Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ariane a Hugo chtějí uniknout z rutiny svého desetiletého manželství. Začínají si připadat jako ten křeček, co se věčně lopotí v kole a proto se rozhodnou k zásadní změně - vymění si své životní úlohy. Ona je náhle šéfovou společnosti, půjčující stavební zařízení. On se zas pokouší převzít roli podomního prodavače šperků... Je ale život opravdu lepší, když ho žijete na druhé straně postele? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (50)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Vychodzi napad bol dost infantilny, ale dobre. Viem si predstavit, ze by na jeho zaklade mohla vzniknut dobra komedia. Lenze vsetok humor je zalozeny na tom, ze sa on sprava, cim dalej tym viac ako zena a ona ako muz. To mi pripada sakra malo na dobru komediu. Nieco ako pokus o situacny humor tu uplne absentuje. No a ani spickovi herci nedokazali tak trivialne a milionkrat ohrane vtipky predviest zabavnym spôsobom. Zbytocny film. 4/10. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Malý nezávislý film to nie je, televízny film to nie je, komerčný film pre masy to tiež nie je. Komédia to nie je, dráma to nie je a psychologický film to už vonkoncom nie je. Málo pravdepodobne rozohratá zápletka sa nám snaží vsugerovať, že ak si vymenite s manželkou úlohy (ako sa to vôbec v reálnom živote dá?), tak sa začnete chovať ako žena a vaša žena zase ako muž. Prejaví sa to napríklad tým, že žena vás podvedie, pretože je mentálne zrazu muž, zatiaľ čo vy toho nie ste schopný, pretože začínate myslieť ako žena. Čiže ťažká psychológia ako od Bergmana. ()

Reklama

maoc 

všechny recenze uživatele

Základní premisa o výměně rolí sice asi není originální, ale proč ne. Tvůrci z toho ovšem nezvládli vymáčknout dost šťávy. Na komedii je to nudné, na gender zamyšlení nad rolemi muže a ženy a nad vztahy obecně zase plytké, vztah Arianiny matky a jejich kouče je už naprostým výsměchem psychologii postav, chování obou partnerů skoro také. ZkuKol píše o devadesátkovém vizuálu a má pravdu. Barvičky, čančátka, "moderní" tvary, prázdnota. Velká prázdnota. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo hodně slabé, skoro by se dalo říci, že ,,francouzská komedie'' už není tím čím bývala. A u komedie se Sophie mne to mrzí dvojnásob. Děj je vskutku jednoduchý a vše už tu bylo mockrát. On maká do pozdního večera ve firmě, ona prodává šperky a má na starost děti a domácnost. Jednomu jak druhému připadá, že ten druhý nic nedělá. Manželství se jim povážlivě naklání a tak dojdou k dohodě si na rok role prohodit. Ještě potud by to mohlo být dobré. Jenže tvůrci vše vzali zcela jednoznačně a tak se manžel nejen stará o děti a prodává šperky, ale nosí i růžové šaty... Ona prodává bagry a přináší do manželovy firmu jednu skvělou inovaci za druhou.... To vše je doprovázeno rádoby humornými scénkami z obou prostředí a bohužel vše bylo trapné. Sophiino pitvoření mně fakt štvalo. Závěrečná romantická brutka (ke které to celé stejně směřovalo) mi vpálila poslední kulku do čela... Takhle ne. Pokud chcete vidět svižnou komedii o záměně úloh muže a ženy v domácnosti, sáhněte po něčem jiném... Jediné co bylo na filmu krásné byla stále nádherná Sophie Marceau, těch jejích 47 by jste jí fakt nehádali ! Dvě hvězdy jsou max co dám . * * ()

Axident 

všechny recenze uživatele

Klasická, oddychová, francouzská komedie s ohraným, ale vděčným námětem na téma - on: si celý den doma s děckama a není ani uklizeno, ani navařeno, co celý den děláš, já makám jak vůl, abych vás uživil - ona: tak si to pojď zkusit, celý den tady hopsat kolem dětí jak magor, si myslíš, že se válím... Trochu solidnější to být mohlo, na druhou stranu to neklesá do nějakých ubohostí. Příjemný relax, kdo zažívá doma, půl hvězdičky navíc :o) ()

Galerie (34)

Zajímavosti (3)

  • Antoine Duléry (Maurice) hrál prozatím v každém filmu režírovaném Pascale Pouzadouxem. (D3VIL)
  • Pascale Pouzadoux strávila rok psaním scénáře ve spolupráci s Grégoire Vigneron. (D3VIL)
  • Sophie Marceau byla vybrána pro ztvárnění Ariane ještě předtím, než byl scénář dokončen. (D3VIL)

Reklama

Reklama