Nastala chyba při přehrávání videa.
  • triatlet
    ****

    Neobyčejný příběh, ve kterém dominují ženské postavy a jejich nazírání na svět. Občas některé dialogy působí jako vystřižené z telenovely (výměna surovin na přípravu oběda pro 30 lidí), ale i takovéto scény zapadají do pestré palety, pomocí níž Almodóvar vykresluje svět. A přestože je příběh tragický, dramatický a nutí k zamyšlení, tak je zde citlivě zasazen i komediální prvek. Zajímavé je paralelní setkávání sesterského dua s mrtvými (teta/manžel). Výstižně zobrazeny generační vztahy (babička - dcery - vnučka). Duchařský prvek v podobě živé babičky jsem zpočátku opravdu neprokouknul. I kamera (záběry na předmět doličný - nůž) a hudba dotvářejí dokonalost filmu. Takže slovy Raimundy, hlavní pachatelky a oběti zároveň: Jedno ti můžu říct. Nikoho jsem nezabila. Zajímavé komentáře: nithiel, castor.(20.1.2009)

  • Šandík
    *****

    Nádherný film. Moudrý, laskavý, vtipný, citlivý i bolavý. Určitě to je komedie, a je to taky trochu pohádka, ale zároveň je to velmi hluboký a velmi pravdivý film. Nevznikl proto aby bavil a asi nemá ani křičet. Prostě vypráví a občas si pomůže metaforou, jako správný příběh z La Manchy. Věřte nebo nevěřte. Je to na vás. Můžete se nípat v detailech a ptát se, jak je možné to či ono. Můžete se také prostě nechat strhnout vyprávěním, přijmout pravidla hry. Možná pak budete na konci filmu o podstatnou zkušenost bohatší...(26.9.2006)

  • Legas
    ***

    "Film byl pro mě vtipný i v místech, která se tvářila vážně." - toť tvrdí můj kamarád, uživatel Gianni. Přesně tohle se ale dle mého názoru hodí říci spíše o Krásce v nesnázích. Volver je plný vtipně absurdních situací, takže kdyby se nebral s nadhledem, vznikla by z filmu taková roztodivná blbůstka, protože z mrtvoly v mražáku může vzniknout buď něco ve stylu Pulp Fiction, nebo nějaký řadový thriller. Almodóvar z toho všeho zručně vybruslil, ale já odmítám brát cokoliv z filmu vážně. Emoce šly stranou, já se v nevtipných pasážích mírně nudil, ale co se pěkných obrázku týče, místy jsem se docela kochal.(20.11.2006)

  • poz3n
    ****

    Pokud se vám alespoň někdy v polovině filmu podaří odtrhnout oči od Penélope (rozuměj od jejího výstřihu), zjistíte, že Volver má příjemně plynoucí tempo, interiéry plné hřejivých barev, a že tak nějak celkově působí příjemným a zábavným dojmem a vůbec vám nevadí to melodramatické nadsazení některých scén, které se ale asi stává pod Almodóvarovými křídly jeho vlastním rukopisem. 8/10(29.4.2013)

  • Anderton
    ****

    Na môj vkus príliš veľká koncentrácia žien na meter štvorcový. Poznáte to, stále potom iba žvania a žvania a Vás z toho bolí hlava. Film pôsobí trochu televízne a nie tak melodramaticky ako Pedrove vrcholné diela. Kľudne si to pozriem kedykoľvek znovu, pretože v tých ženských kecoch mám dosť zmätok a možno potom zvýšim aj hodnotenie. VIDENÉ ZNOVA: Ja som nejako cítil, že na druhý krát sa mi to dostane viac pod kožu. Chlapi sú iba nadržané svine, ktorým nie je nič sväté a Almodóvar rozumie ženám ako nikto iný. To sú dva neoddiskutovateľné fakty. No a Penelope nebola v žiadnom filme krajšia a už ani nebude, takže si (ju vo) Volver vychutnajte plnými dúškami.(26.5.2012)

  • - Film Volver byl nominován na 14 cen Goya. Získal jich nakonec 5: za nejlepší film, nejlepší režii (Pedro Almodóvar), nejlepší ženskou hlavní roli (Penélope Cruz), nejlepší ženskou vedlejší roli (Carmen Maura) a za nejlepší originální hudbu (Alberto Iglesias). (Estrecha)

  • - Souběžně s Volverem promítali i projekt Viva Pedro! (Almodovar festival), složený z režisérových starších snímků. Jeho tržby překročily po třech měsících půl milionu dolarů. (imro)

  • - Režisér sa inšpiroval klasickými hollywoodskymi snímkami, pričom ešte dopĺňa taliansky realizmus s antickou drámou. Veľkou inšpiráciou boli filmy Arsenic and Old Lace (1944) a Mildred Pierce (1945). (classic)