poster

Zůstane to mezi námi

  • Slovensko

    Zostane to medzi nami

Drama / Romantický

Slovensko / Česko, 2004, 100 min

  • silent cut
    *

    Já vám nevím... Obraz - v pohodě, hudba - prazvláštní, ale dejme tomu, příběh - jednoduchý, ale v jednoduchosti je síla... herci - dobří, charizmatičtí... tak co se to pos*alo? Dialogy šustící papírem a leckdy i něčím, co se papírem utírá... Hanákův dj je parodie, Danicu bych po druhém - třetím odchodu už přes práh nepustil a být Michalem, objednám si Zuzanu... Holt konzum... Bylo mi jich líto... Ne proto, co se jim děje, ale proto, že podepsali smlouvu na tenhle film...(16.10.2007)

  • Banehallow
    *

    A co na to Jan Tleskač? Marně přemýšlím, o čem tento film chce vlastně pojednávat. Na první pohled mozajka na sebe absolutně nenavazujících scén, na ten druhý bohužel to samé. Danica Jurčová je otřesná, ale co tu dělá Tomáš Hanák, to je mi záhadou. Nicméně ani on nemůže tento zbytečný snímek zachránit. Jedna hvězdička za tancujícího Michala Dlouhého u tyče.(30.7.2009)

  • tomtomtoma
    ***

    Zůstane to mezi námi, možná jsem shovívavý ve svém hodnocení. Určitě nikoho nepřekvapí, že Miro Šindelka má chudou filmografii. Má smůlu, ví co říci. Ale neoplývá tvůrčím nadáním a schopností se vyjádřit. Snaží vystihnout a formulovat svůj postoj k problémům současného života. Pokouší se otevřít palčivou otázku o partnerském soužití, o rozporu mezi emočním prožíváním a citově odcizeném životě v pohodlí blahobytu. Ptá se na hodnotu života v dobrodružství a nestálosti změn. Porovnává ho s otupující všedností a pokojně bojácným zařazením do nenápadnosti spořádané společnosti. Dochází k poměrně cenným závěrům. Zádrhelem je Šindelkova neschopnost používat účinným způsobem filmovou řeč. Místo prožitku nabízí hesla, místo názorné pomůcky vedení příběhu rozhazuje slova. Bez nich by byl navždy ztracený. Veřejné odsouzení si Šindelka nezasluhuje, ale díky svému neumětelství nemůže od přezíravé veřejnosti nic jiného očekávat. Hlavní postavou neurovnaného dramatu je rozhlasový D.J. Tomáš H. (Tomáš Hanák). Nabízí vášeň, prožitky, pikantnosti. Odmítá jistoty, stálost a přetvářku. Životem lze projíždět horskou drahou s expresí a uspokojenou touhou. Točí se z ní hlava, dotýká se hvězd, bolí a jede se na plný plyn. Hlavní ženskou postavou je Danica (Danica Jurčová), atraktivní ozdoba každého úspěšného muže. Volí se mezi vůní temperamentu a jistotou blahobytu. Je to jedno z nejzásadnějších dilemat současnosti! Třetím vrcholem je Michal (Michal Dlouhý), úspěšný mladý muž, který nabízí stálou existenční serióznost. K úspěšnému muži patří pouze a jen atraktivní doplňky. Rozum a zajištěná budoucnost jsou nejúčinnější zbraní. Z dalších rolí: soucitná Tomášova bývalá manželka Anna (Anna Šišková), k zoufalému činu nefunkčním partnerstvím dohnaná tlumočnice (Zdena Studenková), Michalovi dobří kamarádi Šimon (Miroslav Noga) a operní pěvec (Michal Gučík), v prázdnotě žijící Maťo (Matej Landl), Šimonova přítelkyně Lea (Szidi Tobias), rodiče Danici v očekávání (Božidara Turzonovová a Jozef Lenci), hrubiánský druh tlumočnice (Ľubomír Paulovič), Tomášova oblíbená společnice (Zuzana Belohorcová), zaskočený oddávající kněz (František Kovár), druhotná oběť autonehody (Radoslav Brzobohatý), či neúnavný prodejce medikamentů na zvýšení potence Radim Uzel. Šindelka si nasral do gatí. Má co říci, ale neumí to. S torzem jsem spokojen částečně, naštěstí je mnoho jiných filmových výtvorů, které na podobné téma dokáží kreativně a podmanivě reagovat.(10.12.2017)

  • DJ Kritik
    odpad!

    Plejáda kedysi populárnych hercov, ktrorí snáď hľadajú každú možnú príležitosť prezentovať sa vo filme, ale toto sa nedá nazvať ani odpadom. Bezduché scény, nezmyslené dialogy plné pubertálnych vtípkov /ale značne otrepaných/, vulgarizmy, vychádzajúce z úst T. Hanáka nedávajú žiaden zmysel, tak ako striptízový tanec okolo tyče M. Dlouhého. Majster Šindelka radšej už nie.(21.11.2007)

  • Fingon
    ***

    Vůbec ne špatný česko-slovenský film (všechny hlavní role hrají Češi, kromě Danici), ve kterém se postavy jmenují stejně jako jejich herečtí představitelé, svícení je záměrně (aspoň doufám, docela mi to tam sedělo, pokud to nebyl záměr tak jsou autoři idioti) slabé a většina scén tone v pološeru, případně před světlým pozadím defilují stínované postavy, sem tam se objeví nějaké to cameo (Uzel mě rozsekal a Belohorcová svou call girl zahrála tak dobře, že jsem ji vůbec nepoznal). Bratia Slováci se mě teď nejspíš pokusí umlátit, ale tohle je spolu s O dvě slabiky pozadu jeden z nejlepších slovenských filmů za posledních pár let.(15.7.2009)

  • - Film byl natočen v Bratislavě. (Luky-7)

  • - Všechny hlavní postavy mají shodné křestní jméno s jejich hereckými představiteli. (Milan25)