Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dospívající Cameron (Michael Angarano) žije v Los Angeles, miluje filmy a sní o tom, že se jednou sám stane režisérem. Na jeho matku a nevlastního otce ovšem chlapcovy ambice nedělají velký dojem. Mladý rebelant jde z maléru do maléru a vypadá to, že spíš než v režisérském křesle skončí za mřížemi. Když však filmová škola v LA vypíše prestižní studentskou soutěž a vítězi nabízí stipendium, dychtivý Cameron se chopí příležitosti a do soutěže se přihlásí. A pak se náhodou setkává s osvětlovačem Flashem (Christopher Plummer), posledním ze staré gardy zlaté éry Hollywoodu, který pracoval se slavnými filmařskými legendami, včetně Orsona Wellese. Je to právě on, kdo rozpozná chlapcův talent a rozhodne se, že mu pomůže. Nabídne mu nejen své profesionální zkušenosti, ale také ho seznámí s někdejším známým scenáristou Mickeym Hopkinsem (M. Emmet Walsh), který upadl v zapomnění a žije v domě pro seniory. Společně pak začnou pracovat na dokumentárním filmu, jehož natáčení změní život všech aktérů. Režii má Michael Schroeder. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (31)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Doják o smyslu života a jeho naplnění, o přátelství, samotě, dobru a zlu a tak. 1) Tento skvělý film neoslňuje ničím mimořádným, kamera, hudba, režie, herecké výkony - vše je nenápadné a slouží jedinému cíli - filmu. A že tento film opravdu umí chytit za srdce. 2) Netuším, pro kterého cynika je tento film komedií. Ovšem ani drama není to úplně přesné zařazení. Je to prostě doják v tom nejlepším slova smyslu. 3) Režisér i scénársta Michael Schroeder za svou výbornou práci pobral celou řadu uznání na mezinárodních filmových festivalech. 4) Hercům nepochybně kraloval Christopher Plummer, jehož Flash je lidsky přesvědčivý mizera, kterého musíte milovat i nesnášet současně. Můj oblíbenec Michael Angarano se ovšem díky svému výraznému talentu navzdory svému mládí dokázal vedle výborných kolegů dobře prosadit. 4) Inu, pobrečel jsem si, jo jo. 5) We never lose our gifts - only our opportunity to open them. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Rastrem nezávislého filmu odlehčené sociální drama o odvrácené tváři Hollywoodu a posedlosti filmem v zemi s velmi neutěšeným sociálním systémem. Mně dosud neznámý a obecně dosti nevýrazný režisér Michael Schroeder natočil překvapivě kompaktní film o tak odtažitých věcech a hodně nenásilně se mu podařilo spojit nejen Hollywood s domovy důchodců, ale i transgeneračně konstatovat, že západní civilizace neguje své základní hodnoty. Musím popravdě přiznat, že (dle komentářů nejen mně) hodně rušilo používání experimentálních výrazových prostředků (občasné rozjíždění obrazu, prolínání záběrů a dynamika střihu), které si tvůrci vypůjčili snad z videoklipů, ale ve stylizovaném a spíše komorním dramatu mi scházelo jejich umělecké opodstatnění, přišlo mi to příliš samoúčelné. Jinak je tomu ale s hereckým potenciálem jednotlivých, dosud spíše neznámých herců, z nichž jednoznačně vyčnívá herecký um nestora americké kinematografie Christophera Plummera. Jeho přeměna z zahořklého notorika v entuziastického tvůrce na odpočinku byla skvostná. Tím, jak skutečný muž v křesle režiséra zabalil sociální kritiku do vícevrstevnatého příběhu začínajícího a končícího filmaře, ponechává ve svém filmu všechny podstatné ingredience. Film o filmu, který nevyhrál, ale právě proto má svou cenu... ()

Reklama

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Príjemný film, ktorý poteší aj znalcov starej dobrej filmovej školy svojimi viacerými odkazmi. Cynik vo mne si vravel, že je to miestami poriadne naivné, no podobne sympatických filmov by som vlastne chcel viac, rovnako aj toho pozitivizmu a angažovanosti. Christopher Plummer je druhý najlepší frflajúci dedo, akého si pamätám (Clint rules!!!) a má charizmu aj vo svojich cca sto rokoch. Nepochopil som tie farebné rozmazané strihy, pôsobili ako päsť na oko, ale nič zásadne negatívne. Skrátka, pohodový a sympatický film. ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Budeš-li mě nutit, abych dal dobré hodnocení tak, že ve mě vyvoláš pocit: "V opačném případě nemám dobré srdce," na truc se ti pomstím, milý filme. Mám snad věřit v zápal mladého, citlivého výtržníka pro problémy odložených starců? V jeho procházení fiktivními krizemi jen proto, že ve filmu krize musí být? Jsi tak naivní? A co teprve ty podivné kamerové hrátky, rozjíždění obrazu, sekvence rychlých střihů. Ty slouží čemu? Atmosféře, která mi má sdělit, že se film točí kolem filmování? Nebo je to manýra tvého stvořitele, který ať se raději již v křesle režiséra neobjeví? Mačkej si slzy z jiných. Silné **. ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Mistrný koncert Christophera PLUMMERA, který nám předvádí, jak krutý je sen všech umělců HOLLYWOOD pro umělce, kteří zestárnou. Jedná se hlavně o umělce typu :kameramani, osvětlovači, scriptky, kostýmeři atd., tedy ti, kteří v zákulisí pomáhají hercům a režisérům k dokonalosti vytvořit umělecké filmové dílo. Jedná se o citlivý komorní film, téměř baladického ražení, kdy si člověk položí otázku : " Když zestárnou, tak takhle žiji ? Je to vůbec možné ?" Je to obžaloba lidské lhostejnosti a bezcitnosti k lidem, kteří toho za svého života tolik udělali pro společnost, pro kasy magnátů a pro tučná konta herců. Vynikající film ! Díky pane Michaeli SCHROEDERE, ŽE JSTE SE DO TOHO NEBÁL JÍT. ( Film má mnoha ocenění.) ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama