Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Iveta se konečně stává matkou. Její čas s malým Arturem je vykoupen kariérní pauzou, na které se dohodla s Ladislavem. Ivetě se ovšem brzy začíná stýskat po koncertech i divácích. Zjišťuje, že věhlasný skladatel Karel Svoboda shání novou zpěvačku do muzikálu Dracula. Iveta ví, že by ji ta příležitost mohla vrátit na výsluní. Jenže Ladislav je kategoricky proti... (Voyo)

(více)

Recenze (16)

Autogram 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Konečne dieťa, ktoré, ako vieme, Ivetu nesrovnalo, ale hlavne môj obľúbený Dracula a aspoň jedna pesnička z neho za do seriálu dostala. Je to vlastne jediná vec, kde som Ivetu videl naživo, muzikál bol pre mňa životný zážitok, a tak som sa vedel vcítiť aj do toho fanúšikovského páru, ktorých príbeh sa konečne s Ivetou spojil. V komentároch tu nerozumiem porovnávania spevu Fialovej s Bartošovou. Zhostila sa toho dobre, a keby Fialová spievala ako Iveta, tak by predsa nebola seriálová herečka, ale slávna speváčka. –––– Myslet si to můžeš, ale Karel by tě nikdy neobsadil. Jsme kamarádi, tohle by mi nikdy neudělal. –––– Nakonec nás mají za zboží. Laciné. Já vím své... ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Znovu díl s poměrně nekompaktním dějem, ač ano, je to o Ivetině touze vrátit se před diváky, přičemž majetnický Láďa je kategoricky proti. Mluví vznosně, stále je vykreslován coby vzdělanec, kterým ale asi úplně není, s jeho charakterem (po čem vlastně toužil?) se mělo pracovat lépe. Dost času navíc věnujeme postavám, které nejsou nijak zvlášť zajímavé. Ale znovu je cítit, že tahle pohádka o zpěvačce, která chtěla dobýt hudební svět, a která si přála, aby ji někdo miloval, neskončí šťastně. Z Moravy navíc přijíždějí rodiče, kteří (stejně jako sestra Elišky Křenkové) nepřinesou nic nového. Prostě jen zopakují to, co už známe. Nestřídal bych zároveň party nazpívané Annou Fialovou s reálným Ivetiným hlasem. Hloupá linie s obdivovatelem pokračuje – nebo že by to měl být odkaz na někoho z dua Rychtář/Macura? Každopádně vzhledem k další sérii je otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Protože teď to bude už (takřka) pouze o nich. ()

Reklama

JosefTomas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Z Ondřeje, jako Štaidla, mi snad začne mžít i do vlasů, jak se toho Ládi ďábelsky ujal a to samé, jen teda v umírněnější verzi, lze říct o Rašilovi, který zase naopak vystihnul ten Svobodův přesný freestyle. Jen ta Fialová, já vám nevím, mi ne a ne do té Ivety zapadnout. Možná za to může ten zpěv, kde bych každým dílem víc a víc uvítal raději playback, kdo ví, ale jak mi jiní s rolí splinuli v jedno, tady stále nemůžu hlavní postavě uvěřit. Ale těším se na nášup, to je jasný, kamera mi navíc svým tvrdým světlem evokuje všechno možné, jen ne českou produkci (a to je dobře), hudba (opět Brzobohatý) je taky boží a pokud člověk přeci jen přistoupí na tu telenovelovskou stylizaci příběhu, herectví a vizuálu, tak je vlastně doma. Jen já osobně bych tlačil víc na pilu a díly bych se nebál o dalších pár minut prodloužit. ()

kingik 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Po předchozí vyhrocené epizodě, kdy se zpěvačka stala obětí únosu, se Iveta nyní věnuje mateřským povinnostem. Přerušuje po narození syna Artura svoji kariéru, je ale otázkou, zda je v rodinném kruhu a v moci Ládi Štaidla skutečně šťastná. Stále je to extra barevně saturované i potřebně pohyblivé. A má to dokonce říz, když se zpěvačka neustále střetává s panovačným manželem. Anna Fialová dostala za úkol přezpívat písně po Bartošové, nemá její rozsah, barvu hlasu a její zpěv je amatérského rázu. Jenže má to ohromné plus, když je to živočišná žena a navíc se nasouká do latexového oblečku. Tvůrci vidí Karla Svobodu (Saša Rašilov) coby muže, který je schopen natřít oprýskaný plot. Nedovedu si ho představit se štětcem a s plechovkou barvy v ruce. Když se Štaidl dozví, že se Iveta za jeho zády domluvila s jeho nejlepším kamarádem na účinkování v muzikálu Dracula, tak jde vchodovou branku zatlouct prkny. Přes určitou nepochopitelnost a nedotaženost různých scén se jedná o kvalitně vyobrazený úsek ze soukromí populární zpěvačky. Chvilka s rodiči, kdy je maminka hodná (Alena Mihulová), a otec (Miroslav Hanuš) věčně rýpavý, je snesitelná. Štaidl je při tomto rodinném setkání vyobrazen coby vzdělanec, který neváhá nekompromisně utnout alkoholické choutky svého tchána. Iveta je pořád ta samá naivní žena, co se touží vymanit z vlivu jejího chotě. Velký posun v jejím charakteru není příliš patrný. Naprosto kalamitní je její setkání s dvojicí nekritických obdivovatelů, kdy je mužem od rodiny (Daniel Kadlec) adorována už od dob základní vojenské služby. Globálně se jedná o důstojné zakončení série 2. V mnohém ne tak docela pravděpodobné a v určitém měřítku umně zkonstruované. 7/10 ()

Anet21 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

⚪Čo k tomu dodať - možno by namiesto toho skrývania sa za opulentné obrazy, presaturovanú žltú kameru a pátos bolo vhodné viac sa venovať skutočnému životu Ivety, znázorňovať viac jej interakcií s jej priateľmi, jej prácu, ale napr. aj samotného Štaidla, ale nie cez optiku, akú to robí tento scenár, potažmo réžia. T.j. optika skoro bulvárna, kedy sa naveľa divák v závere dočká akejsi komfortnácie dvoch hlavných postáv, ktorých dynamika mala byť zobrazovaná hlbšie už od začiatku. Nie, vtedy bolo nutné skákať od obrazu k obrazu, bulvarizovať, venovať sa nepodstatnému, takže v poslednom dieli sa snažia tvorcovia rýchlo spracovať motívy, ktoré majú potenciál zaujať diváka - konfrontácie s rodinou, so sestrou, s inými známymi.⚪Iveta však ako postava stále zostáva ani nie v pomyselnej šedej zóne, skôr ešte niekde za ňou - v jednej chvíli je totiž zobrazovaná ako labilná osoba bez schopnosti sama sa rozhodnúť, v druhej sa háda a kontruje Štaidlovi na úrovni rovný s rovným, pričom sa neskôr rozhoduje odísť. To, že na priestore troch dielov je skoro nemožné tieto charakterové rysy skĺbiť dohromady je snáď jasné aj najjednoduchšiemu, takže z Ivety sa tu stáva akási neuchopiteľná figúrka, ktorá je mentálne mimo, pije, berie lieky a sama nevie, kým je, čo úplne nekorešponduje s vyjadrením režiséra, že seriál mal byť nebulvarizujúcim, decentným pohľadom na speváčku. Tomu nepomáha ani jednorozmerné zobrazenie vedľajších postáv - Štaidla, Slobodu.⚪Rovnako, nie úplne šťastne pôsobí rozhodnutie neustále zapájať do Ivetiných celoživotných problémov a labilít Sepešiho, čo je samé o sebe otázne, nakoľko je pravdivé. Herci sa aj v tomto dieli snažia, pobaví kasting na Jiřího Korna, ale divák sa nemôže zbaviť pocitu, že seriál ide divákovi ,,na ruku," a že si vybral tému života kontroverznej osoby možno aj zámerne - dá sa totiž všimnúť akási štruktúra -,,Aha, tu je pekná kameta, viete, pekná kamera, to znamená, že seriál je dobrý, viete? A ešte máme aj napodobeniny známych osobností, aha, Gott a tamto Korn, nenecháme ho síce povedať ani slovo, lebo sme nezohnali natoľko dobrého herca, ktorý by vedel imitovať aj Kornov prejav, ale to vám musí stačiť, nie, že je na obraze? Veď aspoň sme ho napodobnili. A ešte sme napodobnili ,,Sejdeme se na výsluní" a scénu s bábikou, schválne, nájdite si ju na YouTube, presne ako originál, a koľko sme sa pre to snažili a aj herečka v hlavnej úlohe sa snažila a ... Svatba upírů, to sme tiež napodobnili...teda vlastne nie, lebo na to už nevyšiel rozpočet, takže sme to len spomenuli, ale aj to sa počíta, lebo viete, že aj to bolo v Ivetinom živote? A Iveta mala stalkera, viete? No, a my sme to dali do seriálu, aj jeho meno a zabudlo sa na to za 5 sekúnd a nemalo to žiadny význam, ale nevadí, lebo isto ste to nevedeli a teraz už viete... No, no a ešte sme ukázali, že Štaidl bol hajzel, lebo, to sme museli ukázať, že deptal Ivetu a všetko je to v takom krásnom kabáte, vytiahli sme saturáciu na maximum, že v takom žltom tóne sa nakrúcajú okrem Ivety už len mexické thrillery a všetko je pekné, viete, všetko vyzerá dobre...."⚪Tak nejak podobne asi vyzerá názor a predstava tvorcov o seriáli. Biografia o osobnosti môže byť podfarbená autorskou licenciou, ale mala byť predať skutočné emócie a udalosti z jej života tak, aby bol obraz o človeku komplexný. Tu sa to nevydarilo za dve série. V prvej Iveta pôsobí ako hlúpe decko snívajúce o kariére, v druhej ako labilná osoba s niekoľkými osobnosťami, ktorú manipulujú všetci ostatní naokolo a ona to nevidí. Tak, hlavne, že zobrazujeme citlivo, však... takýmto tempom môžu byť ďalšie dve série, v ktorých spracujú aj Pomejeho, Macuru, talianskeho grófa a to jej určite vzdá hold a ako osobnosti prispeje k dobru.⚪A ak naozaj dve série naťahovali zbytočnú nesúvisiacu dejovú linku s vojakom iba preto, aby ju v závere 3. dielu úplne idiotsky prepojili s Ivetou, tak končím.⚪ () (méně) (více)

Galerie (58)

Reklama

Reklama