zajistit, nicméně ... jeho fanoušci by si ho měli pamatovat jako jasně zářící, nikoli pozvolna pohasínající hvězdu - těžce nemocného starce u konce svých sil. ()
Prostě jenom to, co se nevešlo do Karla klasik. Jenže ono je to kolikrát zajímavější. Další minuty navíc, které jsem mohl strávit v Mistrově sympatické a zábavné společnosti. Rozhodně to není nic, co vzniklo jen kvůli sledovanosti, zveřejněné scénky jsou velmi sympatické a dojemné, stejně jako hlavní dokument. Nemám důvod hledat na tom chyby, Karel je prostě Karel, a stejně by se mi hledaly těžko. 90%. ()
Dokument je vytvorený asi zo záberov, ktoré inde neboli alebo nemohli byť použité, a z polovice sú to scény z domova, s manželkou a dcérami. Nie je to vždy úplne prirodzené, ale všetci sú natoľko profesionáli, že to nie je ani očividne umelé. Potom sú tu kamaráti, stretnutia s fanúšikmi, nahrávanie s orchestrom, taká všehochuť, čím asi Karel žil. Oproti väčšiemu dokumentu Karel je tento trochu ľahší a veselší, nevenuje sa totiž žiadnym problémom a chorobám. –––– A to se takhle fotíte s každým zpěvákem? ()
Takový konečný výmet archivu. Ale kromě toho neustále naskakujícího nápisu Karel Special celkem zajímavý materiál doplňující film. |80%| ()
Poslední záběry převážně ze soukromého života, nic jsem od toho nečekal, ale bylo to celkem milé. 7/10 ()
Tento krátký dokument už nemá takovou sílu jako hlavní Karel. Vždyť je také podstatně kratší. A našel jsem i záběry, které již byly použity právě ve velkém Karel. Hlavně ty z Německa. I tak je to ale pořád nahlédnutí do zajímavých chvílí života slavného zpěváka. ()
Karle chybíš nám...! Krásné připomenutí i krásné záběry ze života ... ()
Zajímavé, uspokojivé, ale dám si raději koncert. Dokumenty mám rád i ty smutné, ale víte... Někteří lidé ve mě vyvolávají pocit, že tu budou stále aspoň po dobu, co budeme my. Možná to znáte také a máte ten pocit třeba o mamce atd. A z nepříbuzných a slavných to byl snad nejvíc Karel. Už třeba tím, že když si pustíte některý film z jakékoli doby kdy většina z nás žila (60-tá až tedˇ), je velmi pravděpodobné, že třeba z rádia, z TV atd. tam právě slyšíte Gotta. Tak mě napadá třeba "Pumpaři od zlaté podkovy". Tam měl Karel dokonce takovou automatiku, když Krampol otevřel dveře svého meďáka, hned mu slavík začal zpívat. ()