poster

Musíme si promluvit o Kevinovi

  • Velká Británie

    We Need to Talk About Kevin

  • Slovensko

    Musíme si pohovoriť o Kevinovi

Drama / Thriller

Velká Británie / USA, 2011, 112 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Orvokki
    ****

    Zmätený začiatok postupne odkrýval udalosti Evinej minulosti a vzťahu s jej synom Kevinom. Mne chýbalo vysvetlenie, prečo sa Kevin správal tak ako sa správal, ale inak ide o skvelú drámu. Tá všadeprítomná červená farba pôsobila ešte depresívnejšie než Kevinov pohľad. [20. Art Film Fest](22.6.2012)

  • *CARNIFEX*
    ****

    Netuším prečo, ale "Kevinovo" správanie ma nijak mimoriadne nezasiahlo. Je to zrejme tým, že dnešný svet je plný takýchto "detí", nezaradených v spoločnosti, ktoré sú z "neznámeho" dôvodu neovládateľné, neprispôsobivé, neochotné, ktorým z očí doslova "kuká" zlo. Taktiež som spočiatku priveľmi nedokázal súcitiť s matkou, ktorá to rozhodne s týmto vypočítavým "parchantom" nemala ľahké. Omnoho viac ma zaujali reakcie okolia, ktoré sú s môjho pohľadu, nie celkom oprávnené. Som totiž v domnení, že nie vždy môže rodič za charakter osobnosti vlastného dieťaťa. Proste sa len narodil "zlý jedinec", ktorý sa rozhodol že to pár členom rodiny, či okoliu, napriek snahe rodičov vo výchove, "pekne osolí". Určite aj vy poznáte rodiny, kde rodičia urobili pre svoje dieťa všetko, no napriek tomu je ich syn - kokot. Rovnako ako Kevin ... Za záver nemožno inak, iba prihodiť jednu ☆ navyše.(22.7.2015)

  • NinadeL
    *****

    Najdi v osmisměrce pro filmovou vědu: "rozstříštěná", "narace", "hypotéza", "subjektivizované", "hledisko", "ozvláštnění" a "segmentace". Posaď se na Masarykovo náměstí a odškrtni si účast na #LFŠ. A pak se zaposlouchej do Mařeny od vedle: "Já myslela, že to bude zase něco takového jako Sám doma, když je tam ten Kevin."(25.7.2012)

  • Gilmour93
    ****

    Přichází Kevin! Jsou charakterové rysy vrozené, nebo je utváří zkušenosti? Nakolik vše ovlivňuje ambivalentní vztah matky k mateřství? Snadné se ptát, těžko najít odpovědi. Když rozmetat „americký rodinný optimismus“, tak ať to stojí za to.. Rajčatový festival, kečup, marmeláda, cákance barvy, digitální číslice. Zrození. Násilí. Symbolikou protkaná psychologická nálož a s minimálním množstvím krve asi „nejčervenější“ film, co znám. Velmi silné v jednotlivostech (jen namátkou sbíječka vs. pláč, jizva jako symbol citového vydírání, zákaz sběru šípů), jako celek pevně postavené na kající se Tildě Swinton. „Why?“ - „I used to think I knew. Now I'm not so sure…“(21.8.2017)

  • Morien
    *

    Jsem zklamána naprostou absencí ďábla. A ještě si dovolím inťoušské rozjímání: Jestliže struktura dramatu má obsahovat expozici, kolizi, krizi, peripetii a katastrofu, tak tvůrci tohoto filmu měli koule na rozvržení pouze expozice a kolize a do výsledného sestřihu se jim dostala nakonec jen ta expozice. Žádných opravdových věcí jsem se nedočkala. A je celkem legrační, že na to vypotřebovali dvě hodiny. Oceňuji jenom to, že se rozhodli použít změny ve výrazu a vzhledu Ezry Millera před a po ostříhání vlasů.(25.10.2013)

  • - Film byl natočen během 30 dní. (Morien)

  • - Úvodní scéna se odehrává na festivalu La Tomatina ve městě španělském městě Buñol. Na festival později ve filmu odkazuje plakát, který visí na zdi v cestovní kanceláři za Evou. (Morien)

  • - Tilda Swinton se přidala do producentského týmu dlouho předtím, než byla obsazena do hlavní role. (Morien)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace