Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jarda Kuchař přenechává na léto svůj pražský byt asijským běžencům a odjíždí k jezeru Andělský Hronov, kde vlastní bufet Tropicana. Jeho jediným zaměstnancem je místní prosťáček Kamil. Ostatně u jezera není ani noha a jedinými návštěvníky jsou zdejší zemědělci, traktoristi Jirka a Péťa, a také sklerotický stařík Zachariáš. Jarda má nevyřízené účty s rybářem Vrtílkem, jemuž přejel před dvěma roky psa. Nyní má Vrtílek psa nového a toho bezostyšně posílá na Jardu i Kamila. Pak s pobavením sleduje, jak si ti dva lížou rány. Výměna invektiv z jednoho břehu jezera na druhý je každodenní záležitostí... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (505)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Nějak takhle by vypadaly Čelisti, kdyby Spielberg v pětasedmdesátém kouřil hašiš z kartuše od montážní pěny.. Patálie kolem latexového Holdegróna možná měly navodit ospalou letní náladu a člověk se snad mohl i párkrát pousmát (především u Čtvrtníčka, co to trousí o římská CVI), ale zároveň je tam spousta pasáží, co jsou hlušší, než Beethoven na sklonku kariéry, či by mohly z fleku vyučovat trapnost na univerzitě. Dva drobné poznatky. Polášek se ze škatulky s cedulkou „Trotl“ vymaňuje evidentně nerad a hudba Krafta tomu v crazy-komediálních situacích dodává nádech Kusturicy, ale je to asi takový nádech, jako když si při ostravské inverzi pustíte do plic pana Mittala. Přežít se to dá ovšem v klidu - bahnité dno české kinematografie je totiž ještě hloub.. Traduje se, že se nedávno mezi Lábusem a Čtvrtníčkem odehrál tenhle rozhovor: Jirka: „Volal mi Krajňák.“ - Petr: „Krajňák, jo? Čůrák. A co chtěl?“ - Jirka: „Abychom šli podruhé do plavek.“ - Petr: „A cos mu na to řek?“ - Jirka: „Nic.“ - Petr: „Tak tos mu řek dobře.“ ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Celá tahle kravina by byla na odpad, kdyby v ní nehláškoval Čtvrtník jak smyslů zbavenej a kdyby ve mě nevyvolala vzpomínky, jak jsme se jako kluci nudili s Filipem v Týně nad Vltavou a chodili k Vltavě pozorovat trénující veslařky. Jednou to zašlo tak daleko, že ve snaze přitáhnout na sebe jejich pozornost, což se předtím nepodařilo ani skokem do Vltavy stylem zvaný placák, ani když jsme simulovali rejžování zlata, v místech kde do Vltavy vytýkala městská kanalizace a dokonce ani tehdá když jsme na prut navlíkli velkou rybu, kterou jsme před tím koupili za naše poslední peníze v obchodě a před holkama jsme teatrárně tahali narafičenou rybu z vody a vzájmně si pochlebovali jakýho jsme chytili macka, nezbylo nic jinýho než zkusit poslední možnost, veslování. Na břehu bylo přivázaných spousty rybářských loděk a my si vybrali tu s nejdelším řetězem, sedli jsme do ni chopili se vesel a číhali až vyjedou holky na vodu, abychom také vystartovali. Start jsme zachytili skvěle, Filip vesloval jak mistr republiky a v tom to přišlo, holky si nás všimly - zamávaly na nás, okamžitě jsme mávali taky, ale v tom taky přišla ještě jedna událost, řetěz loďky už dál nedosáhnul. Následovalo prudké cuknutí a můj pád do vody ze které jsem spatřil smutně sedícího Filipa jak se i s loďkou samovolně vrací ke břehu a v dálce jsem slyšel obrovský smích a plácání vesel. Od té doby jsme se u Vltavy pro jistotu ani neukázali, něco nám říkalo, že holky už o nás vědí. ()

Reklama

Psema 

všechny recenze uživatele

Králičí nora vede do rybníka. Krajnák dokazuje, že Kotík není jediným Edem Woodem českého filmu a Čtvrtníček s Poláškem zase proměňují svou vtipnost z krátkých spotů a divadelního Ivánka do trapných hlášek o nedůvěře v DPH. Aby toho nebylo málo, přijede se na plac podívat i Jirka Lábus s mrožím knírem, zasloužilý rybář Rudolf Hrušínský, a v neposlední řadě také senilní Lubomír Lipský. Tahle pekelná kombinace eskaluje s každou minutou čiré demence a mě jenom napadá, kam natekly sponzorské finance. Do plastového sumce asi těžko. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Vlastně nevím, proč hvězdu dávám. Blábol strašlivý, ve kterém nezaujme nic. Asi na pošesté jsem konečně viděl téměř celý film. Tolik skvělých herců a tolik neuvěřitelné nudy. Já jsem člověk trpělivý, který zvládne ledasjaký experiment ( hlavně 60.léta se v nich vyžívala), ovšem tohle? Velebnosti, du blejt... ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Debil jeden. Běhá si po světe a ani neví, že je debil.“ Kebyže majú POSLEDNÉ PLAVKY osemdesiat minút, dal by sa výsledok chápať s trpezlivejším úsmevom. Ale hodina štyridsať o tom, ako pri jazere (nakrúcalo sa pri Pezinku) žije niekoľko nie príliš vtipných postáv, ktoré sa opaľujú, čapujú pivo, utekajú pred zúrivým psom a počas atmosférických jazerných večerov, kedy cvrlikajú cvrčky a kvákajú žaby, sa rozprávajú, je proste príliš veľa. Krásna výprava má niečo do seba a niektoré dialógy snáď môžeme chápať ako kúzelné („Omylom zmlátil policajta.“ – „Čo mu to napadlo, mlátiť policajtov?“ – „On je taký. Spontánny.“), ale potrebovalo by to scenár (nie lepší. Nejaký.). Ak ide o sumca, prečo prvý krát zašpliecha až po 50. minútach? Ak oňho nejde – tak o čo potom? ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • Jiří Lábus při natáčení hodně improvizoval. (Fenk)
  • Ve scéně, kdy Jarda Kuchař (Petr Čtvrtníček) sundává ceduli označující rychlostní silnici, vyndává z auta druhou, kterou ovšem přikládá obrácením vzhůru nohama. V další scéně je nová cedule již správně otočena. (PAULOO)
  • V improvizovaném bufetu Tropikana teklo z pípy nealkoholické pivo, které bylo díky teplému počasí nepoživatelné a rychle se kazilo. Proto herci pili pivo lahvové. (Fenk)

Reklama

Reklama